devotion - celebration generation 25.5 @ cable

62 posts, 4 pages, 13,675 views

scobl

Posts: 755

#1 • • scobl
Luvassa kovaa menoa, 4 tanssilattiaa ja loistavaa porukkaa! *plur*
Oletan että on melkein kaikki tulossa, joten megamiitti on taas odotettavissa! *heiii*
Olisi kuitenkin hyvä saada tietää ketkä kaikki on tulossa ja mitä mieltä olette tästä tapahtumasta *iloinen*

--
bred na net

freba

Posts: 151

#2 • • freba
Tullaan tullaan *nauru*
Itse tapahtumasta on vaikea sanoa mitään näin etukäteen, mutta vaikuttaa ainakin erittäin lupaavalta.
patis

Posts: 1,158

#3 • • patis 10
jeps, kovat on odotukset... eikä devotion ole vielä pettänyt, toivottavasti ei nytkään *hymy*

Toi lineuppi on kyl ihan uskomaton, ei pysty ku hämmästelee miten on noi kaikki
saatu sorvattuu samalle päivälle. Mitä nyt kattelin noita huonejakoja niin vaikuttaa
siltä että joutuis venymään kolmeen huoneeseen samanaikasesti.. saas nähä miten
selvitään. *plur*
Avatar
#4 • • salo Guest
Tottakai tulossa olllaan ..!!*joo*
JazzyC

Posts: 19

#5 • • JazzyC
*enkeli* jeps, tulossa ollaan myös. Tajuttomat odotukset! *plur* Vaikuttava kaarti tykittämässä. Tuskin maltan odottaa Bainarivainarin settii... *pahis*
slush

Posts: 685

#6 • • slush
Luultavasti olen sinne saapumassa *plur* ..eihän tollasia bileitä voi missata!! *joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

jucca

Posts: 89

#7 • • jucca
todellaki devoihin ollaan tulossa...eikä niit jaksais millään odottaa....
...onniin paljon tullu diggailtuu Astral Projectionia, et ei sitä vois missata mistään hinnasta...ja lineup muutenkin...ai ai...aivan älytön....
c u there bilekansa...*ökkö*

(muokattu 4.5.2002 18:00:04)

--
happy happy joy joy

Hopee

Posts: 37

#8 • • Hopee Iloinen Poika
access cardi on jo kirjahyllys*plur*

--
I´m smiling again:)

scobl

Posts: 755

#9 • • scobl
heh, lippu tähän tilaisuuteen on mielestäni pikkusen oudon näköinen, ihan kuin flaikku *hih* Ehkä olen tottunut tiketin perinteisiin vihreisiin lippuihin *hymy*

--
bred na net

Avatar
#10 • • Kirsikka Guest
Joo, tulossa ollaan, tottahan toki! Ja tosiaan lippu näytti hiukka hassulta.. Vaan pääasia että sillä pääsee sisään.. *hih*
scobl

Posts: 755

#11 • • scobl
Patis, laitatko tännekin ne huonejaot ja aikataulut? En löytänyt mistään hmm *hih*

--
bred na net

tuitui

Posts: 1,258

#13 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

olen tulossa...kas kas ;))

niin..ja tiedoksi nyt näin...että kaapelilla on varattuna nelja salia ja terassi bileiden käyttöön!

yksi lisä artisti/live on vielä tulossa. se ilmoitetaan kun sopimus on allekirjoitettu :)

paikalle on hankittu melkeen 100m strussia ja (yli 50 liikkuvaa valoa) sekä piirtäviä laasereita.
joten näyttävyydestä ei tule olemaan puutetta..ja tuskin musiikistakaan :P

eli kaikki vaan hyvällä mielellä mukaan!!
tehdään tästä ikimuistoinen toukokuu Devotionin avulla!

marski *enkeli*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

cosmikki

Posts: 1,261

#14 • • cosmikki
tottakai me ollaan kaikki paikalla, sillä pois jääminenhän olisi suoranaista joukkopetturointia *heiii* *vink* *nauru*


..mukana siis ollaan *heiii**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

patis

Posts: 1,158

#15 • • patis 10
Streetbeatin mukaan se vika artisti on Art Of Trance *plur*
Mnj

Posts: 174

#16 • • Mnj Mönjä
joo emmäkää mikää petturi oo, vaik näinki kerran semmost unta et mut telotettiin rintamakarkurina. mut mä en anna yhe kuoleman mun biletystä häiritä, joten paikalla ollaan

--
Dead to the world. Alive for the journey.

cosmikki

Posts: 1,261

#17 • • cosmikki
kohta täytyy alkaa sitä miittiäkin sitten suunnittelemaan... *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

kupo

Posts: 455

#18 • • kupo
Jesh jesh... Kouvola tulee isolla kädellä paikalle... Saatiin taas kerran säädettyä bussi ja liput sopu hintaan...*plur*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

scobl

Posts: 755

#19 • • scobl
cosmikki joo, ehdottomasti miitti! *iloinen* Jos yhteensä on 3500 henkilöä paikalla, mistä löydetään miittipaikka? narikoiden vierestä? *hih*

--
bred na net

sebasti

Posts: 231

#20 • • sebasti Lauma
eikös kaapelil oo ollu esim reactoris niin että ensin oli narikka sitten turvatarkastus eli ei ainakaan narikoille kannata sitä miittiä sopia...