T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

434 posts, 22 pages, 155,798 views

evvk

#341 • • evvk

klubbero:
Hyvät bileet oli.. vastasi ehdottomasti odotuksia. (ei valitettavaa mistään)
Orkidean setti oli paras, harmi ku se oli ekana, no lähti diesel ainaki nopeesti käyntiin ;)
Ja suurimmat kiitokset sille yhelle, jonka siivellä pääsin ilmaisesksi sisään.. KIITOS! :)
Toivottavasti tulevaisuudessa järjestetään vielä monta Tranzexperiencea! (mää tykkäsin paljon)

Names always dies but the scene lives for ever.
Tebi

#342 • • Tebi normisetti
hyvät bileetoli*joo* , tuli tampattuu taas iha tarpeeks *jiihaa*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

sapeli

#343 • • sapeli jokukukamikä?
Oli hyvät bileet - sanoisin jopa että ihan sijoituksen arvoiset. *joo* Musiikki oli erilaista kuin mitä olisin odottanut - trancepuolella jotenkin tylsäntuntuista (Orkidean tosin missasin) ja klubipuolella vaan epätavallista... Mutta loppujen lopuksi trancepuolella oli kiva kiksutella ja pousailla kun oli kuuma, ja sitten pystyi menemään takaisin klubipuolelle hikoilemaan *jiihaa* Kun siihen pääs sisään niin se rullaava tekno oli aika mukaansatempaavaa.

Mario Piu soitti erinomaisen veikeän setin, vaikka välillä oli sellainen *ding* olo... Ihan erilaista kuin mitä odotin. Mutta hyvää silti. *hihu*

Vaikka bileet oli Tampereella niin kivasti löytyi tuttujakin paikan päältä, eli seurasta iso plussa. *hymy* Bussimatka oli kanssa varsin letkeä, vaikkakin hiukan aikataulusta jäljessä... Ja kiitos matkakavereille myös!

Venue toimi mun mielestä erittäin hyvin, mutta toki on pieniä purnauksen kohteita: tranceareenan valot olivat baarin ja kojujen vuoksi aika laimeat, ja huomasin tosissaan että UV-jutskat toimivat parhaiten sen istuma-hökkelin vieressä, mikä taas oli aika kaukana itse lavasta. Toinen riesa oli se että klubipuoli (missä siis vietin suurimman osan ajasta) oli aivan törkeän kuuma ja savuinen, ja ihmisiä kulki siitä koko ajan läpi baarille tai terassille polttelemaan. *hmph*

Positiivisia puolia löytyy kuitenkin paljon enemmän...
+ iloinen bilettäjä-baarimikko
+ tarpeeksi porukkaa muttei liikaa tungosta (eli hinta taisi olla kohdallaan)
+ hyvä tunnelma klubipuolella (hyvät valot)
+ erinomainen seura
+ asiallinen ja nopea palvelu
+ paljon ihmisiä jotka olivat panostaneet ulkonäköön - se lisää aina fiiliksiä

Kyllä jäi silti sen verran positiivinen vaikutelma että mieluusti tulen ensi vuonna uudestaan! *aplodit*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wattsson

#344 • • wattsson
bileet varmaa oli hyvät mutta ainakin minulta ne meni "vähä" ohi. parin promillen kännissä paikalle noin puol yks ja sit sisällä heilumista puoltoista tuntia ja sitten baariin.

Viina ja bileet ei sovi yhteen *eiei*
Mellu-

#345 • • Mellu-

PeryMason:

Viina ja bileet ei sovi yhteen *eiei*

*eiei* ei niin... ...taas muisti aamulla miks ei yleensä juo bileis *hih*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

#346 • • UnityF joo just se

Kosaz:
- Tästä threadista tuttu Vasemman puoleinen tanssija -> en oikein nähnyt mitä hyvää tuossa nyt oli, enemmin olisi kaivannut rasvaimua

Tuu sanoo toi mulle joskus niin lupaan tempasta sua kuonoon.... Mikä / kuka määrää millainen esitanssian kuuluu olla?
Itse en kyseisessä tapahtumassa ollu ja en tiiä ketä on ollu esitanssijana mut ihan sama mulle koska uskon että se on bilettäny / fiilistelly tehtävänsä oikeen hyvin koska hänet on siihen paikkaan valittu.

Ihan kun mä alkaisin valittaa sulle tsori sä et voi käydä näissä bileissä koska sun naama ei mielytä mua, se ehkä kaipais vähän plastikkakirurgin käsittelyy... *taputapu* (tosin en tiedä minkä näköinen olet mut tollaiset syytökset mitä heität saa mut kiehumaan raivosta.)

*dissaa*
Juhgu

#347 • • Juhgu Virnistelijä
Olisiko muuten (lisää) kuvia jaossa jossain?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anri

#348 • • anri team parempi pitäjä
Kivaa, kivaa, mukavaa!!

Päätapahtumasta:
Järjestelyt pelasivat jouhevasti. Ei suurempia jonoja tiskille, vessaan tai edes sisäänkäynnillä. Henkilökunta oli ystävällistä ja hinnat pysyivät kurissa! *aplodit*
Mun ilta meni suureksi osaksi tuttujen moikkailuun. Tuntui, et lähes kaikki oli paikalla!*iloinen*
Ennen puolta yötä ei tullut juurikaan liikuttua Klubin puolelta pois, sillä musiikki maistui ja tunnelma oli tosi hyvä!
Pakkahuoneen puoli oli degotettu nätisti! Nää kyseiset degot ja uv-valot taiski olla illan pelastus, kun ei ne muut valot oikein tahtonu toimia, mikä lie ollut vikana...? (Toimiko valot edes illan päätteksi toivotulla tavalla?)
Kokonaisuutena Tullikamari toimi loistasti, kaikin puolin. Liikkuminen tilasta toiseen sujui nopeaa, vaikka se oviaukko Pakkahuoneen ja Klubin välillä ei niin suuri ollut. Pakkahuoneen puolella lämpötila pysyi kurissa ja tupakointikiellon ansiosta happeakin riitti! Kaikin puolin hyvä maku jäi suuhun, näitä lisää!!

Aamujatkoista:
Lounge oli yön/aamun pelastus! Sai rauhassa köllötellä leppoisan musiikin soidessa taustalla ja kerätä kadonneita voimiaan. Kahvista ja Guaranan siemenistä oli myös apua, kiitos sponsoreille! Pääpuolella Gen.6:n settiä tuli kuunneltua, mutta Poliisin tahdissa tanssittiin!! On se kumma, kuinka sitä vaan jaksaa biisi toisensa perään, kun musiikki on toimivaa ja dj osaa lukea yleisöään!
Sasha F. ei mun mielestä ollut paras valinta aamun viimeiseksi soittajaksi, turhan rankkaa..
Joka tapauksessa viihdyimme aamuissa loistavasti pilkkuun saakka!
Erityisen suuri kiitos aamujen loistavasta lopusta juomineen!!
*kiitoskiitos*
Kiitos!

--
don't go halfway - go all the way

seollaQ77

#349 • • seollaQ77 sauvasekoitin
kivat oli kekkerit ja tän vuotinen koneiston missaus ei harmittanu kyllä yhtään ku pääsi näihi kekkereihin.

ainut miinus että narikasta oli pöllitty mun takki tai sitten se on vieläkin siellä mistäköhän kannattais kysellä???
evvk

#350 • • Edited evvk
joo ennen bileitä taas tuntu siltä että miks piti taas juoda.
mulla kun juttu menny siihen että 4-5 0.5l juomaa ja tulee käsittämätömän huono olo vaikka juurikaan en ole kännissä..
Ärsyttävää kun joutuu parin hassun siiderin jälkeen venaileen että menee huono olo vekka et pääsee liikenteeseen ja tämän takia lähtö viivästyy.
Ennen pysty juomaan kunnon känniin..
#351 • • _ Guest
Ihan mukavat kekkerit olivat. Tila toimi ja järjestelyt pelasivat kaikin puolin. Muutamia tuoleja/pöytäryhmiä olisi voinut laittaa Pakkahuoneen puolelle juomapisteitä vastapäätä. Jengi istuskeli sit lattialla ku ei ollu muuta paikkaa.

Niin ja dekot oli hianoja.
#352 • • kelasin Guest

Holle:
Mua yleensä eniten bileissä harmittaa tavalliset pulliaiset, jotka tönivät mua, kun yritän kävellä vipistä tuomani, ilmainen siideri kädessä. Toinen juttu, mikä tungoksessa harmittaa on, kun bäkkäripassi tarttuu joka paikkaan kiinni, mutta onneksi pääsee aina pian paremman kansanosan+starojen kanssa takahuoneeseen heittämään läppää ja nauttimaan ilmaisesta juomasta. Sitten onkin bileiden jälkeen mukava ajella taksilla kämpälle, koska bussillahan en mene, niin kuin tavalliset rivibilettäjät. *piis*

*iihhih*
iriil

#353 • • iriil
Okei taisi olla se ensimmäinen ja viimenen kerta Tampereella...
Klubin puolelle en viitsinyt mennä kuin ovesta äkkiä sisään ja ensimmäinen seinän vieressä oleva vapaa reikä ja tupakka huuleen ja äkkiä pois. ja siksi minua hieman ihmetyttikin... Hallin baarista loppui vesi kesken. Olisi sieltä klubin puolelta tosiaan saanut varmaan,muta ei sinne viitsinyt lähteä tukemaan.
Musan tasapaksuuden tunnustan myös, siksi ehkä tanssinkin niin vähän. ( Lopun aikaa seisoin ja odotin että josko se nyt alkais)
Ja ne valot.... (edellisenä päivänä saanut koko päivän opetusta valojen perusteista)*hihu*
Niin..ne valot.... Kannattaisi aina tarkistaa ennen kuin homma alkaa ja porukka päästetään sisään että kaikki toimii... ja varata tarpeeksi aikaa siihen kamojen laittoon!!! *igor* Oli se kiva kun klubin puolella toimi ja hienosti.

Sitten vielä yksi asia... siinä sisään menossa. Siellä me oltiin hyvissä ajoin... ja katsottiin että jahans tuossa lukee ennakot tästä ovesta...mennänpä siihen. Sitten tulee ukko huutamaan että toisen oven eteen. Kello on siinä vaiheessa jo yli yhdeksän. Siinä sitten vielä odotellaan aikamme että oikeasti päästään sisään. Kiva oli kun ilmottivat että siirtykää toiselle ovelle, mutta olisivat voineet päästää sisään aikanaan myös.

Ja sitten... eipä ole ennen käyty niin äkkiarvaamattaa ja röyhkeästi kiinni. Siis mies käynyt. tuli vaan vastaan ja tarrasi suoraan kiinni jalkoväliin. .*täh*Kiitos löysien housujen ei saanut kiinni!! Mutta siis ei ole ennen noin röyhkeää ollut varsinkaan tällaisissa bileissä. Tavallisissa baareissa on kyllä saanut töniä kauemmas,mutta ei sielläkään näin pahaa ole ollut.
Eli oppikaa ihmiset käyttäytymään!!!! niitä jonkinlaisessa päihteessä olevia sieltä tosiaan löytyi, en tiedä olio tämä minua lähminyt yksilö minkälaisen aineen alaisena...*igor*

Kuitenkin, ehkä hieman tunnekuohua tässä vaiheessa, mutta antaa olla. Turha reissu, en tee uudestaan.*poks*
Jone

#355 • • Jone Archibald Haddock
Bileiden rakentamisesta otetut kuvat on muuten sellainen setti, että vastedes kun joku itkee onnetonta elämäänsä ja jonkun tietyn tapahtuman pääsylipun hintaa, niin kehotan katsomaan ne läpi. Jos ei vielä noiden kuvien katsomisen jälkeenkään ala hahmottumaan edes jotenkin se työmäärä mitä tapahtuminen eteen nähdään, niin täytyy olla päässä vikaa.
eyeless

#356 • • eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja
Jeah! Bileet...!

Olipa kerran lauantai päivä mikä tuntui erittäin pitkältä =) Heräsin aamulla sängystä ja heti lähin vilpottaa päiväksi muualle,
Pian olikin jo iltapäivä ja sitten ilta.
Illan alussa pääsin takaisin kotiin ja olla ihmettelin menee kymmeneen asti mitä tehdä... tuumin että lähteäkö bileisiin vaiko eikö.
Ehdotin kaverille että mennään tampereelle,se ei oikein lämmenny, hetken aikaa jauhettuani asiaa tarpeeksi lopetin ja tyydyin mietteeseen et ei väkisin. Kello 12 kaveri ilmoitti et nyt vois lähteä ja sitten olimmekin jo matkalla tampereelle, nummelasta(40 km helsingistä). Fiilis nousi nopeasti korkeisiin lukemiin kun hehkutti itselleen et nyt sinne ja nopeasti. No ei hetkeäkään kun olimme perillä ja kello oli (vasta) puol kolme.
Menimme etuovelle, portsarin mörökölli sanoi ”Enään ei sisään pääse!” Ja siinä vaiheessa fiilis meinas jo loppua.. No seuraavaksi yläovelle, missä ystävällinen poke sanoi ”sisään pääsee jos alaovesta päästetään” ja eiku takasin alaovelle ja poke löi oven nenän eteen kiinni..
Siinä vaiheessa tuli melkein jo vihainen olo kun ehti kuulla sisältä soivan suloisen melodian, ja sitten oli pakko päästä sisälle keinolla millä hyvänsä ja yläovesta kipaistiin sisälle ja annettiin pokelle todella REILU tippi, kun jaksoi päästää musiikin nälkäiset bilettäjät sisään. Sitten basson kumea ääni tuntuikin jo rintakehän sisällä ja voin vakuuttaa että oli paras tunnin klubi reissu mies muistiin =)

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

Individual

#357 • • Edited Individual HYPNO!

Jone:
Bileiden rakentamisesta otetut kuvat on muuten sellainen setti, että vastedes kun joku itkee onnetonta elämäänsä ja jonkun tietyn tapahtuman pääsylipun hintaa, niin kehotan katsomaan ne läpi. Jos ei vielä noiden kuvien katsomisen jälkeenkään ala hahmottumaan edes jotenkin se työmäärä mitä tapahtuminen eteen nähdään, niin täytyy olla päässä vikaa.

Toi on kyllä totta. Kyllähän tässä itselläänkin on välillä rahat tiukilla, mutta silloin vain tehdään se päätös, ettei osallistuta
kemuihin, sen sijaan että aletaan suureen ääneen voivottelemaan liian suuria pääsymaksuja. Kun sitä rahaa vasten saa aina, ainakin niissä bileissä missä mä olen ollut hyviä dj-settejä, enemmän ja paremmin totettua valoa ja ääntä kuin normi-iltoina jossain juottoloissa, elämyksiä ja yleensäkin ihan kivan show:n. Ja aika usein isoonkin tapahtumaan, jos ennakon ostaa pääsee 15-20 eurolla sisään.
Menet jonnee normibaariin, maksat hyvässä lykyssä sen 8 egee sisään ja narikat päälle jne... ja mitä sä sillä saat, normivalot, normipa:n, dj:tten paikkaan ja sen yleisöön sidotut setit ja asiakaskunnan jolla ei varmastikaan ole paljoa jakoa bileporukkaan, ainakin mitä fiilikseen ja mukavuuteen tulee.
Jazmine

#358 • • Jazmine Pösilö
*jiihaa* Ei voi valittaa.. *hymy* Ens vuonna uusiks....*joo*

--
Polcca on parasta *sydän*

phear

#359 • • phear <X>
Loistobileet!

Ekaa kertaa neljään vuoteen ”isoissa” bileissä (Suomessa) ja vähän jäi ihmetyttämään, että miksen ole käynyt enemmän?*ding*

plus:
pääsali:
+ dekot (siisteimmät uv-dekot koskaan!)
+ skriinit ja niiden sijoittelu (liekit oli erityisen hienoja)
+ soundi (keskellä varsin mukavan kuuloinen, ei myöskään liian kovalla, ilmankin tulppia pärjäsi)
+ valot (loppuvaiheessa. harmi, ettei toiminut alkuun, mutta tuollaistahan sattuu)
+ Orkidea

klubi:
+ Can ja Okiru
+ Talbot (niiltä osin, kun jaksoin sillä puolen olla)

miinus:
pääsali:
- valot (harmillista, mut ei maha mitään)
- Cosgrove (laimeeta)
- Ornadel (biisit oli ihan jees, mutta rakenne ja miksaus oli ihan lepästä, ja ne kikat)

klubi:
- käihä
- ahtaus
- soundi

Overall:
+ helvetisti vanhoja(kin) tuttuja *plur*
+ Lahtiposse ja sen kunto ! *känni**aplodit*
+ fiilis

- musa noin niinkuin kokonaisuutena jätti hieman viileäksi
- överikuosaajat ja kääliöt (kaverini edustivat jälkimmäisiä tehokkaasti)

Sitten stooria:

Saavuin paikalle 22.00 ja paikalla oli jo helvetisti sakkia, mikä oli yllättävää, mutta loistavaa. :) Ramppasin puolelta toiselle aika pitkään, mutta jäin sitten pääsalin puolelle Orkidean loppuun. Sitten kuluikin jonkun aikaa pousaillessa ja tuttuja morjestellessa. ;)
Ornadelin jorasin sitten melkein alusta loppuun. Kaverit saapui paikalle karmeessa kunnossa, onneksi tällä kertaa minä olin kämpän avaimen haltija, ettei edellisen lauantain [reiv:]- ja öinen hakaniemi-experience päässyt toistumaan. Yleistä säätöä ja satunnaista tanssahtelua puoli kolmeen asti, jolloin kavereilta rupesi pettämään jalat alta. Siirryttiin chillaamaan nurkkaan. Paha virhe, siellä oli meinaan jengi aivan käsittämättömässä kunnossa. :D Lähettiin sitten meneen, pizzan kautta nukkumaan, jäi sitten jatkotkin väliin.

Siinäpä sitä, hieno fiilis jäi ja tulen varmasti uudestaan.

Jäikö paitoja, voisin mahdollisesti moisen huolia?
kap-pu

#360 • • kap-pu the amazing suction cup boy

iriil:
Eli oppikaa ihmiset käyttäytymään!!!! niitä jonkinlaisessa päihteessä olevia sieltä tosiaan löytyi, en tiedä olio tämä minua lähminyt yksilö minkälaisen aineen alaisena...*igor*

todnäk esim. reilun viinan.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.