T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

434 posts, 22 pages, 155,613 views

keijukainen

#181 • • keijukainen kiksumurmeli
Mä oon jo niin täällä *plur* Näin viime yönä untaki jo lauantaista *iloinen*

--
*seepla*

#182 • • Nancy Guest
mä en osaa päättää....lähdenkö vai enkö lähde...*grr* ku joutusin kuitenkin yksin lähtee liikenteeseen....taas vaihteeks...*dissaa*
anri

#183 • • anri team parempi pitäjä

serotonot:
---
anri:

miksei mulla toimi?*nyyh* onko mun koneen käytössä vika vai missä on vika?

---

koitas painaa f5 jos se herjaa se sivu ja kato mitä tapahtuu

Kokeilin sillon eikä auttanu, mutta nyt pelittää!

--
don't go halfway - go all the way

serotonot

#184 • • serotonot Paul Easy

Nancy:
mä en osaa päättää....lähdenkö vai enkö lähde...*grr* ku joutusin kuitenkin yksin lähtee liikenteeseen....taas vaihteeks...*dissaa*

yksinhän on kivempaa ku kukaan ei häiritse reivaamista puhumalla :)
Auacusha

#185 • • Auacusha Koneradio

Nancy:

Mut ainahan siellä voi tutustua uusiin ihmisiin ja välillä bileissä käyminen on ihan "puhdistavaa" kun voi keskittyä pelkästään musiikkiin *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Denso

#186 • • Denso

BlazeOnya:
---
Nancy:

---

Mulla on ihan sama tilanne tai oli, just vähän aika sitten päätin et töitten jälkeen suunnistan hakeen ennakkolipun vaikka yksin joudunkin paikalle saapumaan. *joo* *iloinen*

huoh! *blush* jo pelkäsin että olen ainoa ´yksinäinen sielu´ koko mestassa! no, ehkä me tyypit joiden kaverit (if any) on liian saitoja/kiireisiä/huonolla musiikkimaulla varustettuja voidaan tavata jossainpäin tullikamaria ja sitten bailata yhdessä niin että perse repeää tms... *jiihaa*
eniwei, kommenteista päätellen kyseessä on ns. must-event (oon syntynyt tanpereella *kiitoskiitos* enkä ole koskaan edes käynyt tullikamarilla...)*ding*
%

#187 • • %
Not everyone understand electronic dance music.*heiii*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

okiru

#188 • • okiru Outo Hervantalainen
Elikäs tännekin vielä ilmoutusluontoinen asia, että omat sivut ovat nyt auki ja tässä topikissa enemmän juttua..

Ja itse bileisiin on enään kaksi päivää! Tulee kyllä olemaan niiiiiiiiii-iin hauskaa! (ja pahoin pelkään, että erittäin humalainen) *känni*
Displacer

#189 • • Displacer
Harmi että Poliisi ja Sasha F soittelee vasta jatkoilla ja bussi takaisin taitaapi lähteä heti pääbileiden jälkeen, niit ois mielellään kuunnellu. Mut ehkä tuolta muutenkin löytyy mieleistä musaa... Bileisiin enää pari päivää *jiihaa*
#191 • • Nancy Guest
no okei, kuvitellaan et mä sit päätän lähtee ja saavun tampereen juna- asemalle...siihen se matka sitten tyssääkin koska en oo paljoo liikkunu tampereel, enkä todellakaan tiedä missä tullikamari on...*ding*
display23

#192 • • display23

Nancy:
no okei, kuvitellaan et mä sit päätän lähtee ja saavun tampereen juna- asemalle...siihen se matka sitten tyssääkin koska en oo paljoo liikkunu tampereel, enkä todellakaan tiedä missä tullikamari on...*ding*

Eikös se ihan siinä asemalla justiinsa ole *ding*
RAVE4EVER

#193 • • RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE
Ok

Hyppäät junasta ulos, pääset alas tunneliin ja et kävelekkään keskustan suuntaan *eli ei sinne jossa on se iso aukio*
vaan päinvastaiseen suuntaan jossa on niitä pikku puljuja:)

Sit saavut ulos ja about heti!! on oikeella pienet portaat... joten kävelet ne ylös.
Tässä vaiheessa huomaat varmaan helvetillisen jonon:)) joteni sit meet noin 50m vasurille ja oot pakkauhuoneen eessä

et voi eksyä!!!*iloinen*

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

Timce

#194 • • Timce
Entropyn bussikyydityksestä minkäänlaista tietoa?? Tässä rupeaa olemaan päivät aika vähissä jo.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hyzenthlay

#195 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no niin, tänään ostaan lippu! *jiihaa* mä en malta odottaa..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

TemeZ

#196 • • TemeZ
Lahden dösässä on vielä 8 penkkiä vapaana, joten nopeimmat innokkaat mahtuvat vielä mukaan! ilmottautua voi vielä lauantaina päivällä..
justjoo

#197 • • justjoo o/
Jep, liput, pelit ja vehkeet kondiksessa. Tänne todellakin! Sais olla jo lauantai..
[Syanide]

#198 • • [Syanide] team hipihipi
Paljonko liput maksaa ovelta? *täh* Saakeli ku oulussa ei myydä ennakkolippuja *igor*
Rocca

#199 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Nyt nopeeta tietoonko turusta bussi kyyti onnistumassa...meil meni omat jutut ihan päin vitttua niin sanotusti niin ollaan menossa sitten sinne junalla tai sillä bussilla jos se järjestyy...eli kaikki ihmiset turusta jos olette menossa tai järjestäjä ilmottakaan mulle *joo* PS.olen jo lähettäny viestin järjestäjälle mutta ei oo vielä kuulunu *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sapeli

#200 • • sapeli jokukukamikä?

Timce:
Entropyn bussikyydityksestä minkäänlaista tietoa?? Tässä rupeaa olemaan päivät aika vähissä jo.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=28267;sivu=9999#loppu

Ei tietoa onko vielä tilaa - toivon että on koska suunnitelmat on näköjään viimeiseen asti vaiheessa... *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.