tietokone

9 posts, 1 page, 1,751 views

Avatar
#1 • • Fanatic Guest
tarvitsisin uuden koneen..*hymy*
tää nykyinen vetelee viimesiään ja ei tähän kannata hommata enää mitään...
jos saisin uuden koneen saisin uuden windowsin ja kaikki ohjelmat pelais*hymy*
jos jollain on ylimääräinen tai jotain niin olisitko ystävällinen ja ilmottaisit*hymy*
hinta ei tietenkään SAA olla älyttömyyksiä*nauru* *hmph* ehkäpä se pyöris siinä 200-500 tai siis riippuu ihan koneesta kyllä saa olla kalliimpi mutta ei hirveesti.*ding* no vastauksia odottelemaan jään*hymy*
Avatar
#2 • • Fanatic Guest
niin ja vielä, että näytön kera tai ilman mutta näytön kera aina parempi.
Tetsu

Posts: 688

#3 • • Tetsu Naksutohtori
On vaihtoehtona sekin että teet saman kuin minäkin eli ostelin kokonaan uudet komponentit ja kasasin sitten koneen itse. Säästöä sain kun kattelin hintoja mbnetin hintaseurannasta.
Mbnet

Mutta ongelmana on tietenkin nuo softat joita haluat..

[muokattu 15.7.2004 17:26]
Avatar
#5 • • greenie Guest
Ai mut, halusit Windowsia - nevermind :)
nomic

Posts: 4,120

#6 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Tetsku:
On vaihtoehtona sekin että teet saman kuin minäkin eli ostelin kokonaan uudet komponentit ja kasasin sitten koneen itse. Säästöä sain kun kattelin hintoja mbnetin hintaseurannasta.
Mbnet

Mutta ongelmana on tietenkin nuo softat joita haluat..

[muokattu 15.7.2004 17:26]



sitä paitsi kun itse kasaa koneen saa helpommin semmoisen koneen mikä on just siihen omaan tarkoitukseen sopiva, eli esim mitä tekee näytön ohjaimella sinänsä jos ei pahemmin duunaa grafiikkaa, pelaa pelejä, ohjelmoi 3d:tä jne... :)
Tetsu

Posts: 688

#7 • • Tetsu Naksutohtori


sitä paitsi kun itse kasaa koneen saa helpommin semmoisen koneen mikä on just siihen omaan tarkoitukseen sopiva, eli esim mitä tekee näytön ohjaimella sinänsä jos ei pahemmin duunaa grafiikkaa, pelaa pelejä, ohjelmoi 3d:tä jne... :)



Jep, tuo on totta, ja siinä säästääkin hyvin rahaa ja voi sitten halutessaan panostaa ne rahat haluttuihin ominaisuuksiin, esim vaikka softiin.
nomic

Posts: 4,120

#8 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
niinpä *joo*
itse tuon tämmöistä tapaa enemmän jos kone on pikkasenkin tärkeempi lelu

ja muutes voisin myydä vanhaa tietokone roipetta pois mutta alkaa olla jo sen verran vanhentunutta (-2000) tavaraa että ei semmoinen edes kannata...
W

Posts: 1,049

#9 • • W
Osta vaikka tästä etusivulta toi 299 kone.....
http://www.teraset.net/
jos et muuta tee kuin pyöri netissä, et laatua tuon enempää tarvi. Jos pelailet, varaudu käyttämään huomattavasti enemmän rahaa, pelkkään näytönohjaimeen kannattaa silloin sijoittaa 400 eli x800 olisi minun toive listallani....vanha 9700pro alkaa jo olla liian hidas *nauru*
Jos uskallat, kannattaa osa komponenteista ostaa käytettynä esim huuto.netistä.
itse olen ostanut näyttöni sieltä, ja 85 19” ja erittäin hyvä kuva: 1600x1200=85hrz
hintaisekseen.
Muista myös muisteja ostaessasi että ostat dualeja, ottaen huomioon että emosi tukee niitä.....päihittävät nopeudessa yksittäiset kammat aivan mennen tullen.
Ja tätähän voisi jatkaa loputtomiin, mutta jatkakoot joku muu tästä! *iloinen*

lisäys: vinkki vitonen: kato aina ennen ostotarjoustasi löydätkö netistä tietoa tuotteesta, esim yleisistä vioista, jos niitä paljon, jätä ostamatta.

[muokattu 15.7.2004 17:42]