Mielestäni oli kaikin puolin hyvät bileet......Mutta..... Tais toi psyge puoli jäädä vähän kylmäks Vähän liikaa kiksuhtavaa musaa oli alkuillasta, mun mielestä, mutta illan rankempi osuus oli sitten ihan hyvä, tuli taas tanssittuu ittensä melkein hengilt
Elikkä, bileet oli hyvät loppupuolella, Alkuun ois saanu olla enemmän psykedeelistä.
Oli muuten tunnelmaa ja meininkiä enemmän kun keskiviikkona aikoihin...
Puhun varmaan monen puolesta, kun sanon että oli taas sitä loistavaa Ever/Solar fiilistä ilmassa. Harva klubi on pystynyt vetämään näinkin paljon porukkaa keskiviikolle, siitä suuret
Valoja taas sai hakata aika hyvään tahtiin kun teho kaksikko hakkas mättöä tanssilattialle uskomattomalla tahdilla. Oli ensimmäinen kerta moneen vuoteen vaikeuksia pysyä musiikin perässä, mutta kyllähän se suurin piirtein onnistu
Nyt kyllä panostin niin paljon valoihin että jos ei tuu nyt hyvää palautetta niin PERK**E!
Moni luulee että me valomiehet istuskellaan ja painellaan silloin tällön muutamaa näppäintä... Mutta jos tällästä Proteus tyylistä matskua tulee niin siinä pitää olla kyllä jatkuvasti varpaillaan
Yhteenveto: Loistavat bileet, hyvin porukkaa ja loistava fiilis... Kiitos kaikille!
BB_turone:
mutta olisin kaivannut vähän kovempaa menoa
KOVEMPAA???
Jos tosta vielä rankemmaks/kovemmaks pitäis mennä niin sitä ei sais enää kutsua musiikiks kyl mun mielestä... Mä oon kuunnellut Housea vuodesta puu ja palikka mutta hyväksyn ja jopa tykkään tosi monesta genrestä... Mutta sen musiikin pitää kyllä rajoittua siihen 120-200bpm! Sen yli ei voi enää edes tanssia normaalisti. Tai no tietysti voi mutta nivelethän siinä vaan kuluu liikaa vanhalla
Kyllä toi ilta oli minun mieleen aivan tarpeeksi rankka... Muuten sattuu liikaa seuraavana päivänä
Hienoa... ei voi muuta sanoa - oli musa kohdallaan kun Proteus ja Neon soitti - ja oikeasti, tällä kertaa valot erottui edukseen - yleensä ne menee silleen sivussa mut nyt ne oli todella olennainen osa kokemusta
Ilta oli aika täydellinen ja tapasin uusia hienoja ihmisiä - ja tottakai hengailin jo tuttujen rakkaiden ihmisten kanssa, tiedätte ketä olette
Erityiskiitos tytöille jotka tanssitte melkein koko illan korokkeella - teitä oli ilo katsella
Mutta mutta, oli oikein hauskaa. Paljon tuttuja, olin känäs, hoipertelin himaan, nyt on darra. Poliisi ansaitsee täältä päin paljon kiitosta, messevä setti. Proteus&Neon on nyt lähes tulkoon itsestäänselvyys. Tuli taas rää\'yttyä muiden mukana polkatessa hiki valuen. :)
P.S. Kyllä Steven Hoakskin ansaitsee sitä kiitosta! :)
Loistobileet! Vaikea uskoa, että oli keskiviikkoilta premissä, kun bilettäjiä riitti tulleen oikein hyvin paikalle. Ja kyllä kannatti! Nyt kyllä on hieman heikko happi duunien parissa, mutta eiköhän tää tästä.
Valot oli hoidettu lämmöllä ja tunteella. Suurkiitokset!
Ainoo miinus oli tosiaan hieman kiksumeininki alkuillasta, ei kyllä ollut psykestä tietoakaan. Loppuilta sitten olikin sitä mitä tulin hakemaan. Kiitos annista! Valitettavasti piti lähteä aikaisin pois, että jaksaa painaa täällä duunissa edes jotain.
Toivottavasti näitä saadaan pian lisää! Ja viikonloppuiltana, niin vanhakin jaksaa...