T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

434 posts, 22 pages, 155,711 views

R-Syke

#201 • • R-Syke
Turun bussi tulee järjestymään!

Mutta pitää nopeasti ilmoittautua jotta tiedetään minkä kokoinen bussi vuokrataan. Eli kyyti tulee olemana joko 20hengen pikkubussissa tai 50 hengen isommassa!

Entropyn bussissakin viimetiedon mukaan on tilaa vielä!
Rocca

#202 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

R-Syke:
Turun bussi tulee järjestymään!

Mutta pitää nopeasti ilmoittautua jotta tiedetään minkä kokoinen bussi vuokrataan. Eli kyyti tulee olemana joko 20hengen pikkubussissa tai 50 hengen isommassa!

Entropyn bussissakin viimetiedon mukaan on tilaa vielä!

ookei kiitos sulle *hihu* eli nyt vaan ku sais ton kuljettajan kiinni vielä tai siis järjestäjä itse *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

R-Syke

#203 • • R-Syke
Ota yhteyttä Boot:iin
0400 525 026

Niin homma järjestyy :)
Parker

#204 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

Nancy:
no okei, kuvitellaan et mä sit päätän lähtee ja saavun tampereen juna- asemalle...siihen se matka sitten tyssääkin koska en oo paljoo liikkunu tampereel, enkä todellakaan tiedä missä tullikamari on...*ding*

Rautatieaseman aulasta asematunneeliin. Ja mennään rautateiden ali toiselle puolelle. Kun on taas päässy asematunnelista pihalle niin oikealla on rappuset ylöspäin. Niitä kun kipittelee niin vasemmalle alkaa näkyyn Tullikamari. *hihu*
sapeli

#205 • • sapeli jokukukamikä?
No ni, nyt on lippu ja matka järjestetty - tänne tullaan 100% varmuudella... Ehkä. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nellu

#206 • • Edited Nellu

Taittojakkara:
Viime experienceissä en ollu, nyt otan vahingon takas*pahis**jiihaa*

Samoin minä! *jiihaa*
Tulis nyt vaan lauantai nopeasti*nauru*

--
I don't like this place at all
Makes me wonder what I'm here for
Someone take this pain away
Dying to see another day

anthocyan

#208 • • anthocyan Kohti valoa...

sapeli:
No ni, nyt on lippu ja matka järjestetty - tänne tullaan 100% varmuudella... Ehkä. *hih*

Sähän tuut tai läiskin sua! *vink* *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

sapeli

#209 • • sapeli jokukukamikä?

anthocyan:
---
sapeli:
---

Jos en tuu ni vika ei oo mun... *hih* Mut eiköhän me sinne asti päästä ihan kunnialla *joo* Pitää taas saada suskin-positiivisuus-annos *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anthocyan

#210 • • anthocyan Kohti valoa...

sapeli:
---
anthocyan
---
sapeli:
Jos en tuu ni vika ei oo mun... *hih* Mut eiköhän me sinne asti päästä ihan kunnialla *joo* Pitää taas saada suskin-positiivisuus-annos *nauru*

*plur* *hali* Ja munki pitää saada Samin positiivisuus aaltoja!!! *hihu*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

ZoneX

#211 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
onks ny vasta perjantai??

grr...

päivät matelee... mut huomenna *jiihaa**aplodit**jiihaa*
Chatte

#212 • • Chatte Team Teknolipat :)
Enpä olisi uskonut joutuvani miettimään, että lähdenkö Tampereelle vai en. Nyt vaan ovat liian monet asiat sillä lailla, että voipi olla, että missaan mainiot bileet... Viime vuonna oli kyllä uskomattoman kivaa.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Tripla-T

#213 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Juu-u. Biljetti taskussa ja innolla odottelen huomista ! Tahtoo tamppaamaan. *jiihaa*

--
Crom ! - Conan Barbaari

Mellu-

#214 • • Mellu-
huomenna *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

happosepi

#215 • • happosepi
Jyväskylän bussissa on tilaa, vielä ehtii mukaan!

Ilmoittautumisia otetaan vastaan vielä huomiseen, sanotaanko, klo 17 asti. Bussi lähtee vanhan linja-autoaseman tilausajolaiturilta klo 19. Emme ota enää tilisiirtoja, vaan uudet ilmoittautujat maksavat matkan käteisellä bussissa. Bussiin voi tulla myös ilman ennakkoilmoittautumista, koska tilaa on vielä hyvin, mutta ilmoittautuminen on silti suotavaa.

Ilmoittautumiset siis: [email protected] tai 040-5832617 (miel. tekstiviestinä)

Tämä matkanjohtaja yrittää tällä kertaa olla paluumatkalla vähemmän sammumiskunnossa kuin viimeksi...
R-Syke

#216 • • R-Syke
Ennakkoliput alkavat olla tällä hetkellä vähissä myyntipisteissä, joten jos vielä haluat lippusi ennakkoon kannattaa pitää kiirettä.
Loput liput tulevat myyntiin tapahtumaan ovelle, jossa hinta tulee olemaan 25 euroa kappale.
Chanvre

#217 • • Chanvre
Lippu on ollu ostettuna jo kauan, mutta nyt olen ollut jo vajaa kaksi vkoa kipeenä, toivottavasti jaksais huomenna lähteä, ehkäpä flunssatauti tanssimalla lähtisi!*nuha*

--
The Spice extends Life
the Spice expands consciousness
the Spice is Vital to Spacetravel

Defiz

#218 • • Defiz
huomenna jamittaan *jiihaa**aplodit**kuolaa*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

UzU

#220 • • UzU [33100]

happosepi:
Tämä matkanjohtaja yrittää tällä kertaa olla paluumatkalla vähemmän sammumiskunnossa kuin viimeksi...

Sä sentään meet bussilla takas. Itse olen parilla Stadin reissulla jäänyt sinne ja toivonut että jengi pääsee takas perille.
Että sellainen matkanjohtaja minä :D

Mut huomenna pääsee sitten piiiiiitkästä aikaa tullikamarille jamittelee =)