Club Alternative 10.7.2004 10.7.2004 @ Helsinki

28 posts, 2 pages, 3,669 views

UnityF

#2 • • UnityF joo just se
soittoajat:

22.30 -00.00 WERT
00.00-01.00 KRISS G
01.00-02.00 GALRAV
02.00-02.30 GALRAV b2b KRISS G

*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
KaveriTavara

#3 • • KaveriTavara pyryharakka
holy makarony mä on taas täällä *jiihaa*

--
hyvässä lihassa ei harmita

sapeli

#4 • • sapeli jokukukamikä?
Voi kyl olla perjantain millareiden jäljiltä vähän paikat kipeenä mutta tänne pitää tulla ihan periaatteen vuoks *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

BB_turone

#6 • • BB_turone live and let live
Tänne mennää toivottavasti tulee hyvää settii *nauru*

--
Some things in life just can`t be explained!

UnityF

#7 • • UnityF joo just se
Tänään tänne...*joo*
tänään en kyl juo niin paljon kuin eilen espoossa koska nyt on aika hyvä kankkunen meneillään..toivottavasti hellittää iltaa kohdin.. *joo*

Tänään on luvassta wert:in taattua laatua joka ei jätä ketään kylmäksi.
Sekä sitten Kriss g ja Galravin nopeeta biittiä joka uskon että huipentuun hulluun lopetuksiin jossa bpm on jotain jota en uskalla ees arvailla.. *hih*
Kriss G

#9 • • Kriss G Wir brauchen bass

UnityF:
Sekä sitten Kriss g ja Galravin nopeeta biittiä joka uskon että huipentuun hulluun lopetuksiin jossa bpm on jotain jota en uskalla ees arvailla.. *hih*

Kaikella todennäkösyydellä siitä tulee jotain ihan älytöntä! Sitä ennen lämppäillään rankalla teknolla ja suomi energialla. Perkeleen kovaa settiä luvassa...

--
DESTROY ALL HIPPIES

UnityF

#10 • • UnityF joo just se

Wert:
---
UnityF:
Tänään tänne...*joo*
tänään en kyl juo niin paljon kuin eilen espoossa koska nyt on aika hyvä kankkunen meneillään..toivottavasti hellittää iltaa kohdin.. *joo*

---

et nii ku toimit illan emäntänä.. kinli ku ei tänää oo paikalla ollenkaan... *nauru*

*joo* mä olen tänään emäntä.. Vastuu on kokonaan mulla että se joka hajoittaa jotain niin saa tuntee sen luissaan.. *hih*(siis se mitä sielt ei ole viel rikki) *hih*

Mut illalla nähään kaikki...! *jiihaa*

ps. ja kannattaa tulle heti klo22.30... häppäri!!!
sidukka ja kalja maksaa vain 2e klo00.00 saakka.. *vink*

[muokattu 10.7.2004 15:01]
display23

#11 • • display23
Kunnon heruttelu mainostukset *nauru*

eiköhän jotain hauskaa löydy täältäkin suunnasta!
Kriss G

#12 • • Kriss G Wir brauchen bass

Galrav:
Kunnon heruttelu mainostukset *nauru*

Ehkä... *pahis*

--
DESTROY ALL HIPPIES

UnityF

#15 • • UnityF joo just se
Kuules wert mitä tekisin ilman sua mun päivä on ollu niin paksa kun olla ja voi ja kun saavuin paikalle en ollu mitään kivaa seuraa.. mutta kun sä aloit soittamaan niin en voinu vaan lähtee tanssilattiasta pois.. *sydän* Sun musiikki oli balsamia mun haavoille tänään. Tän päivänen settisi merkkas mulle paljon koska sait vähäsen mun pahaa oloo pois. KIITOS.

Kun wertin setti loppu ja Kriss g aloitti nin mun jalat oli jo aika muussina mut hitto mitä vääntöö.. mä tykkäsin ja loppuu kohti parani niin paljon että yusun kanssa ei meinattu pysyy paikoillaan siinä sohvalla kun tuli nini hyvää biittii.. *plur*

Galrav... sinä agressioni purkaaja.. mä tiesin että loppua kohti nopenee ja niin säästin voimiani loppumetreille ja en joutunu taaskaan pettymään.. *plur* Taattu Galrav pauketta ja menoo alusta loppuun.

Ja vika puol tuntinen Galrav ja Kriss g.. ohhoh.... illan kruunasi se biisi josta janne soitin sulle että tahon et soitat se minkä nimee en muista.. *hih* ja ikisuosikkini neophyte - Always Hardcore ohhoh.. pojat rankasi *pahis*

ilta oli muutenkin tosi onnistunu vaikka luulin että paikalle ei saavu paljon populaa (konemetsä ja unity) mutta olin positiivisesti yllättyny kun paikka oli ajoittain oikeen ruuhkanen.. *hymy*

ensi la nähään taas special merkeissä... *vink*

*kiitoskiitos* *kiitoskiitos*
display23

#16 • • display23
Olipas hauskaa!

Oma setti meni ihan hyvin, krissin eka live keikka rokkas kanssa!

Wert soitti alkuun kanssa ihan mukavaa saundia.
Sitten se meijän b2b...*nauru*.. harvoin bpm on noussu 408!

Mutta kiitos jengille, että tulitte paikalle. Kiitos Orfalle ja Pablolle automatkasta Tampereelle. Kiitos Marialle ja tietenki Krissille!
*plur*
antonsonin

#17 • • antonsonin laserpoint.
Oli Tosi mukava ilta , Kaikki deejiit soitti todella hyvää settiä ja varsinkin kriss G:n luolastonyrkkipaukutus oli ihan *plur*
Pablo

#18 • • Pablo

Galrav:
Olipas hauskaa!

Mutta kiitos jengille, että tulitte paikalle. Kiitos Orfalle ja Pablolle automatkasta Tampereelle. Kiitos Marialle ja tietenki Krissille!
*plur*

Juu sun setti oli loistava. Lopun HC:t ei taas muhun uponnu mutta eipä fiiliksiä paljon haitannut. Yllättävän hyvä meno alakerrassa mun ennakkoluuloista huolimatta. *vink*
display23

#19 • • display23

Pablo:
---
Galrav:
Olipas hauskaa!

*plur*

---

Juu sun setti oli loistava. *vink*

Niin kun tuli niin monta teijän biisiä ;)
Kriss G

#20 • • Kriss G Wir brauchen bass

Galrav:

Totaaaa.. Se bpm oli 480!! Oli kyllä ihan mecha siistiä päästä soittamaan vaikka alku setin onnistuin ryssimään aika huolella. Mutta eihän se menoa haitannu eikä millään meinannut pysyä aloillaan varsinkaa sen b2b:n aikana... Ja tosiaan illan iso kiitos kuuluu Marialle ja Jannelle! ROK ROK...

--
DESTROY ALL HIPPIES