T R A N Z E X P E R I E N C E - 04 18.9.2004 @ Tampere

434 posts, 22 pages, 155,664 views

Timce

#42 • • Timce
Minkä tyylistä dancea toi Mario Piu mahtaa soittaa? Männä vuosien ”Techno harmony” ei ainakaan jättäny mitään hääviä kuvaa äijästä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ravec

#43 • • ravec
Ja tänne....

Misja ja Özgür....Njam..!
R-Syke

#44 • • R-Syke

Timce:
Minkä tyylistä dancea toi Mario Piu mahtaa soittaa? Männä vuosien ”Techno harmony” ei ainakaan jättäny mitään hääviä kuvaa äijästä.

Mario Piu soitteleepi 3 teknarin myllytys teknoa, elikkä miehen dj-setti on aika samantyylistä kuin maanmiehensä Picoton astetta tiukempaa vain. Elikkä siitä mihin Jamestalbot lopettaa siitä jatkaapi Mario tehno progressioo.
kazaa

#45 • • kazaa
Viime vuonna oli sen verran kova meno että pakko tulla.
okiru

#46 • • okiru Outo Hervantalainen
\o/

Sweet! *jiihaa*

Ja mikä vielä parempaa niin klubin puolella ekat kolme tuntia meitsi & özgür back-to-back. Tulee kyl kaikkee hyvää shittii. Ja mikäs sen parempaa, että meidän jälkeen tulee teknoo niin voi revitellä miten halutaan..

\,,/

Ja on todellakin liian pitkä aika viime bileistä tulliksella. 2001 tais olla viimeksi *nyyh*
alphamagic

#47 • • alphamagic
...kellä on ollu ikävä tullikamaria... MINULLA!!!! *plur* *plur*
tänne aivan ehdottomasti... eikä tuo line-up mitenkään huono ole*pihkassa* *aplodit* *jiihaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

#48 • • Nancy Guest
pistetään harkintaan....
Timce

#49 • • Timce

R-Syke:

Mario Piu soitteleepi 3 teknarin myllytys teknoa, elikkä miehen dj-setti on aika samantyylistä kuin maanmiehensä Picoton astetta tiukempaa vain. Elikkä siitä mihin Jamestalbot lopettaa siitä jatkaapi Mario tehno progressioo.

Wohooo!!!! Saitte ylipuhuttua *jiihaa*

[muokattu 6.7.2004 17:22]

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

dj x-em

#50 • • dj x-em
Oho kerranki satuin sopivaan rakoon nettii!!

Nää olikin kivat yllätykset tälle vuodelle!! Viime vuonna olin kans ja toi mättötesno
rokkasi minulle kyllä! Eli joutuu nytkin tulemaan!
UzU

#52 • • UzU [33100]
Oijoi. Viime vuonna jännitti riittääkö jengiä niin isoon tilaan, nyt jännittää mahtuuko jengi näin ”pieneen” tilaan :D

Timce:
Wohooo!!!! Saitte ylipuhuttua *jiihaa*

Sä oot helppo.

[muokattu 6.7.2004 18:33]
vincent vega

#53 • • vincent vega
Tullista tulee vaan hyviä muistoja mieleen....!!!!
vähän olen täällä!
mauro piu uu jeah.
Taittojakkara

#54 • • Taittojakkara Human cargo
Viime experienceissä en ollu, nyt otan vahingon takas*pahis**jiihaa*

--
Hög fäll ball pall, same, same but different...

Anime

#55 • • Anime Retrostööpeli
Hyvännäkönen line-up *kuolaa* Tääl oli viimexki niin pirun hubaa et vois tälläkin kerralla pistää korvan taakse ja harkita vakavasti... *vink*

--
-K

Aethron

#56 • • Aethron Translusidinen olento
Hmm, ne edelliset ei kyl ollenkaan kolahtanu: valot, venue, ruuhka, decot!?!.. josko tälläkertaa paremmin? No tulli tietty toimii paikkana... ...aina, -Laitetaan siis harkintaan...*joo*
alex kunnari

#57 • • alex kunnari
[/quote]

Mario Piu ei ainakaa meillä Colorsissa vieraillessaan soittanut tecnoa eikä kolmella levarilla.. Mitä miehen muutamaa settiä olen maailmalla kuullut niin kyllä Mr.Picotto on soittanut tiukempaa soundia. Saas nähdä mitä soittaa tänä päivänä..
MikaVee

#58 • • MikaVee forum kikkeli
Minä mene ku asun vierellä *ding*. Tullikamaril on aina ollut hyvä meininki. Uskaltakaa poiketa. Yks hienoimmista hetkistä siellä on se, kun ovet aukee ja musa raikaa tajunnan syövereihin kuin vesi hiekkaan.. Woot!!

--
haters gonna hate

R-Syke

#59 • • R-Syke

alex kunnari:

---

Mario Piu ei ainakaa meillä Colorsissa vieraillessaan soittanut tecnoa eikä kolmella levarilla.. Mitä miehen muutamaa settiä olen maailmalla kuullut niin kyllä Mr.Picotto on soittanut tiukempaa soundia. Saas nähdä mitä soittaa tänä päivänä..

Tohon hänen musiikkiin vaikuttaa varmaan aikan paljon sekin että missä slotissa soittaa, mutta itseasiassa ei kuulemma suostu muuta kuin teknoa enää soittamaankaan... + että tuohon rankkuuteen varmaan vaikutti sekin, että tiesi sillä saavansa viimeisen slotin :)
itis

#60 • • itis Morning Star
Okei... saitte ylipuhuttua *aplodit*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?