434 posts, 22 pages, 161,597 views

(vaikka meinasin jo skipata koko kemut jossain vaiheessa iltaa...)

ei suuresti minua haitannut, mutta olisi moni tätä mahdollisuutta halunnut käyttää...
varsinkin annan tyylipisteitä "sinisiin" pukeutuneelle neidille jolla oli ranneliput "tai jotkin sen tyyppiset"
olis kai pitänyt vain uskaltaa mennä häiriköimään 
eli todella mahtavat pippalot oli,tampattua tuli jälleen kerrain oikein olan takaa ja välissä pidettyä nestetasapainosta huolta
Tilaa oli hienosti tanssia siitä todella iso plussa! Samoin esiintyjät soitti hyvää musiikkia!

mahtavaks saatu koko iso sali HUHU
alussa ennenkuin saavuin paikalle ni oli aika huono fiilis
en tiiä olinko kipeä tai jotain tai sitten vaan ei vaan toiminu sillon...mut kyllä se siitä nousi ku pääsi paikan päälle...tanssilattialla tuli aika paljon tanssittua...kunnes iski niiin sairas laskuhumala et taju meinas lähtee
noh siinä sitten vähä aikaa istuskelle ja sun muuta ni huono olo lähti pois ja pileet jatkus...Suuri käsi järjestäjille TODELLAKIN...ja vielä suurempi Tiitulle
ja Annalle hyvästä seurasta
someday we will meet again
I hope
eli loppu bussi matka oli aika kuollutta ku harmitti ku en jääny jatkoille tre:lle vaikka pyydettiin *nyyh*jaa niin ja kiitos Bootille bussista oli aika hauskee
toivottavasti tänne paikkaan pääsee viel uudestaan joskus
ja ehkä mättöäkin väliin
mutta kyllä kiksuttelukin iskee polkka poikaan hyvin
Ja kiitos martinalle takasin tulosta...onneks joku oli samalla aaltopituudella ku tultiin takas

).
seurasta ja järjestäjille koko tapahtumasta.

Saara:
Kattoen line-up:ia ja muutenkin, hinta ei todella tunnu pahalta. Olisin itse tullut, mutta flunssa pitää mua kotona.

oli taas loistavaa biletteleyä.. olin kyllä nii naamossa ku voi vaan pieni
ihminen olla
mutta oli kyllä kivasti järkkäilly bileet. tila toimi loistavasti.. kivasti tuttuja... letkeetä musaa isolla puolella ja tesnopuolel tuli kyl kivaa musiikkia*sydän* oli kiva höpistä kaikkien ihmisten kanssa,
t kaikille . ainoo miinus et ulkon ei päässy enää käymään yhes vaihees kku oli ihan sairaan kuuma jne jne jne... Temez, kiitokset linkun järkkäilystä ja koko bussi porukalle iso kiitos 
mielelläni oisin jäänyt jatkoilemaan mutta tällä kertaa näin *kiitoskiitos*
Paikalle ehdittiin vasta ennen yhtätoista, joten jäi Orkidean setti väliin. Okiru ja Özgür Can kyllä soittivat hyvää musaa ainakin viimesen reilun tuntisensa, ja porukka näytti tykkäävän!