T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

434 posts, 22 pages, 155,671 views

sts

#381 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

AnderS:
Mun mielestä touhu
on mennyt siistimpään suuntaan vuosi vuodelta.

Aivan niin, häiritsevästi päihtyneita (alkoholi & tai laittomat huumeet),
tranzexperiencessä oli yllättävän vähä, poikkeusena jotkut siilitukka amikset
jotka koittivat lääppiä kihlattuania kuin jossain 14v teinidiskossa. Ja muutenkin
isoja pupilleja näkyi perus isobile(tm) meinikiä vähemmän.

DjBeliar
-clips-

ihan vaan sivu kysymyksenä, miten näet että onko huumeita ottanut ihminen ”piripää”,
suurin osa niistäkin näkyvästi huumaantuneista tuolla taisi kyllä olla helvetillises humalassa
tai ekstaasin alaisina, ja nämä kyllä lensivät ulos hyvin tehokkasti hyvän järjestyksenvallonnan ansiosta.

-puolittainofftopic-
Alkoholi on myös aika paska päihde, näin aika monta ihmistä oksentelemassa tuolla bileissä pöytiin / nurkkiin / vessoihi, ja onhan sekin päihdeaine... Lisäksi en oikein ymmärrä tätä nillitystä, ihmisiltä jotka sitten syövät bileissä kofeiini tablettea n+x, vetävät parit kolmet virtaset ja kunnon kahvit ennen bileitä... Stimulantti kuin stimulantti yhtä perseestä kaikki.
-puolittainofftopic-
Dementation

#382 • • Dementation wednesday?

DjBeliar:
Ja ainainen itku lippujen hinnasta!!! Mikäs ***lvetti siinä on, kun ”technokansa” on niin pirun köyhää, että parin kympin lipun hinta aiheuttaa aiheetonta kitinää, samaan aikaan kun pitkätukkaiset rokkarit maksaa 60...100 euroo konserttilipuistaan ja dokaa vielä pirusti viinaakin. Ja vielä kun tuulitakkiset penkkiurheilijat maksavat 300 euroa pahimmillaan lätkälipuista... Voidaanhan järjestää toki bileitä, missä lipun hinta on se 3...5 euroo, mutta mikäli kemuja ei sponssaa mikään iso rahottaja, on bileet ravintolan tiloissa, ravintolan PA:lla, ravintolan valoilla, halvoilla dekoilla ja ilmaisilla Dj:lla. Miksi vaatii isoja, hienoja bileitä, ku ei olla valmiita maksamaan siitä?

No minä henkilökohtaisesti olen ainakin valmis maksamaan bileistä enemmänkin kun ton 30 euroa,
koska tiedän kuinka mielettömästi vaivaa tälläisten bileiden eteen nähdään (Olen joskus ollut rakentamassa
vastaavanlaisia tapahtumia), ja vaikka sanoinkin viestissäni, etten kokenut saavani rahoilleni vastinetta,
en tarkoita sille, että olis pitänyt olla halvempaa (Sen olisin sanonut suoraan, kuten välillä juomista sanonkin),
vaan nyt kyse oli siitä, että jäi harmittamaan jälkikäteen että käytin siihen 30 euroa plus juomat etc.

Eli älkää lukeko jokaista kohtaa missä mainitaan hinta niin, että pitäis olla halvempaa...
Ei vaan tällä kertaa ollut sitä mitä odotin, ensi kerralla parempi onni...

PS. jos jollekin on jäänyt vielä epäselväksi, niin jos olisin sitä mieltä,
että järjestäjät olis vaikka huijannut mua, niin olisin jo ottanut yhteyttä
kuluttaja-asiamieheen... Tässä on kyse vain omista fiiliksistä, ei siitä
että bileissä todella olisi ollut jotain väärää tai erilaista kuin oli luvattu.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Mellu-

#383 • • Mellu-
itse en törmännyt mielestäni yhteenkään "piripäähän" säästyin siis siltä.. en tosin jaksanut alkaa vahtaamaankaan vaan nautin tapahtumasta *hih* ja olin kauheessa kännissä *lmao*ja mitä siihen tanssityttöseen tulee niin voi hitsi se kyl osas hommansa *hymy* mutta minkäs sille voi jos osal porukkaa on kilometrin pituinen vaatimuslista *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Dementation

#384 • • Dementation wednesday?
Ja mainitsin itse myös noista jonkin substanssin alaisuudessa olleista ihmisistä,
niin tartun sitten tähänkin vielä, kun väki asian mainitsemisesta nillittää...

Olkaa iloisia jos kyseiset henkilöt eivät teitä häirinneet...
Olen itsekin iloinen, etä minua ei häiritty heidän taholtaan,
paitsi ne pari känniääliötä, joista toiseen ryysiksessä törmäsin
ja sain vastaan kysymyksen haastanko riitaa... *uuh*
Pikainen poistuminen takavasemalle pelasti tilanteen *hikoil*

Mitä taas tulee jossain muissa aineissa olleisiin, kuin humalaisiin,
niin ei mua häiritse se, että joku tulee kysymään jotain ostettavaksi
tai myymään jotain, osaan kyllä sanoa ei... Mutta on vain sääli
katsoa henkilöitä, jotka eivät tajua maasta tai kuusta mitään...

Lähinnä latistaa omaa fiilistä siis, kun joku vaikuttaa olevan
melko liki aivokuollutta... Sellainen masentaa mua...
En voi itselleni mitään, mutta pyydän silti anteeksi, jos
minun tunteeni ja niistä puhuminen teitä häiritsee...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

NasQ

#385 • • NasQ
Kiva kun taas itketään äänenpaineista, kerrankin oli varsin sopivat, ainakin vielä Cosgroven aikana. Sen jälkeenhän niitä ruuvattiin jatkuvasti kovemmalle ja ainakin yläpää rupesi menemään varsin särki :(
Hyzenthlay

#386 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
_o/ ääni oli just sopivalla! olin varautunut korvatulppien kanssa, mutta niitä en onneksi tarvinnut käyttää :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

mandalafreak

#387 • • mandalafreak
hui hai, täytynee pistää vähän aatosta ja reporttia illan kemuista.

enpä oo tainnut olla kertaakaan tän sortin (tranze) bileissä, ja ihan mielenkiintosta oli :) Odotin jotain ihan hirmu nopeetahtista bpm tykitystä, mutta onnekseni tääl oli oikeen lepposan olosta fiilistelyä musiikki. Oikeestaan yllättävänkin hyvää odotuksiin nähden ja tanssijalkaa kutkutti oikeeeeen moneen kertaan. Vähä siihen suhteen ihmetyttää monen nihkeät kommentit musasta, mutta sehän on aina se kuuluisa makukysymys. Ja jos musa ei pistä tanssijalkaa veivaamaan, niin se ei sitten vaan pistä. mulla pisti. (siel tunkkases puoles kävin vaan käännähtämäs, tahtoo tilaa ympäril)

deco vastaavana meni ilta odotellessa siihen asti kunnes saivat vähän tuota valopuolta kuntoon ja decotkin näkyviin. uv-tykkien/lamppujen sijoittelusta sanon vaan että parantamisen varaa oli rutosti*vink vink*... täält löytyyp kuvia kiinnostuneille:

http://www.saunalahti.fi/mandala/Index1.htm

tommotteesta lippujen hinnoista. Se ei ole ihme että psyke bileitten köyhät hipit valittaa liian kalliita lippuja sillon tällön (10-25e riippuen tapauksest)... .mutta että tänkin ?skenen? kävijöistä löytyy köyhimyksiä joilla o varaa valittaa hinnoista.. huh. :)
noin yleiskattauksena... uuummm... kyl sanoisin että vastinetta olisin rahoilleni saanut jos oisin vieraana käymähän tullut.

lattia oli tahmanen, mikä lisäs mielenkiintoa tamppaukseen ;)

kaikenkaikkiaan kivaa oli, kiitooos ossi, stefu ja muu järkkäys porukka.
coco

#388 • • coco hifipanda
kaverini d0a heilui kameran kanssa koko tapahtuman ajan ja lähetti kuvat mulle. tein gallerian niistä ja tässä on lopputulos:

Linkki
Kosaz

#389 • • Kosaz

Dementation:
---
keisha:
No hohhoijaa itselles. Alkaa olla vähän asiatonta valittaa bilepalautteissa siitä että esitanssija on lihava.

---

Tästä olen samaa mieltä, että aika asiatonta...

Ok. Totta!

Sanoin vaan mitä sylki suuhun toi, joten jos joku siitä itseensä otti niin pahoittelut*blush*. Pitänee jatkossa kävellä sensuurin läpi ja mainita vain, että esmes tanssija ei ollut mieleeni...

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

Baar

#390 • • Edited Baar
-

- Baarimikot -> On se nyt vittu jos rahasta annetaan ”vahingossa” väärin takaisin, jonka jälkeen vaan todetaan oho. Paljon kannata tuollaisessa hommassa olla jos ei osaa laskea, tai yrittää vetää välistä hieman lisää tippikassaan. *piru*

Näin ”mikkona” töissä tapahtumassa olleena sen verran sanon että virheitä sattuu kaikille sinullekkin ehkä?
Toki oho ei riitä sen myönnän mutta kukaan ei tuollaista tahallaan tee ja tämän sanon kaikkien ”mikkojen” puolesta jotka olivat töissä kamarilla ja klubilla.

Mutta olihan loistavat kinkerit olla töissä*aplodit*
Vesipullojen loppuminen harmmitti minuakin mutta niitä ei vain ollut enempää kamarin puolella joten jouduin ohjaamaan klubin tiskeille pahoittelut siitä.

Kiitos kaikille jotka jaksoivat katsella omaa fiilistelyäni siellä tiskin toisella puolella, ei vain osaa olla paikoillaan kun kuulee ”ihmisten musiikkia”

Taivas aukesi puoli 3:lta kun pääsin vapaalle ja oikeasti tamppaamaan

Mukavia kuvia Hoopstar jälleen kerran*jiihaa**aplodit*
terrae

#391 • • terrae
Minä ainakin tykkäsin tapahtumasta!
#392 • • ikj Guest
jos oisin tiennyt että klubi puoli oli ns. tekno puoli, oisin tullut. prkl!
Auacusha

#393 • • Auacusha Koneradio

coco:
kaverini d0a heilui kameran kanssa koko tapahtuman ajan ja lähetti kuvat mulle. tein gallerian niistä ja tässä on lopputulos:

Linkki

Onkohan mun koneessa tai netissä vikaa vai latautuuko nää kaikilla todella hitaasti nää sivut?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

anri

#394 • • anri team parempi pitäjä

dark-raver:
---
coco:

Linkki

---

Onkohan mun koneessa tai netissä vikaa vai latautuuko nää kaikilla todella hitaasti nää sivut?

mulla sama homma, tolkuttoman kauan kestää! ei jaksa oottaa

--
don't go halfway - go all the way

Mellu-

#396 • • Mellu-
mul toimi ihan nätisti *hihu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

keijukainen

#397 • • keijukainen kiksumurmeli
Tykkäsin kovasti...aivan mahtava fiilis vieläki (lukuunottamatta hirveetä darraa joka iski vasta kunnolla eilen illalla) kannatti todellaki lähtä. Dekot oli tosi mageet ja kaikista eniten viihdyin pääsalissa. Teknopuolella en vaa pystyny olee ku meinasin pyörtyä sinne vaik sielläki kyl soi hyvää musaa.Harmi vaan et missattiin Tapsan setti ku tultii niin myöhää paikalle...Kaikista parhaimmat hetket oli ku pääsalissa soi Delerium Silence ja Nirvanan Smells Like Teen Spirit *sydän* karvat nous pystyy ja etenki jälkemmäisen aikana tää täti pomppi ja hyppi koko sydämen edestä *iloinen* Loppupuolella sit musa oli omasta mielestä vähän vaisumpaa mut kivaa oli siltiki...Kiitos akikille ihanille ihmisille seurasta ja etenki kummalleki sannalle ja elinalle ja järkkäreille *plur* ai nii, ja se bilettävä baarimikko oli kyl paras pääsalin puolella *hih*

--
*seepla*

-P

#398 • • -P

Hyzenthlay:
-känniääliöt päätapahtumassa (mm. se housut kintuissa hyppivä 40v äijä)

:DDDD. tää oli kyllä loistava

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

MesMeRise

#399 • • Edited MesMeRise Spinnamon
Njaah muutamat plussat ja miinukset..

*vink*
+decot joihin oli nähty vaivaa
+jouhevat järjestelyt ei jonotusta, ei pipo kireitä järkkäreitä
+tilan intiimiys
+istumapaikkoja myös pääsalissa
+bussimatka

*hmph*
-kulkuväylä salien välillä
-musiikki tasapaksua eikä jaksanut tanssittaa (ainakin trance puolella)
-päälle puskevat ihmiset (menee varmaan ördäämisen piikkiin)
-toinen esitanssijoista oli aivan hukassa..(oikeanpuoleinen, vasen oli loistava!!!)
-ei ruoka mahdollisuutta

Muuten ihan mukavat pippalot,tulisin toistekkin *aplodit*
anri

#400 • • anri team parempi pitäjä

MesMeRise:
-ei ruoka mahdollisuutta

Eikös siel klubin puolella ollu?

--
don't go halfway - go all the way