cyberdog Suomeen, would it be good / bad?

38 posts, 2 pages, 9,564 views

xybo

Posts: 1,100

#21 • • xybo meeple!
Mark:

Niin, elikkäs mitä mieltä immeiset ovat, tarvitaanko tänne / haluaisivatko niin yber trenditietoiset klubbailijat täällä pukeutua noihin infamous cyberdogin releisiin..?



Hmm. Lisää samanalaisia bileihmisiä samanlaisissa
vaatteissa. Itse en ainakaan haluaisi club/tekno
bileistä vielä enempää ns. "gootti" menoa, missä
pukeutuminen ylittää musiikin suosion. Toki jokainen
saa pukeutua miksi haluaa, mutta tälläiset "trendi"
tyyppiset kaupat tekevät mielestäni hallaa
"erillaisuudelle". Kyllähän sitä jo nykyäänkin näkee tarpeeksi
samanalaisia paitoja kun ne on juuri h&m:n tullut =)

"vain musiikki merkitsee"

-- xybo
Avatar
#22 • • greenie Guest
Pidän joistan Cyberdogin vaatteista, mutta ennemmin ottaisin Helsinkiin Calvin Kleinin (ei Jeans/Khakis tms.) vaatteita myyvän liikkeen, kuin Cyberdogin. Syy on selvä - laatu ja kestävyys. Ajattelin ostaa esim. Extreme Jedi Coatin vähän aikaa sitten, mutta kun kyselin hieman infoa materiaalista jne, niin vastaus oli "Our clothes are fashion garments and are not tested in extreme temperatures etc." Ilmeisesti sopivat aika huonosti talviolosuhteisiin, sateeseen jne. :(

Noh, jää ainakin luovuudelle varaa kun ei ole Cyberdogia. Toisten luovuudelle, ei mua kiinnosta bilepukeutuminen oikeastaan. Mutta jos jonkun isi/äiti juoksuttaa esim. Stockmannia jne, voisitteko mainita, että alkaisivat tuomaan esim. Calvin Kleiniä Suomeen - vaikka tilaustuotteena tms. :>

Mukavaa talvea.
patis

Posts: 1,158

#23 • • patis 10
Cyberdogilla ihan siistejä kledjuja, ei siinä mitään.

Ärsyttää vaan suunnattomasti se yli-iso logo joka tungetaan varmasti näkyville joka vaateparteen. Itseäni ei vieläkään kiinnosta seisoa minkään kaupallisen yhtiön mainoskylttinä (ellei siitä makseta sponsseja).

[muokattu 18.1.2003 16:07]
Roosa

Posts: 136

#24 • • Roosa
Ei ei ei ei ei ei!!!
En halua todellakaan noita liikkeitä Suomeen, koska
ulkomaille matkustaessa (Berliini, Amsterdam...) on
juuri se oma viehätyksensä, että sieltä saa ostettua
vaatteita, joita ei Suomesta saa!! Ja jos Suomeen
joku tuollainen tulisi, niin kylläpä vaateklooneja tulisi
vastaan bileissä... ei kiitos.
misjah

Posts: 3,373

#25 • • misjah Team Sika
oishan toi ihan jeez juttu..*joo*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#26 • • Cera Guest
moi.

suosittelen honestyssä käyntiä.
*plur*
Avatar
#27 • • Eizhoffer Guest
*plur* toki toki, mut et ikävä kyllä taitais menestyä tääl kylmässä ja ankeessa pohjosessa.
Vaatteet kyllä on ihania ja itse omistan ikävä kyllä vaivaisen topin, joka kuitenkin on ostettu Lontoosta eikä postarista... Ihanan ylpee siit..*iloinen*
avb

Posts: 1,003

#28 • • avb - Sylvester -
Olisi erittäin hyvä jos semmoinen joskus suomeen tulis niin sais tuhlattuu kaikki rahat siisteihin bile vermeisiin!!!!*iloinen*
anqqa

Posts: 4,034

#29 • • anqqa tirehtööri
Cera:

moi.

suosittelen honestyssä käyntiä.
*plur*



aika vähänlaisesti malleja vissiin?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

lostgone

Posts: 2,493

#30 • • lostgone
Ois ihan kiva!!!
ei tarvis enää tilailla ulkomailta (esim.malesia ja indonesia) eikä tarvis maksaa ihania tullimaksuja*uuh*
Toisaalta joku kyl tos kirjotti et katois se viehätys et ei olis enää vaatteita mitä suomessa jo olisi, mut tuliskohan ne kaikki mallit suomeen saakka.
Valitettavasti se firma ei vaa kauaa pystyssä pysyis q asiakaita ois aika suppeenlaisesti..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lounge_Lizard

Posts: 901

#31 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
se ei ole hyvä tai paha vaan pelkästää ruma*nauraa**nauraa*

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Avatar
#32 • • Cera Guest
anqqa,

kyllä siellä mun mielestä oli ihan riittävänlaisesti niitä.
tai sillai että en saanut kaikkea ostettua mitä oisin halunnut *nauraa*

ja tossahan on ylempänä oltu sitä mielt et joku pieni nurkkaus jonnekkin *hymy*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#33 • • Mao & Taikahattu UG-///
Joo, kyllähän se on nyt ihan jees, kun Honesty myy niitä...
Pitkään jo huumaillut Cyberdogin housuja! *joo*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

tumpsi

Posts: 2,553

#34 • • tumpsi rekisteröitymätön
Olishan toi ihan mukava, vaikkakin ei kannattavaa..
Mut se nurkkaus jostain puodista vois menestyäkkin..
Mut mikä Suomessa vaikuttavista kauppa(ketjuista) olis valmis ottaan moisen "riskin"..?
Enpä usko että kovin moni, ku nehän tunnetusti maksaa
aikas monta rahaa :(
tumpsi

Posts: 2,553

#35 • • tumpsi rekisteröitymätön
patis:

Cyberdogilla ihan siistejä kledjuja, ei siinä mitään.

Ärsyttää vaan suunnattomasti se yli-iso logo joka tungetaan varmasti näkyville joka vaateparteen. Itseäni ei vieläkään kiinnosta seisoa minkään kaupallisen yhtiön mainoskylttinä (ellei siitä makseta sponsseja).

[muokattu 18.1.2003 16:07]


WORD!
display23

Posts: 3,069

#36 • • display23
Onkos teistä kukaan tilannut tuolta cyberdogin sivuilta? Mietin tässä vaan, että kuinkakohan kauan sen tuotteen tulemin yleensä kestä??Itse tilasin paidan aikoinaan niin se tuli viidessä päivässä, mutta nyt kun oon tilannu takin niin on menny joku yli kymmenen päivää, eikä vieläkään ole tullut..Et jos joku muukin on tilannu ni vois kertoo kuin kauan saamises kesti.

[muokattu 25.4.2003 13:03]
efo

Posts: 1,908

#37 • • efo Laserpoint
SiSu:

Onkos teistä kukaan tilannut tuolta cyberdogin sivuilta? Mietin tässä vaan, että kuinkakohan kauan sen tuotteen tulemin yleensä kestä??Itse tilasin paidan aikoinaan niin se tuli viidessä päivässä, mutta nyt kun oon tilannu takin niin on menny joku yli kymmenen päivää, eikä vieläkään ole tullut..Et jos joku muukin on tilannu ni vois kertoo kuin kauan saamises kesti.

[muokattu 25.4.2003 13:03]


*nauraa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

hrdkvr

Posts: 3,929

#38 • • hrdkvr KURGO
siis helvetti suomeen ja äkkiä!!!

en oo missään viihtynyt nii hyvin kun camdentownin cyberdogissa.
dj soittaa samalla kun pyörit astrovermeliikkeessä..olo oli kuin lapsella karkkikaupassa*hih*


kannattavuudesta pari sanaa...

dekadenzkin pyöri aika pitkään mutta ainut ongelma oli se että tuotteet ostettiin kaupoista lontoosta ja myytiin kalliimmalla mutta jos itse cybdog tekisi kauppaa suomessa niin hinnat olisi kutakuinkin samat kuin esim lontoossa (vaikka hinta olikin aika suuri, mutta maksoin mäkin aikoinaan dekassakin housut +paita 1200 fim)

siellä oli myös muistaakseni sellainen nettikahvilan tapainen josta ainakin suomessa tulisi bilehörhöjen vakiopaikka. ja se tuo kannattavuutta.

lupaan jos voitan lotossa niin hommaan meille sen kaupan tänne


edit:typoo

[muokattu 7.5.2003 08:45]

--
-keep it hard-