Backlash Gives A Go // Psychedelic Hardstyle 21.7.2004 @ Helsinki

30 posts, 2 pages, 4,262 views

kaaputin

#21 • • kaaputin pällikääliö
Pitkään aikaan en ole enää premin keskiviikoissa käydä, mutta nyt kyllä kannatti. Musiikillinen anti oli Poliisilla erinomaista (kuten odottaa saattoikin). Nyt toivoisin jos kyseinen setti meni nauhalle niin haluaisin mielellään kuulla sen toistamiseen. niin mukavaa se oli!

--
elämä on <3

SikaihQ

#22 • • SikaihQ faijas
Alkuillan proge oli tosi hienoa kuultavaa, illan edetessä sitten laatu väistämättä kärsi kun bpm nousi... Silti full-on osastokin oli sieltä parhaimmasta päästä, kiitokset Polizeille siitä! Soititko serotonot ihan alusta asti vai oliko siinä ennen kymmentä joku toinen soittamassa?
#23 • • ikj Guest

superwoman:
Ainoo miinus oli tosiaan hieman kiksumeininki alkuillasta, ei kyllä ollut psykestä tietoakaan.

huoh. vaikka en ollut paikalla, topikissa ainakin mainostettii ekan soittajan soittavan proge (ruotsi) psykee, kai se on sit joillekkin helppoo sekottaa kiksuun*iihhih*
#25 • • pia^^ Guest
Oli kyll iha loistava ilta taas kerran *sydän* . Harmittaa et oli huonot kengät ja jalan nosto oli siks kivuliasta *igor* . Tuttuiki oli kivasti paikalla. Suuri kiitos kuitenki ihanalle ihmiselle joka heitti mut ja kaverin yöllä kotii *hali*
Zelen

#26 • • Zelen
Kyllä! *joo* *jiihaa*
Chare

#27 • • Chare kiltti tyttö
jee jee.. hauskaa oli!! *jiihaa*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Gloria <3 Speedcore

#28 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

Steven Hoaks:
---
BB_turone:
mutta olisin kaivannut vähän kovempaa menoa *nauru*

---

KOVEMPAA???

Jos tosta vielä rankemmaks/kovemmaks pitäis mennä niin sitä ei sais enää kutsua musiikiks kyl mun mielestä... Mä oon kuunnellut Housea vuodesta puu ja palikka mutta hyväksyn ja jopa tykkään tosi monesta genrestä... Mutta sen musiikin pitää kyllä rajoittua siihen 120-200bpm! Sen yli ei voi enää edes tanssia normaalisti. Tai no tietysti voi mutta nivelethän siinä vaan kuluu liikaa vanhalla *nauru*

Kyllä toi ilta oli minun mieleen aivan tarpeeksi rankka... Muuten sattuu liikaa seuraavana päivänä *hihu*

TODELLAKI KOVEMPAA!!!!
H A R D C O R E E !!!!!!!

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

ilarip

#29 • • ilarip

SikaihQ:
Soititko serotonot ihan alusta asti vai oliko siinä ennen kymmentä joku toinen soittamassa?

21-22 NI'SHI
serotonot

#30 • • serotonot Paul Easy
oli kyllä oikein kiva soitella. ekat 30min meni aika tyhjälle salille mut sit ku nosti päätä ni yhtäkkiä siel oli jo aimo nivaska ihmisiä.

Soittaminen maistu kans, ikävä kyllä setti ei mennyt nauhalle, koska oma minidisci on gagana.

oli kuitenki oikeen kivaa ja ni'shi soitti kivaa progepsykee alussa.

Iteki ihmettelin et missä välis se liian kiksu saundi tuli *täh*