124 posts, 7 pages, 26,067 views
olliS:
Ei se ole pelkkää cupastea, useasti on esim. vokaaleja leikattu pois runsaastikin ja vaihdettu sampleja tms. Editoinnistahan toi kuitenkin vielä menee...
JussiS:
---
olliS:
Ei se ole pelkkää cupastea, useasti on esim. vokaaleja leikattu pois runsaastikin ja vaihdettu sampleja tms. Editoinnistahan toi kuitenkin vielä menee...
---
cut'npastellahan ne vokaalitkin niistä pois otetaan, kun ei oo kukaan viel kehittäny sellasta maagista vox-o-remover -pluggaria, mil sais ne nätisti pois (ja accapellat talteen) :)
JussiS:
---
olliS:
---
cut'npastellahan ne vokaalitkin niistä pois otetaan, kun ei oo kukaan viel kehittäny sellasta maagista vox-o-remover -pluggaria, mil sais ne nätisti pois (ja accapellat talteen) :)
olliS:
Nää kommentit onkin aina parhaita.. vähän hymiöitä eikä mitään omaa mielipidettä. Jos olisit lukenut koko viestiketjun alusta alkaen olisit varmaankin tajunnut kiivastukseni aiheen. Mutta eipä siitä sen enempää :)
[muokattu 20.7.2004 21:18]
Individual:
Tuota, olenkohan mä nyt ymmärtänyt oikein mutta meinasit sä että jostain biiseistä häivytetään esim vokaalit pois ja muu tausta pysyy suht ennallaan. Tahallisilla vaihevirheillähän tuon homman pitäis ainakin onnistua. Eiks Moby ole käyttänyt sitä kikkaa Play-levyllään, missä se on irroittanut joltain vanhoilta blues-levyilta vokaaleja omiin biiseihiin, silloin kun käytettävissä ei ole ollut mitään eri raitoja sen biisin suhteen.
Esim: Find my baby tai Natural blues.
Korjatkaa jos oon väärässä, pliiz.
anthocyan:
---
sapeli:
Miks kaikki on niin vaikeeta? Mun mielestä on hienoa jos joku vie Suomea ulkomaille - ja saa siitä mun mielestä itsekin ottaa vähän krediittiä - ja tätä biiisien-muokkaus-juttuakin olis voinu kyllä käsitellä asiallisemminkin...
---
Niin samaa mieltä sun kaa!
Individual:
Tahallisilla vaihevirheillähän tuon homman pitäis ainakin onnistua. Eiks Moby ole käyttänyt sitä kikkaa Play-levyllään, missä se on irroittanut joltain vanhoilta blues-levyilta vokaaleja omiin biiseihiin, silloin kun käytettävissä ei ole ollut mitään eri raitoja sen biisin suhteen.
Esim: Find my baby tai Natural blues.
Korjatkaa jos oon väärässä, pliiz.
Jone:
---
anthocyan:
---
Niin samaa mieltä sun kaa!
---
Joskus maailma on ihmisille mustavalkoinen ja toisinaan ihmiset ovat uskomattoman naiiveja. Näin on tässä tapauksessa teidän kahden kohdalla.
Zwek:
Toinen:
George Hales vs. Miikka Leinonen - Autumn Flash ?
sapeli:
---
Mitähän tähän sanoisi että ymmärtäisit mun kannan... Tiedän että moni kokee mut naiiviksi (tai tyhmäksi, tilanteesta riippuen), mutta henk. koht. mun mielestä maailma olisi parempi paikka jos olisi enemmän ihmisiä niinkuin minä ja anthocyan. Aina ei tarvi olla katkera ja vastahakoinen ja ilkeä tai pönkittää omanarvontuntoaan olemalla fiksu tai sarkastinen.
Riippumatta siitä onko maailma mustavalkoinen tai ei, mun mielestä on harvoin hyvää syytä olla antamatta kommentteja rakentavaa ja ystävälliseen sävyyn. Muiden mielen pahoittamisesta ei ole kellekään hyötyä, ja pahan mielen vaikutukset leviää - joku potkaisee koiraansa suutuspäissään tai tiuskaisee ystävälleen pahasti...
En voi väittää etteikö olisi ikävää kun muut ei näe maailmaa näin ja sen sijaan haukkuvat naiiveiksi - mutta toisaalta se on ihan sama, en mä aio muuttaa käytöstäni toisten paheksunnan vuoksi.
PLUR!
Individual:
Kateus vie kalatkin vedestä...
Individual
Edit:
Toi Last night a dj saved my life löytyy ainakin Suomalaisesta kirjakaupasta, tai ainakin
nettikaupasta eikä hintakaan ollut mikään hirveä 15,40 tai 17,10 euroa. *
Eli löyty siis kaksikin eri versiota.
[muokattu 20.7.2004 20:13]
yuna:
---
Individual
Edit:
Toi Last night a dj saved my life löytyy ainakin Suomalaisesta kirjakaupasta, tai ainakin
nettikaupasta eikä hintakaan ollut mikään hirveä 15,40 tai 17,10 euroa. *
Eli löyty siis kaksikin eri versiota.
[muokattu 20.7.2004 20:13]
---
...Onko tietoa mitä eroa näillä kahdella versiolla on? Kirjakaupan nettikaupassa luki selostus toisen sisällöstä mutta ei toisen..(Kysymys ei liittynyt aiheeseen, mutta ei kai se niin kamalaa oo..Kiinnostaa vaan tämä kirjanen.Vois ola hyvä lahja-idea.)