124 posts, 7 pages, 26,043 views
alex kunnari:
Tämän siitä saa aina kun yrittää hiemankaan viedä maatamme ulospäin... eli miksi edes näin vaivaa!! Se sit siitä!
alex kunnari:
Tämän siitä saa aina kun yrittää hiemankaan viedä maatamme ulospäin... eli miksi edes näin vaivaa!! Se sit siitä!
pyhimys:
---
Digital Beat:
sanon suoraan että en edes halua tonne Ibizalle mun biisejä välttämättä.
---
Jonossahan niitä ollaan sinne ottamassa.
Juhgu:
---
Jone:
---
...mut tuskin sä kirjoittelet tracklisteihin [artist] - [track] (JussiS edit) kun noin teet? Saahan sitä nyt DJ soitella trackit miten tykkää jos on kerran saanut luvan soitella, mutta biisin luomisesta on turha ruveta IMO ottamaan pienintäkään credittiä ilman aihetta tai sen tuottaneiden henkilöiden lupaa.
---
Itseasiassa jos minä olisin biisintekijä, niin vetäisin isomman herneen nenään jos DJ muokkaisi biisiäni ja soittaisi sitä muka alkuperäisenä versiona.
Digital Beat:
---
niin kai sitte. No aiheesta kolmanteen, tuli vaan mieleen että
onkos tuolla Donnel ja Douglasilla tai Joel Kalsilla ollu jotain sillä suunnalla?
Ainaki Australiassa on listoilla ollu D&D
olliS:
Excuse me?!
Millä oikeudella sä sörkit muiden tekemiä tuotoksia? Ja miksi? Toi sun selostuksesi miksausvarasta tms. on suoraan sieltä.. en vaan tajua. Haluat ilmeisesti ottaa kaikista biiseistä osakunnian itsellesi ja pääset postaamaan tracklistejä, jossa lukee sun edit.. hyvähyvä *taputapu*
Meni viimeisimmätkin kunnioituksen rippeet sua kohtaan
”mä soitan ibizalla, huomaahan kaikki varmasti nyt sen?”
[muokattu 19.7.2004 19:34]
laite:
Taitaa vaikuttaa toi OlliS:n kommentti vähän oudolta nyt kun alex muokkasi sitä viestiään?
Nää kommentit onkin aina parhaita.. vähän hymiöitä eikä mitään omaa mielipidettä. Jos olisit lukenut koko viestiketjun alusta alkaen olisit varmaankin tajunnut kiivastukseni aiheen. Mutta eipä siitä sen enempää :)Juki54:
HUHHUH
Ei se ole pelkkää cupastea, useasti on esim. vokaaleja leikattu pois runsaastikin ja vaihdettu sampleja tms. Editoinnistahan toi kuitenkin vielä menee...JussiS:
---
Jone:
Ootko sitä mieltä, että Tapsan re-editit on cutpastee?
---
Oon. Johtuu siitä et suurimmaks osaks ne on juur sitä et pidennetään jotain kohtaa, lyhennetään jotain, muokataan breikkiä jne. Selitetään lyhyesti termistöä: