T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

434 posts, 22 pages, 155,606 views

Silphid

#401 • • Silphid
Koko reissu oli ihan parasta tänä vuonna! *pihkassa*
Lahtibussin meininki *nauru* *känni**enkeli*
Lähtö oli kyllä yhtä säätöä, kun lopullinen päätös mukaantulosta kun tapahtui 10min ennen kuin piti lähteä himasta. Onneksi pääsin silti vielä mukaan. *hihu*

Paikan päällä decot oli superihanat *plur*
Porukkaa tuntui olevan juuri sopiva määrä, ei ollut liian ahdasta.
Musiikki molemmilla puolilla mukaansatempaavaa ja oli todella vaikeaa päättää kummalla puolella hilluisi.. *jiihaa**iloinen*
Tätä lisää *plur**piis*

--
:)

MesMeRise

#402 • • Edited MesMeRise Spinnamon
anri

Eikös siel klubin puolella ollu?

Ei ainakaan loppu illasta *ding*
coco

#403 • • Edited coco hifipanda

dark-raver:
---
coco:
kaverini d0a heilui kameran kanssa koko tapahtuman ajan ja lähetti kuvat mulle. tein gallerian niistä ja tässä on lopputulos:

Linkki

---

Onkohan mun koneessa tai netissä vikaa vai latautuuko nää kaikilla todella hitaasti nää sivut?

servusta kiinni. toimi vielä hyvin kun pistin noi nettiin mutta nyt näköjään ei aukee olleskaan.
pistin murinapostii jo emdian forkkaajille.
pahoittelut, toivotaan että huomenna toimis paremmin.
akir0

#404 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ja allekirjoittaneen kuvagalleriakin sitten "valmis"

Yllättävän paljon tuli kuvia, nytkun noita katselen niin en muista kuvanneeni puoliakaan noista :)

http://www.akir0.com/tranzexperience04/
Circle

#405 • • Circle
Hyvät oli kemut ja huolella rakennettu!
Jytä oli välillä vähän vaisua tullin puolella, mut klubi rockas aina kun meni paikalle.
Jatkoilla oli normaali jatko meininnki;) mut line ois voinu olla Gen6 vs. Poliisi!
ãnimãnic

#406 • • ãnimãnic Nomad
Olipas kylla todella hyvät bileet! Heti pääsaliin astuessani huomasi kuinka paljon järjestäjät olivat panostaneet, joten ensiksi plussat..

++ Tullikamari on aivan loistava paikka järjestää bileet
+ LOISTAVAT DEKOT! =)
+ Paljon tuttuja ihmisiä
+ Paljon uusia tuttavuuksia
+ Se yks jammaileva baarimikko siinä pääsalin puolella :)
+ Musiikki klubin puolella <3
+ paljon muutakin...

ja sit miinukset

- Musiikki pääsalin puolella oli aika tasapaksua. Missasin kyllä Orkidean setin, joten siitä en voi sanoa mitään, mut muuten pääsalin musiikki jätti toivomisen varaa
- Miesten vessoissa ei ollut ovia!!! Tämä vaikeutti huomattavasti elämääni, kun olin vetänyt reissulla pari päivää pelkkää grilli safkaa...
(- Olin aika sairaan väsynyt edellisen päivän Säteiden jäljiltä ;) )

Edellinen lyhymmin:
Oli p*rkeleen hauskaa ja kannatti todellakin tulla vähän kauempaakin tsekkaamaan nämä kemut! Jos ja kun nämä järjestetään uudestaan niin mä oon soo-o in! =)

Payce and *sydän* kaikille mukanaolleille!

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

Juhgu

#407 • • Edited Juhgu Virnistelijä

keijukainen:
Kaikista parhaimmat hetket oli ku pääsalissa soi Delerium Silence ja Nirvanan Smells Like Teen Spirit *sydän* karvat nous pystyy ja etenki jälkemmäisen aikana tää täti pomppi ja hyppi koko sydämen edestä *iloinen*

Heh, kova oli fiilis kyllä. Minusta se (jälkimmäinen) oli aivan kammottava raiskaus (mutta hypin silti :))

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

pyhimys

#408 • • pyhimys
Itselläni melkeinpä samat plussat ja miinukset kuin muillakin, joten en niitä nyt jaksa hirmuisesti listata. Lisätään yksi miinus eli screenit. Videoesitykset oli varmaan jostain Winampista repäisty. Ainoastaan Kuisman setin aikana ekan kerran käytettynä se liekki-systeemi oli loistava. Hieman itsellänikin fiilis laski loppua kohden ja entisestään se laski, kun yksi hemmo tuli heittämään, jotain ihme läppää siinä tanssilattialla: ”käyt sä usein tämmöisissä bileissä”, ”tartu mua niskasta” jne. *taputapu*
Nectarine

#409 • • Nectarine Rouva T
hyvät bileet oli, vaikka ne kaikenmaailman känniääliöt/juntit/vatipäät/avohoitopotilaat tunnelmaa latistikin.
iso *hali* järjestäjille vaivannäösta ja toinen iso *hali* ihanille esitanssijoille Olivialle ja Auroralle *sydän*

--
Prinsessa Ruusunen

d0a

#410 • • d0a Burb!

---
coco:
kaverini d0a heilui kameran kanssa koko tapahtuman ajan ja lähetti kuvat mulle. tein gallerian niistä ja tässä on lopputulos:

Linkki

---

Onkohan mun koneessa tai netissä vikaa vai latautuuko nää kaikilla todella hitaasti nää sivut?

---

servusta kiinni. toimi vielä hyvin kun pistin noi nettiin mutta nyt näköjään ei aukee olleskaan.
pistin murinapostii jo emdian forkkaajille.
pahoittelut, toivotaan että huomenna toimis paremmin.

No damn. no joo ei voi mtn. kiitti muuten sulle coco tosta galleriasta, joka näyttää pirun hyvältä ja selvältä. Mut joo ei tässä voi tosiaan mtn uutta mainita itse pirskeistä. Kaikki sujui niin kuin pitikin. Ainoastaan itseäni otti päähän se, etten päässyt viemään kameraa takaisin autoon, kun ulos ei kerran siinä vaiheessa päässyt käväseen. No onneks ei ollu suurempi miinuksia.

Sain kyllä itse ainakin arenan puolella olevasta baarista oikein rahani takaisin, ja palvelukin pelasi, nopeasti.
Lyhyellä kokemuksella ehdottomasti parhaimmat bileet, joissa olen ollu. Ensi vuonna uudestaan.
-P

#411 • • -P

pyhimys:
Hieman itsellänikin fiilis laski loppua kohden ja entisestään se laski, kun yksi hemmo tuli heittämään, jotain ihme läppää siinä tanssilattialla: ”käyt sä usein tämmöisissä bileissä”, ”tartu mua niskasta” jne. *taputapu*

Näyttiks se tyyppi hieman sellaselt vanhemmalt ja oliks sil sellainen 90-lukuinen pikkutakki pääl? :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

pyhimys

#412 • • pyhimys

Angelus:
---
pyhimys:
Hieman itsellänikin fiilis laski loppua kohden ja entisestään se laski, kun yksi hemmo tuli heittämään, jotain ihme läppää siinä tanssilattialla: ”käyt sä usein tämmöisissä bileissä”, ”tartu mua niskasta” jne. *taputapu*

---

Näyttiks se tyyppi hieman sellaselt vanhemmalt ja oliks sil sellainen 90-lukuinen pikkutakki pääl? :D

Joku keltainen neulepusero sillä oli päällä ja ei se nyt hirveän vanha ollut. Ehkä 25? Ei kai niitä samanlaisia vaan enempää ollut :)
T0mbstone

#413 • • T0mbstone The Process.

akir0:
Ja allekirjoittaneen kuvagalleriakin sitten ”valmis”

Yllättävän paljon tuli kuvia, nytkun noita katselen niin en muista kuvanneeni puoliakaan noista :)

http://www.akir0.com/tranzexperience04/

Tuleepas kivaa jälkeä 300D:llä. (olettaen et noi on otettu sillä:)

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

elina

#414 • • elina
Oli kyl tosi hyvät pippalot!*joo* Musa oli ehkä turhan tasapaksua, mutta muuten oli kaikki kohdallaan. Iso kiitos järjestäjille, Teemulle*sydän*, Hannalle ja Sannalle. Oli kivaa! Kannatti tulla.*hymy*
Mellu-

#415 • • Mellu-
hienoiii kuvii ristolainen *aplodit*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Maahinen

#416 • • Maahinen
VITUIKS MENI!
*grr**blush**blush**justjoo**justjoo**grr*

--
Tutkimattomat ovat psyykeen tiet

RAVE4EVER

#417 • • Edited RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE
Hyvät oli pipalot !! Kuten jo moni on sanonut musa ehkä vähän tasapaksua mut ihan ok!!
paikkana oli mielettömästi parempi ku viimevuotinen siitä iso plussa!!*aplodit*
Dekot oli aivan V*tun hienot niistä tykkäs!!! lasereita oisin kaivannu mutta hey..ei kaikkee voi saada:)

Ainoo mikä hieman hatutti oli veden loppuinen..”niinku yleensä:) ja ruokaa ei ollu ku joku kämänen pinaattipizan pala klubin puolellla, joka oli muten sit niiiin kauheen makunen ettei mitään järkee:)

Niin ja enskerralla vois kais juopotella vähän vähemmän:)))

Mut hyvät oli pirskeet!! siitä kiitos järjestäjille!! *joo*

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

#418 • • _ Guest

keijukainen:
Nirvanan Smells Like Teen Spirit *sydän* karvat nous pystyy

HUH HUH. Vähänkö jengi oli fiiliksissä. Sai kyllä pomppia sydämensä kyllyydestä. Ihana piristysruiske yössä. *sydän*
spinni

#419 • • spinni

petkulli:
ainut miinus että narikasta oli pöllitty mun takki tai sitten se on vieläkin siellä mistäköhän kannattais kysellä???

Järjestimme narikan Tranzexperienceen. Siis Tullikamarin puolelle.
Narikkaan ei illan aikana päässyt ketään ylimääräisiä ja kaikki saivat
narikkalappujaan vastaan omat tavaransa. Mikäli narikkalappu on hukkunut
illan aikana on joku tietysti voinut käydä hakemassa itselleen
kuulumattoman takin.

Illan jälkeen paikalle jäi joitakin lunastamattomia takkeja ja yksi
reppukin. Myös TKL:n bussikortti löytyi. Tavaroita voi kysellä Klubin
henkilökunnalta. Kannattaa siis käydä tarkastamassa Klubilta
Tranzexperiencessä kadottamiaan tavaroita, toivottavasti omistajat
löytyvät.

- Spinni
keijukainen

#420 • • keijukainen kiksumurmeli