Pitäisikö Suomenkin maajoukkueen hankkia kenties ulkomaalainen kunnon valmentaja futiksessa?

32 posts, 2 pages, 4,696 views

DESPE

#1 • • DESPE

Despe:
Kisat tulivat ja menivät, ja Kreikka vei kisat . Kyseessä siis sama maa joka hävisi Suomelle hiljattain maalein 5-1 . Nyt kuitenkin Kreikka vei koko kisat ja Suomen jalkapallo pyörii pohjamudissa..

Itse en pelaa futista , mutta haluaisin ainakin itse joskus vielä nähdä Suomenkin edes EM-kisoissa mukana..

Mitä mieltä olette siis, pitäisikö Suomenkin hankkia kunnon ulkomaalainen valmentaja, joka ehkä saisi lisää tehoa Suomen peliin ? Niinkuin Kreikka teki !!

henkkat

#2 • • henkkat
enpähän jaksa uskoa et suamen peli siitä minnekkään paranis vaikka valmentaja ois keniasta..ja niinkö näin!
Mark

#3 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ensinnäkin, mua yököttää koko kreikan joukkueen edustama fudistyyli, vie kaiken ilon koko lajista *dissaa* mun puolesta ois voinu tippua jo alkulohkossa.. Mut tehokasta toi vitun kasarisaksafudis edelleenki näköjään on, toivottavasti kukaan ei rupea matkimaan tota just ku taas on hyökkäysvoittosempi potkupallo pop. Mut suomen kohdalla ehkä antas anteeks senkin et ne pelais samanlaista haistavittu fudista ku kreikka jos ees kerran näkis ne kisoissa.. eli kait joku niist gynttereistä vois täälki testaa, brasseista tuskin ketään kiinnostaa joku suomi ;)

-M

[muokattu 5.7.2004 11:20]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

technetium

#4 • • technetium
Ihan sama minkä maalainen....pitäis vaa olla hyvä!! Ei se suomen fudis tilanne muutu yhen ulkkari valmentajan takia!!
#6 • • astaroth Guest
Tällä menolla Suomen maajoukkue tarvitsee ulkomaalaisia pelaajia, eikä valmentajaa.
henkkat

#7 • • henkkat

Astaroth:
Tällä menolla Suomen maajoukkue tarvitsee ulkomaalaisia pelaajia, eikä valmentajaa.

dämn rait*nauru*
Jussi Soro

#8 • • Jussi Soro choon!

Individual:
Onhan Suomen A-maajoukkuetta valmentanut jokunen vuosi sitten tanskalainen Richard Möller Nielsen ilman mainittavampaa menestystä.

Jep, Muurisella taitaa olla puolessa ajassa tullut huomattavasti parempi menestys kuin Möller-Nielsenillä.
W

#9 • • W
Jos jokainen suomalainen heittäs femman, voitais ostaa meille Beckham, ja saatais samalla rahalla jalkapalloon lisää naiskatsojia, saakelisti juoruja sekä varmaan parempi sijoitus mm-kisoissakin. *vink*
ps, oliko ihan kybän idea? *nauru*
Claquesous

#10 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei sillä ole väliä minkä maalainen valmentaja Suomen maajoukkuetta valmentaa. Suomen ongelmana on pelaajamateriaalin kapeus. Muutaman avainpelaajan puuttuminen rampauttaa pelin lähes täydellisesti. Lisäksi Suomi tarvitsee paljon enemmän (hyvökuntoisia) kenttiä harjoitteluun kuin tällä hetkellä täällä on.

Muuten Kreikan pelitapa nostatti minulla vitutuksen stratosfääriin ihan joka kerta, kun katsoin niiden peliä.

Hei aika huonoja vaihtoehtoja tuossa gallupissa... Joko ihan pakko saada tai ei ikinä ketään ulkomaalaista, ja jos nuo eivät sovi niin tällöin futis ei siis nappaa ollenkaan*täh*

[muokattu 5.7.2004 12:59]

--
32. of December

Flamie

#11 • • Flamie
Sais vaan pojat ottaa itseään niskasta kiinni ja viedä peilin eteen. Taitoa riittää vaikka kuinka paljon, mutta ei sitä taas osata hyödyntää yhteen pelatessa. Ei se valmentaja sitä peliä tee, vaan ne pelaajat. Itse kyllä olen huomannut että valmentaja pystyy tekemään ihmeitä aikaan minuutissa, oli laji mikä tahansa.

*piis*
Individual

#12 • • Individual HYPNO!
Oli kyllä hauska katsoa kun Portugali kerta toisensa jälkeen puski päin Kreikan sumppua
ja aina Kreikalla oli se kolme miestä pallollisessa kiinni ja sitten kun Portugali pääsi vähän haastamaan ja ns. tekopaikkaan, niin pallot lähti lapikkaasta jonnekin neljänteen kerrokseen. *nauru*
DESPE

#13 • • DESPE
Joo Kreikan pelit olivat kisojen paskinta katsottavaa , se saatanan kilpikonnapuollustus ja aneeminen pelitapa sai kyllä aina toivotuin tuloksen , vähämaalinen surkea peli ja Kreikalle voitto.
Flamie

#14 • • Flamie

Individual:
Oli kyllä hauska katsoa kun Portugali kerta toisensa jälkeen puski päin Kreikan sumppua
ja aina Kreikalla oli se kolme miestä pallollisessa kiinni ja sitten kun Portugali pääsi vähän haastamaan ja ns. tekopaikkaan, niin pallot lähti lapikkaasta jonnekin neljänteen kerrokseen. *nauru*

Joo mä kans ihailin sitä peli tyyliä. Joku vihaa sitä, joku taas pitää. Sais kyllä portugalilaiset ottaa vähän itseensä. *vink*

*piis*
T0mbstone

#15 • • T0mbstone The Process.
Tottahan toki. Suomen maajoukkueelle ruotsalainen valmentaja.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Fyrisch

#16 • • Fyrisch

William-78:
Jos jokainen suomalainen heittäs femman, voitais ostaa meille Beckham, ja saatais samalla rahalla jalkapalloon lisää naiskatsojia, saakelisti juoruja sekä varmaan parempi sijoitus mm-kisoissakin. *vink*
ps, oliko ihan kybän idea? *nauru*

Täält ei ainaskaa mitää femmaa tollaseen urheiluun heru
POSER

#17 • • POSER Wimp and Poser
Ei pitäisi! Jos Suomi alkaisi vahingossa pärjätäkin tämän ansiosta, niin sitä vitun potkupalloa tunkisi telkkariin muun urheilukuonan lisäksi vielä enemmän.

--
Keppiä Jehoville!

TemeZ

#19 • • TemeZ
kyllä olisi kohdallaan, mutta on myös muistettava ettei ”ulkomaalainen valmentaja” tarkoita sitä että hän olisi parempi kuin suomalainen niinkuin on jo todettukin! toisaalta ulkomailta kyllä löytyy laajempi skaala parempia valmentajia kuin suomesta..

toinen asia onkin se että maajoukkuetason futaajat ovat miltei poikkeuksetta saavuttaneet jo lakipisteen taitojensa suhteen, eli tietenkin niiden ylläpitäminen harjoitellessa on tärkeää, mutta ei saa unohtaa sitä millä erotutaan eduksi muista maajoukkueista - eli valmentajan pitäisi saada semmoinen fiilis joukkueeseen jolla pelejä voitetaan. Mielestäni toisesta lajista eli jääkiekosta löytyy heti Suomessa vieraillut valmentaja joka hoiti myös nuo pelaajien henkiset puolet eli curt lindström, ja hyvää jälkeähän siitä syntyi!
Timce

#20 • • Timce
Loppupeleissä se on pelaajista kiinni, mitä siellä kentällä tapahtuu. Oliko tarpeeksi tyhjentävä vastaus?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss