Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?

139 posts, 7 pages, 50,061 views

stimbeh

Posts: 400

#41 • • stimbeh Moriheimoreilee.

äm:
Voi järjen köyhyys.
Jään odottamaan topikkeja muistakin äärettömän kiinnostavista asioista, kuten mihin suuntaan paskapaperin tulee olla telineessä tai kumpi laitetaan leivälle ensin, kinkku vai juusto tai kaikista syvällisintä kumpi oli ensin, muna vai kana.



Sillai että paperi tulee siitä rullan yli siihen etupuolelle, ensin kinkku, kana.

Jep. Juuri näitä ikuisuuskysymyksiä. MUTTA kuten jo totesin, jos on liian täysjärkinen vastaamaan näihin niin ei tarvitse. Mutta tietysti tuleehan topicille pituutta niinkin että joka toinen oikeasti vastaa aiheeseen ja joka toinen valittaa \?kuinka kauhea/turhanpäiväinen/idioottimainen aihe\? onkaan kyseessä.
Mutta kriitikoita tarvitaan aina. Vaikka niitä vihataankin. Kiitos palautteesta. Seuraavaksi topic miten kävellä kaatumatta.

--
Flow with the go.

sapeli

Posts: 11,768

#42 • • sapeli jokukukamikä?
Toiselta puolelta... muuten aivan sama *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Roger Roger

Posts: 3,372

#43 • • Roger Roger Kentti
mun mielestä se oli muna ennenku se tuli kanaksi, mutta mistä se muna tuli? housuistako?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

stimbeh

Posts: 400

#44 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Roger Roger:
mun mielestä se oli muna ennenku se tuli kanaksi, mutta mistä se muna tuli? housuistako?



<OFFTOPIC> Se eka kana lensi sieltä sateenkaaren takaa ja muni sen ensimmäisen munan</OFFTOPIC>

--
Flow with the go.

sapeli

Posts: 11,768

#45 • • sapeli jokukukamikä?

Roger Roger:
mun mielestä se oli muna ennenku se tuli kanaksi, mutta mistä se muna tuli? housuistako?



offtopic... eli kana tuli munasta, muna tuli Jumalan housuista *joo*

bäktutötopik: mitä väliä sillä on miltä puolelta sen voitelee? *nauru* oikeastaan mitä väliä on suurimmalla osalla klubbarin topikeista? ... no hitsi, vaikka kuinka yritin nii silti meni offtopic... *uuh*

*nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

stimbeh

Posts: 400

#46 • • stimbeh Moriheimoreilee.

sapeli:
bäktutötopik: mitä väliä sillä on miltä puolelta sen voitelee? *nauru* oikeastaan mitä väliä on suurimmalla osalla klubbarin topikeista?
*nauru*



My point exactly.

--
Flow with the go.

Zimeon

Posts: 310

#47 • • Zimeon
Kyll se tulee aina siitä kruhmuselta puolelta voideltua, masituu paremmalta jostain syystä :)
Avatar
#48 • • Cera Guest
tasainen puoli.

niinja, kai tiesitte että kun näkkäriä kastaa maitoon se on ihan älytsin hyvää! tehtiin näin alasteella. kiitos muistutuksesta.
sapeli

Posts: 11,768

#50 • • sapeli jokukukamikä?

Pablo:
no voi prkl ketä kiinnostaa *dissaa*



Öööö... no on tähä jo kolmatta sivua vastauksia... ihmiset on omituisia *joo**hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pablo

Posts: 1,875

#51 • • Pablo

sapeli:
---
Pablo:
no voi prkl ketä kiinnostaa *dissaa*

---


Öööö... no on tähä jo kolmatta sivua vastauksia... ihmiset on omituisia *joo**hihu*



Hih. Tai ihmisillä on hieman tekeminen vähissä! Jatketaan! *nauru*
Sucy

Posts: 256

#52 • • Sucy

climate:
Oiskohan mitään ideaa voidella näkkileipä vaan niistä reunoista eli ei pistä voita kummallekkaan leveälle puolelle, vaan ainoastaan niihin neljään ohueen reunaan?
*ding*



Se ois varmaan laihduttajan unelma?!?!?!
sapeli

Posts: 11,768

#53 • • sapeli jokukukamikä?

Sucy:
---
climate:
Oiskohan mitään ideaa voidella näkkileipä vaan niistä reunoista eli ei pistä voita kummallekkaan leveälle puolelle, vaan ainoastaan niihin neljään ohueen reunaan?
*ding*
---
Se ois varmaan laihduttajan unelma?!?!?!



Tuota, eikös se ois laihduttajan fiksumpaa joko A) olla laittamatta voita tai B) olla syömättä näkkäriä?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dacey

Posts: 671

#54 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
kyl mä sille tasasemmalle puolelle useimmiten laitan.. mut jossen laita noit tommottii levitteit ni sitte se o ihan sama onks siinä reikäpuoli vain tasanen puoli *hih*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#55 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Tietty reikäiseltä puolelta. Se tasainen puoli on \”pohja\”..!!*muhaha*Eihän lautastakaan käännetä ennen kuin sille laitetaan ruokaa*heiii*.

[muokattu 15.7.2004 18:27]

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Aisti

Posts: 402

#56 • • Aisti Turtiloparabellum
Mistä ostatte voinne näkkileivän päälle? Entäpä itse näkkärit.. Harmi kun voihouse.fi meni nurin, siellä oli suht hyvät valikoimat, mutta siinä se taas nähtiin ettei voimarkkinat kannata suomessa, kun näkkibeat on jo vakiinnuttanut asemansa pääkaupunkiseudun johtavana näkkäridealerina...

Itse olen jo suunnannut katseeni hollannin näkkärimarkkinoille, olenhan tällainen kikkelinäkkileivän suurkuluttaja, vaikkeivat muut niin juustoisesta tavarasta tätä nykyä enää välitäkään, sen pitää olla vain sitä pirinäkkäriä kaikin maustein...
nomic

Posts: 4,120

#57 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
...väärältä puolelta...
Tiinuliinu81

Posts: 510

#58 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
climate

Ai ei vai? Mitä*ding*?!



En mä ainakaan*lmao*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Kuini

Posts: 165

#59 • • Kuini Vajakki
Ehottomasti sille tasaiselle puolelle, koska voi levittyy sinne tasaisemmin.
Ja koska inhoan voita, sieltä saa jyystettyä kaiken ylimääräisen pois *iloinen*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Sella

Posts: 107

#60 • • Sella sellanen

qini:
Ehottomasti sille tasaiselle puolelle, koska voi levittyy sinne tasaisemmin.
Ja koska inhoan voita, sieltä saa jyystettyä kaiken ylimääräisen pois *iloinen*



Aivan! Samaa mieltä!
*aplodit*