Club Alternative 17.7.2004 @ Helsinki

22 posts, 2 pages, 4,397 views

UnityF

Posts: 15,721

#1 • • UnityF joo just se
logo_teksti.gif



SPECIAL HAPPY HC ILTA joka alkuun maustetaan progressiivisella psykellä.. Tervetuloa viettämään iltaa lauantaina avalonin, ilsun ja t-errorin musiikin pariin. Luvassa on iloista musiikkia ja iloisia ihmisiä.. Happy hc:ta kuulee niin harvoin enää missään soitettuna joten nytten sitä on tarjolla..Mut mitäs minä enää jaarittelen antaa musiikin puhuu puolestaan.. tervetuloa paikanpäälle <3



22.30 - 23.45 Avalon
23.45 - 01.00 Ilsu
01.00 - 02.30 t-error


paikalle maksaa vain narikka 2e *vink*
ja häppäri on klo 22.30 -00.00 sidukka ja kalja 2e


ps. kannattaa tulla ajoissa jotta ei joudu premiin ikuseen kestävään jonoon..*joo*

[muokattu 15.7.2004 05:06]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä oon nyt kyllä niiiin täällä kun ei vääksyyn pääse *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#3 • • astaroth Guest
Mun pitää kyllä nyt valitettavasti jättää Vääksy väliin, kun kerran Happy HC:ta on tiedossa. Ja kuitenkin Tampereelta kotiuduttaessa matkustustahti menee vähän turhan rankaksi. Olen kyllä niin täällä!*sydän*

UnityF:
ja häppäri on klo 22.30 -02.30 sidukka ja kalja 2e


Wha-wha-what? Faktaa vai fiktiota? Harvinaisen pitkä häppäri, IMO. Älkää kukaan tiputtako mua pilvistä, jos kyseessä on typo... Älkää... Pliis...

Eihän se ole virhe Unity, eihän? :)
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
*nauru* se on virhe!!!!! huoh mun kanssa *poks*

siis häppäri on klo: 22.30 -00.00 *hih*


tsori peikko ei oo ihan täydessä iskukunnossa ollu.. *blush*
Saara

Posts: 1,954

#5 • • Saara #2970
Premin häppäri! Saa puoleen hintaan puolikkaan bissen/sidun :(
Sad hour ennemminkin.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Displacer

Posts: 1,828

#6 • • Displacer

Astaroth:
Mun pitää kyllä nyt valitettavasti jättää Vääksy väliin, kun kerran Happy HC:ta on tiedossa. Ja kuitenkin Tampereelta kotiuduttaessa matkustustahti menee vähän turhan rankaksi. Olen kyllä niin täällä!*sydän*



Siis TODELLAKIN tänne. Vääksyn bileet kävi muutenkin vähän mietityttää kun ilmat on ollu mitä on... ja sit ku pääsee vasta 16.00 aikoihin takas hesaan tallinnasta, niin kiirehän siinä tulis.

[muokattu 12.7.2004 19:57]
sapeli

Posts: 11,768

#7 • • sapeli jokukukamikä?
Avalonista oon kyllä kuullu pelkkää hyvää... Tänne pitäis varmaan hipsiä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

_kolibri_

Posts: 1,590

#8 • • _kolibri_ -lintunen-
ui ui ui *plur*

psykeprogee.... *sydän* aina yhtä jees...
ja kun vieläki happy hc:ta sen jälkee mitä TOD harvoin saa kuunnella niin on kyllä aikamoiset pileet... *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
meijän logo on julkaistu nyt.. *jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#10 • • sapeli jokukukamikä?
Joo, ensin pulsariin - missä avalon soittaa - ja sit uusintakierrokselle tänne seuraavana päivänä *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#11 • • UnityF joo just se

sapeli:
Joo, ensin pulsariin - missä avalon soittaa - ja sit uusintakierrokselle tänne seuraavana päivänä *joo*



*joo* todellakin... *jiihaa* *hih*
UnityF

Posts: 15,721

#12 • • UnityF joo just se
tänään sitten tänne bilettämään.. *jiihaa*
nyt on nukuttu hyvät yöunet niin jaksaa illalla hippaa hyvän musiikin tahdissa.. *jiihaa*
nomic

Posts: 4,120

#13 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kai sitä pitää eksyä paikalle *hymy*
Displacer

Posts: 1,828

#14 • • Displacer
uuh, taitaa sittenkin jäädä väliin *haukottel**poks*
sapeli

Posts: 11,768

#15 • • sapeli jokukukamikä?
no mie oon ainakin tänne tulossa vaikka jalat valittaakin - sen tietää että täällä tulee olemaan hyvää seuraa ja hyvää musaa, vaikka ilta meniskin pousailuks *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#16 • • sapeli jokukukamikä?
(hups *blush*)

[muokattu 18.7.2004 04:02]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#17 • • sapeli jokukukamikä?
täällä oli NIIN hienoa! ... ei ees löydy niin osuvaa hymiötä joka vois sen sanoa... pienistä alkuvaikeuksista huolimatta musa iski niin täysiä että piti koko ajan hötkyä ympäriinsä, ja loppua kohti oli kaikki vaatteet ihan likimärkiä hiestä *joo* (anteeksi kaikille jotka sai hikisiä haleja *blush**nauru*)

t-error oli varsinkin niin ylimaallisen hyvä ettei sanat riitä kertomaan... tais kyl löytyä mulle yksi uusi lempi-DJ *joo*

niille jotka ei paikalle päässy, meno oli tällästä: *grr**jiihaa**grr**jiihaa**grr**hikoil**plur*

erikoisterveiset tiA*, SilverJo, UnityF (*super**sydän*), aioni, maihku, toshbi, HRDance, ant1, nomic, Rave22, sekä kaikki uudet tutut (+ ne jotka unohdin *blush*)

ihana ilta, nyt vaan toivotaan ettei raajat putoa irti yön aikana *nauru*

PS: ihan uskomatonta että näin mahtavaa menoa löytyy _ilman_sisäänpääsymaksua_! *aplodit*

[muokattu 18.7.2004 04:22]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#18 • • UnityF joo just se
*kiitoskiitos*SUPER ISO KIITOS *kiitoskiitos*



OLIPAS ILTA... *hikoil*

siis avalon aloitti niin jännällä saundilla että oksat pois... ja sitten ilsu prkl minkä teit.. jo sun setin aikana jouduin heittää kengät narikkaan koska tuli niin loistavaa matskuu.. *kuolaa* noora sano että mulla jäi lausekkin kesken kun tuli niin kiire tanssilattialle *hih*
ja sitten mun rakas *sydän*t-error*sydän* tarviiko sanoo edes mitään? siis viimeksi olen itkeny ja tanssinu ja hymyilly samaan aikaan kun marco v oli suomessa... ja nytten sä sait muhun saman fiiliksen.. ja se piano.. huoh.. mä olen niin sanaton että jätän sanomatta koska tää on jo nyt niin plur viesti kun olla ja voi.. sun setti oli jotain mistä nautin niin suunnattomasti kiitos oikeen paljon.



kiitos kaikille kavereille jotka olitte siellä.. tunnelma oli niiiiiiiin katossa kun olla ja voi ja tää ilta todisti että paikan ei tarvii olla täpötentäynnä ja silti fiilis voi olla jotain näin uskomatonta.. mullakin lähti ääni tuli vähän huudettua.. *hih*

mut nyt jätän nää hehkutukset ja siirryn sivummalle... mut oikeesti KIITOS SYDÄMMENI POHJASTA. tämä merkkasi mulle erittäin paljon. *sydän*
KaveriTavara

Posts: 440

#19 • • KaveriTavara pyryharakka
tulin, olin, kuuntelin, tykkäsin, lähdin

--
hyvässä lihassa ei harmita

BB_turone

Posts: 1,174

#20 • • BB_turone live and let live
Oli ihan kivaa vaikka ei pitäny alkujaan tulla, mutta kannatti ehdottomasti tulla *nauru*

--
Some things in life just can`t be explained!