124 posts, 7 pages, 26,014 views
tempest:
Hohhoijakkaa, en olis yllättyny jos platinumissa tapeltais tällasesta, mutta täällä... Mistä oikeestaan ees riitelitte? Siitä että alex soittaa (hyvää hyvyyttään) suomalaisten tranceartistien biisejä...? Mun mielestä loistava idea ja propsit sinne suuntaan! Heti ollaan haukkumassa promohaukaks yms, naurettavaa...
Digital Beat:
---
ezzy:
---
Digital Beat:
eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?
---
Joo taatusti koko saari pelkkää trancea täynnä :)
get your facts straight.
---
ok, menin vähän liian pitkälle. Toki sieltä löytyy kaikenlaista alagenreä kans hard trance, nrg ja psy yms. Muitaki genrejä ku vaan trancea tietty. Sori tuosta trollista.
Tuli pieni ylilyönti ton suhteen, onhan alex tosiaan soittanut useamman vuoden Ibizalla.. kiivastuksissani pääsi tuo asiaton kommentti livahtamaan. Anteeksipyyntöni. Jatkakaa :)Juki54:
Ja vaikken miestä tunnekaan, niin voisin kuvitella että noinkin useasti Ibizalla keikkailleella miehellä ole enää hirveesti hinkua lähteä leijumaan sillä Klubbarin foorumiin?
oc:
---
tempest:
Hohhoijakkaa, en olis yllättyny jos platinumissa tapeltais tällasesta, mutta täällä... Mistä oikeestaan ees riitelitte? Siitä että alex soittaa (hyvää hyvyyttään) suomalaisten tranceartistien biisejä...? Mun mielestä loistava idea ja propsit sinne suuntaan! Heti ollaan haukkumassa promohaukaks yms, naurettavaa...
---
En kyllä ihmettele yhtään että plattarissa ja täällä tulee tälläistä kommenttia. Muuten olenkin täysin samaa mieltä kanssasi, että aika outoa kun jengi alkaa itkemään jos joku (tässä tapauksessa alex) vie Suomalaista matskua maailmalle kuultavaksi. Sitten ruvetaan itkemään jostain editeistä ja remiksauksista. Ei huh huh mitä toimintaa kyllä. <
Probsit Alexille vaan että viitsii Suomen maata maailmankartalle saada. Hienoa.
greenie:
Hmm, ei sitten käynyt mielessä, että jotkut noista promoja lähettäneistä eivät ehkä pitäneet siitä, että heidän biisejään editoidaan ilman lupaa?
Toki tuonkin voi jollain tapaa käsittää kateutena, jos oikein haluaa.
Jole:
---
Digital Beat:
---
niin kai sitte. No aiheesta kolmanteen, tuli vaan mieleen että
onkos tuolla Donnel ja Douglasilla tai Joel Kalsilla ollu jotain sillä suunnalla?
Ainaki Australiassa on listoilla ollu D&D
---
Jeps, The club is open soi Ibizalla tänäkin kesänä, ainakin brittityttö Zana Millsillä oli jo rotaatiossa viime viikolla :) Kun biisi ei nouse kunnolla pintaan niin se kuplii jatkuvasti ja ei kulu loppuun, toisaalta kiva juttu siis.
Jone:
Alex Kunnari epäitsekäs nimi-DJ, joka vie hyvää hyvyyttään suomalaisten tuntemattomien artistien uutta musiikkia maailman musiikin mekkaan Ibizalle, jossa se pääsee laajemman yleisön ja maailman johtavien DJ:iden kuultavaksi.
Kuullostaa tosi kivalta. Sallikaa nyt kuitenkin, että kaikki eivät jaa tota näkemystä teidän kanssanne.
greenie:
Hmm, ei sitten käynyt mielessä, että jotkut noista promoja lähettäneistä eivät ehkä pitäneet siitä, että heidän biisejään editoidaan ilman lupaa?
Toki tuonkin voi jollain tapaa käsittää kateutena, jos oikein haluaa.
Individual:
No tiedätkö sitten 100 % varmasti että näin on tapahtunut? Jos sinulla tai kellään muulla ei ole asiasta varmaa tietoa, niin eiköhän sitten voisi olla hiljaa.
Ja se perisuomalainen kateus ja katkeruus harvoin ilmenee niin, niin että toisella ihmiselle suoraan sanotaan, että: Voi että mä oon kateellinen sulle., vaan kaikenlaisena paskanjauhamisena ja keljuiluna selän takana jne...Vai oletko eri mieltä?
Digital Beat:
eikö tuo pitäis käsittää tekijänoikeuksien rikkomisena eikä minään kateutena. Ainakin mun mielestä editointi ilman lupaa loukkaa artistin/tuottajan tekijänoikeuksia.