434 posts, 22 pages, 161,803 views
UzU:
Katsomossa tapahtunut episodi:
Edessäni istunut jätkä repii mut väkisin hihasta kiskoen noin kielen mitan päähän itsestänsä. Hei onks sulla laskinta, tai kännykkää jossa on laskin.. pitäs vähän laskee näitä kemikaalien suhteita...
aika normaalia toimintaa taas...onneks ittel ei tullu vastaa tommosia...itteasissa ketään ei tullu ees kysymään multa mitään..yleensä vaan on itte siihen sanonu jos on vesi pullo kädessä et joo on mulla vettä
mut se ei vissiin kelpaa
tai siis muutaman kerran oon sanonu...

fiilis kun pitää luopua viimeisistä taskurahoistaan välttääkseen nestehukan.peippo:
Pääsalin (tanssilattialta katsoen) vasemmanpuoleinen esitanssija oli aika ihana
Ja kiva kun esitanssijatkin tosiaan tanssivat eivätkä pelkästään heiluta persettä :)
.
Erittäin loistavat aamut konsanaan ja henkilökunta oli mukavaa, ainoa mikä tämänkin kivan jutun onnistui pilaamaan oli joku ihme puukotus tapaus.
Onneksi sentään bileitä ei tämän takia lopetettu. Ei ollut silti kiva nähdä tuota puukotuksen uhria aamulla 

ja oma rakas kiitos että olit mukana tällä reissulla
peikkotyttöMua yleensä eniten bileissä harmittaa tavalliset pulliaiset, jotka tönivät mua, kun yritän kävellä vipistä tuomani, ilmainen siideri kädessä. Toinen juttu, mikä tungoksessa harmittaa on, kun bäkkäripassi tarttuu joka paikkaan kiinni, mutta onneksi pääsee aina pian paremman kansanosan+starojen kanssa takahuoneeseen heittämään läppää ja nauttimaan ilmaisesta juomasta. Sitten onkin bileiden jälkeen mukava ajella taksilla kämpälle, koska bussillahan en mene, niin kuin tavalliset rivibilettäjät.sts:
Poikkeuksen tässä tekivät vip-oven poket jotka olivat asiallisia ja erittäin asiakaspalveluhenkisiä...
ISO kiitos teille.
.
.
Erittäin suurta plussaa tulee vip-oven ripeydestä, ja muutenkin ihmisten tehokkaasta sisäänsaamisesta... Vaikka tulinkin vip-ovesta seurailin jonkun aikaa pääoven jonoa, odottessani tuttujen saapumista paikalle
.
.
+Kitkaton vip-sisäänkäynti
+Vip-narikan poket
Harmi vaan, ettei ison puolen valaistus toiminut, olis ollut kiva nähdä koko setti toiminnassa.Holle:
-clips-
Dorsai:
Misja Helsloot olis saanut heittää sen yhden setin vielä siinä lopussa eikä ruveta pihtaamaan, porukka huutaa ja taputtaa varmaan 10min ja se vaan kattelee sieltä ja selittää varmaan en ole soittamassa, täällä ei näy 5k verran jengiä huutamassa mua