Liquid Rally 7.8.2004 @ Jyväskylä

3 posts, 1 page, 1,094 views

Individual

Posts: 10,942

#1 • • Individual HYPNO!
Nyt hieman off-topikkia heti kärkeen...
Joskus tuntuu, että tiettyjä asioita vastustetaan ihan vastustamisen ilosta vai mikähän kuningasajatus on vastustaa jotain rallikilpailua.
Ai senkö vuoksi, että luonto tuhoutuu kun siellä ajetaan kolmena päivänä vuodessa rallia sorateillä? Vai senkö takia, että yksityisautoilu ( lue= henkilöautoilu ) on jo itsessään niin pahasta ja nyt jotkut kehtaa ajaa vielä huvikseen kilpaa niillä?
Ette ole sitten ikinä itse autokyytiä mihinkään tarvinneet?

Mä näen tämän busineksen, mitä tässä varmaan eniten kammoksutaan takaa sen, että
tälläkin tapahtumalla pystytään työllistämään ihmisiä tuolla alueella edes jonkin verran ja rallikansa tuo rahaa kaupunkiin, eli osallistuu tän kansantalouden rattaiden pyörittämiseen.
Mutta jos joku voisi kertoa mikä on se suurin haitta mitä tällaisen kilpailun läpivieminen Suomessa ja Jyväskylässä aiheuttaa, koska mua ihan oikeasti kiinnostaisi tietää.
Kyllä varmaan ihmisten mielestä kaikkea turhaa tapahtumaa Suomessa järjestetään, erään
virkamiestahon mielestä olisi parempi jos konemusiikkitapahtumia ei järjestettäisi ollenkaan, kun siellä vaan jengi myy ja vetää huumeita.
Joten jos haluaa että suvaitaan, niin voisi myös itse suvaita. Joskus tuntuu vaan, että suurimmat suvaitsevaisuuden aallonharjalla ratsastavat ihmiset ovat itseasiassa niitä kaikkein suvaitsemattomimpia.
Mutta tottakai oman mielipiteen ilmaisu on yksi länsimaiden etuoikeus muuhun maailman nähden.

Että tällainen purkaus tähän päivään...
Bileet sinällään ok, niitähän ei oo koskaan liikaa... *hymy*

[muokattu 2.7.2004 12:09]
Amnesia

Posts: 888

#2 • • Amnesia
Jos tuolta line-upista yläkerran jäbät olisi alakerrassa (selkeästi bilettämisen kannalta parempi) ja hippimusa yläkerrassa, niin tuonne voisi melkein mennä. Mutta tietysti järkkärit voi tehdä ihan mitä itse haluavat.
edit: tai no, ehkä kesällä tuo yläkertakin saattaa olla ”mesta paikka” *justjoo*

Ralli-kriittisyydestä olen aika aika pitkälti samoilla linjoilla kuin Individual. Eipä noista ralleista Jyväskylälle pitäisi pahemmin haittaa olla, rahaa ainakin tulee kaupunkiin ja mikäs siinä. MM-ralli on myös tärkeä urheilutapahtuma, ei niitä täälläpäin ainakaan liikaa ole. Toki kaupungissa rallien ajaksi kännipäiden/kusipäiden yms. kiintiöt lisääntyy (kuulemma, aimpina vuosina olen aina ollut ties missä), mutta rallinvastaiset bileet kuulostaa minunkin korvaan aika keinotekoiselta.

Mutta itse bileiden järkkääminen (teemaan puuttumatta) on toki erityisesti täälläpäin hieno asia, ja jos anti-ralli-teemalla saadaan porukka paikalle, niin olkoon sit niin.*ding*

[muokattu 2.7.2004 12:59]

[muokattu 2.7.2004 13:08]
Timmo

Posts: 657

#3 • • Timmo

Individual:
Joskus tuntuu vaan, että suurimmat suvaitsevaisuuden aallonharjalla ratsastavat ihmiset ovat itseasiassa niitä kaikkein suvaitsemattomimpia.



Tämä on täysin totta!

--
Elämä On Raato