Schranz / mayhem techno

78 posts, 4 pages, 24,530 views

Morkkeli

Posts: 27

#61 • • Morkkeli
Tein äskön kokeilubiisin kyseisestä genrestä, niin onko tää nyt schranzia vai ei? MKK - Systematic Entäs onko liian ykstoikkosta, liian lyhyt tai muuten vaan kusee? *iloinen*
rec

Posts: 2,923

#62 • • Edited rec
Pätee... pätee asiaa ja sen vierestä! Mutta hauskaa luettavaa ihmisen lapsilta! *nauraa vitusiti* + tää hauskan näköinen hymiö ---> *nauru*
Inferno

Posts: 369

#63 • • Inferno [Terrorcraft]
schranz on elämäni *joo*

Omat suosikit ovat Leo Laker,Natus,god-like Swen Wittekind,Mayhem Man,Frank Kvitta,Viper XXL.siinähän niitä oli alkuun *hymy*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

MADDS

Posts: 294

#64 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Inferno, 18.1.2005 12:54:
schranz on elämäni *joo*

Omat suosikit ovat Leo Laker,Natus,god-like Swen Wittekind,Mayhem Man,Frank Kvitta,Viper XXL.siinähän niitä oli alkuun *hymy*



sama meininki täs.. roxx!!

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Grass

Posts: 237

#65 • • Grass fiilistelijä
Mkk:n biisi schranrsina? ei kai sentään? laskuhmala hajottaa muuta kun itseä! EI! EI! aika pliisua kamaa näinkin aikaisin aamulla? ei kunnon srantsia havaittu..
Nemes

Posts: 2,099

#66 • • Nemes Balearium
linkki

Tossa ois video muodossa ViperXXL:n soittoo
Sequ

Posts: 30

#67 • • Sequ Hardtrance is back!
dj tocadisco - Nobody Likes The Records That I Play (Chris Noise Rmx) siin.
CM

Posts: 1,507

#68 • • Edited CM
Penskana tuli digattua, nykyään ehkä muutama biisi illassa tipahtaa. Muuten ei enää jaksa. Oon wanha ja kuuntelen mielummin letkeempää tesnoo ja tekhuusia
PoisoN

Posts: 1,555

#69 • • PoisoN
Vissiin sopivin topikki nii laitetaan nyt tänne...
Ostin tossa sellasen kiekon ku Various - We Come From Da East V1.0 (Miditonal). Soinu tänään ainakin 10 kertaa (A puoli), just sellasta ihme narinatechnoo mitä oon ettiny kesän q-baseistä lähtien.
Kysymys kuuluukin: Mihin alatyyliin tämmönen kama teidän mielest sijoittuu ja mistä lisää? Eli artisteja, leipeleitä jne...

Tossa vielä linkki clippeihin http://www.miditonal.com
Kalle

Posts: 479

#70 • • Kalle Kiusankappale

PoisoN, 15.12.2005 01:24:
Vissiin sopivin topikki nii laitetaan nyt tänne...
Ostin tossa sellasen kiekon ku Various - We Come From Da East V1.0 (Miditonal). Soinu tänään ainakin 10 kertaa (A puoli), just sellasta ihme narinatechnoo mitä oon ettiny kesän q-baseistä lähtien.
Kysymys kuuluukin: Mihin alatyyliin tämmönen kama teidän mielest sijoittuu ja mistä lisää? Eli artisteja, leipeleitä jne...

Tossa vielä linkki clippeihin http://www.miditonal.com



Ei ainakaan schranzia / mayhem technoa *vink*. Kantsii kuunnella ainaskin semmosen lafkan ku Inside Records tuotantoa, ne saattaa olla miellyttää *hymy*
snoxn

Posts: 350

#71 • • Edited snoxn

PoisoN, 15.12.2005 01:24:
Vissiin sopivin topikki nii laitetaan nyt tänne...
Ostin tossa sellasen kiekon ku Various - We Come From Da East V1.0 (Miditonal). Soinu tänään ainakin 10 kertaa (A puoli), just sellasta ihme narinatechnoo mitä oon ettiny kesän q-baseistä lähtien.
Kysymys kuuluukin: Mihin alatyyliin tämmönen kama teidän mielest sijoittuu ja mistä lisää? Eli artisteja, leipeleitä jne...



En tiiä onko tuollaiselle mitään "virallista" nimeä koskaan keksitty, mutta aika chicago-henkiseltä pauke-teknoltahan tuo kuullosti. :) Aristeista vois suositella vaikkapa; Mark Hawkins, Michael Forshaw, Dave Tarrida, Subhead, Neil Landstrumm jne. Labeleita esim Djax-up, Neue Heimat, Sativae, Miditional yms.

Tuon tyylinen soundi uppooaa mulle kyllä toisin kuin schranz joka ei toimi sitten yhtään.
Darkness

Posts: 518

#72 • • Edited Darkness Spank~monkey
Schranz on kyll herättänyt ainakin minussa sen sisäisen lapsen.
Ei ole toista musa genreä tullut vielä vastaan mitä olisi yhtä kiva soittaa.
On meinaan jokseenkin coolia ku soittaessa tulee ravattua jatkuvasti deckiltä toiselle.

Sven wittekind ja Dj Amok on kyllä siitä rankimmasta päästä mikä kolahtaa.
Löysemmät tesno pläjäykset ei ainakaan vielä oo pahemmin sytyttäny.

Tosiaan niitä Schranz pippaloita sais olla hiukan enemmän ja soittajia sais olla enemmän ku renell ja diodi und nykyään minä.
Niin siis en ainakaan muilta oo schranzi miksauksia löytäny täältä*grr**nauru*

Olis kyllä herkkua jos joku laittais hiukan linkkejä mistä sais schranzia vinyylillä.
www.decs.de myy ainakin schranzia mutta valikoima on aika suppea.

--
There aint no party like an alcoholic party!

Avatar
#73 • • trusti Guest

dj darkness, 15.12.2005 06:34:
Schranz on kyll herättänyt ainakin minussa sen sisäisen lapsen.
Ei ole toista musa genreä tullut vielä vastaan mitä olisi yhtä kiva soittaa.
On meinaan jokseenkin coolia ku soittaessa tulee ravattua jatkuvasti deckiltä toiselle.

Sven wittekind ja Dj Amok on kyllä siitä rankimmasta päästä mikä kolahtaa.
Löysemmät tesno pläjäykset ei ainakaan vielä oo pahemmin sytyttäny.

Tosiaan niitä Schranz pippaloita sais olla hiukan enemmän ja soittajia sais olla enemmän ku renell ja diodi und nykyään minä.
Niin siis en ainakaan muilta oo schranzi miksauksia löytäny täältä*grr**nauru*

Olis kyllä herkkua jos joku laittais hiukan linkkejä mistä sais schranzia vinyylillä.
www.decs.de myy ainakin schranzia mutta valikoima on aika suppea.



http://www2.web-records.com/ tuolla taitaa olla laajin valikoima

http://usb.unitedsb.de/ schranzfoorumi, mm. previkoita tulevista julkaisuista

vinkkinä: http://www.protocast.nl/ legendaarisen gabberhemmon dj ruffneckin schranzlabel.. melkosen tiukkaa mäiskettä

ens vuoden puolella saattais jotain alan pippaloitakin olla turun alueella... *vink* ...ehkä
Jinx

Posts: 2,615

#74 • • Jinx Superfeminine
Tiukkaa tavaraa ja hyvä niin *iloinen*

--
Pyllykkä

antonsonin

Posts: 2,712

#76 • • antonsonin laserpoint.

dj darkness, 15.12.2005 06:34:

Tosiaan niitä Schranz pippaloita sais olla hiukan enemmän ja soittajia sais olla enemmän ku renell ja diodi und nykyään minä.
Niin siis en ainakaan muilta oo schranzi miksauksia löytäny täältä*grr**nauru*



Unohdit sitten maestron leo lakerin ;)
Avatar
#77 • • trusti Guest

dj darkness, 15.12.2005 06:34:

Sven wittekind ja Dj Amok on kyllä siitä rankimmasta päästä mikä kolahtaa.
Löysemmät tesno pläjäykset ei ainakaan vielä oo pahemmin sytyttäny.



jos kaipaat vielä rankempaa niin kandee tsekkailla weichentechnikkin ja waldhaussin tuotoksia
rec

Posts: 2,923

#78 • • Edited rec

A-E, 17.9.2004 18:46:
---
Jäck:
---
A-E:

On vaan todella harmi, että meitä mayhem technoa soittavia dj:tä on Suomessa vain muutama eikä bileitäkään ole ollut vielä oikeastaan yhtään jossa olisi koko ilta pyhitetty pelkästää mayhem technolle, kun ei noita techno bileitäkään yleisesti ottaen ole Suomessa niin hirveästi olut, kun kaikki tuntuvat nykään vain kuutelevan trancea, progea tai polkkaa.

[muokattu 4.7.2004 17:29]

---


Kyl mä luulen et ainakin pari mayhemii soittavaa deejiitä tulee kehiin ihan lähi aikoina *vink* ja pileitäkin varmaan tulee enemmän jotka on pyhitetty skräntsille .....

---


Onhan noita mayhemiä soittavia dj:tä jo Suomessa muutamia (ainakin Diodi, Leo Laker, Painkiller, minä, MrJii ja Liebherr), mutta toistaiseksi ongelmana on ollut raskaan technon puute bileissä, mutta näyttää todellakin pikku hiljaa siltä että tulevaisuudessa techno on taas mukana bileissä yhtenä musiikki tyylinä.

BTW: ensi viikolla kaikki mayhem/schranz soundi ystävät kuuntelemaan Painkiller ja Venäjän schranz hemmojen setitystä Pulsar bileisiin Wäiskiin.



A-E:

Silmä käteen ja korvat olkapäälle!

Suomeen kun järkkäät täysin toimivat rähinätekno bileet (jatkuvasti!) niin paljonko olet persnetolla puolenvuoden klubisopparin jälkeen (esimerkki)? En osaa sanoa tarkkaa vastausta, mutta suuntaa antava vastaus on kutakuinkin: OLEETTAAKSENI PALJON! En kyllä itsekään ihannoi kik*ua millään tavalla, enkä progea juurikaan, mutta niin se on kun lyödään kasa tennismailoja lätkäjoukkueelle, niin kyllähän siitä tietää että mikä sota siitä syttyy pelaajien kesken. Toisinsanoen.. lajissa lajin tavalla. Niin se on musiikissakin. Suomi on kaukalo ja mailat on musiikki, joten et voi alkaa päättömästi sotkee aiemmin puhuttuja vermeitä lajiin, jota on pelattu aiemmin samoilla vehkeillä 70 vuotta. Tää nyt oli ehkä melko epäselvä vertaus, mutta sellaset isohkotkin bileet, joissa soi mayhem-tekkno tai vastaava ei välttis tuu menestyy siinä mielessä, kuin ne bileet joissa soi MUUKIN musiikki, ajattelevat promoottorit/järkkärit. Uskoisin ainaskii näin.. toki saatte korjata, jos "luuloni" on väärä. Tulee takkiin, ei tuu tarpeeks nappulaa ja pääasia.. ihmisii ei oo joraamassa, saati edes notkumassa siellä raflan/mestan/bunkkerin kulmissa stobet kädessä ja kelaamassa koska tulee biisiin filli tai uus saundi messiin.

Jäckk:

Joo tulee varmasti. Niitähän tulee läjäpäin... harmi vaan, ettei tajuta vaan ottaa kuunteluun näiden "uusienkin" mazkuu.

DJ Darkness:

"mutta toistaiseksi ongelmana on ollut raskaan technon puute bileissä, mutta näyttää todellakin pikku hiljaa siltä että tulevaisuudessa techno on taas mukana bileissä yhtenä musiikki tyylinä."

- Technon puute ei olisi bileissä, jos se olisi kannattavaa. Koska se ei ole, ei kannata järjestää pelkästään tekno iltamia. Itse tyylinä techno polkee paikoillaan ja kukaties on jo muutaman vuoden polkenutkin, mutta toivotaan että niitä "vanhoja hyviä" julkaisuja alkaa tulla taas vastaisuudessa tulevaisuudessakin. Ja toki myös itse toivon, että jatkossa otetaan pippalorintamalla tämäkin musiikkityyli huomioon.. vähän laajemminkin.

LOPPUHUIPENTUMA:
Siispä, koska asiaa on kokeiltu ja tutkittu että miten käy ja miten homma onnistuu ollaan muutamaan otteeseen todettu, ettei ilman ulkomaalaista staraa pystytä järkkäämään lineupin kannalta täydellistä teknotapahtumaa. Syystä tietenkin, koska se ei kannata. Bitte.