Softcore 24.7.2004 @ Joensuu

91 posts, 5 pages, 8,855 views

Elmiira

Posts: 1,446

#81 • • Elmiira
Billeet vaan paranee kerta kerralta *sydän* *jiihaa* *sydän*
Oli aivan valtavan-ihanan-mahtavan-loistavan- *super* -hauskaa!!! *joo*
Miten sitä nyt kuvailisi *ding*
Vähän niin kuin orgasmi ilman seksiä *pahis* *nauru*
Ensi kertaa siis odotellaan innolla *joo* *sydän* *joo*

KIITOS KAIKILLE!!! *hali*

Täällä todella osataan järjestää bileitä joissa kaikki viihtyy!!!!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

alphamagic

Posts: 3,628

#82 • • alphamagic
pikkuhiljaa rupeaa taas pää toimimaan normaalisti... *blush*
oli ehkä maailman mukavin ilta/aamu/päivä*joo* *plur*
softcorella hardcore jatkot... *pahis*
psyke ja polkka oli tervetullutta vaihtelua joensuun yöhön, suuri kiitos puistokemistille, chocille ja nessille*kiitoskiitos* ja tietysti residenteille! kiksu ja kesä toimii aina*jiihaa*
toivottavasti se chocin levyboxi ei ole totaallisen kaaoksen vallassa, miusta tulee ilmeisesti vielä diitsei*lmao* *juonittel* (ääs iif...)
mutta juu. kiitos KAIKILLE, odotan innolla seuraavaa kertaa. *plur* *plur* *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

-Santtu-

Posts: 1,965

#83 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Kiitos kaikesta kaikille. *hali*
Tämän isompiin ajatuksiin ei tämä tyttö vielä kykene.. *nauru*
happyhappyjoyjoy..

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
karkki

Posts: 241

#84 • • karkki
oli kyllä aika mieletön meno *sydän**plur**sydän*
ei oo kyllä iha äske ollu näin mahtavaa softcoree*jiihaa* ...nii ja sit vielä jatkot*iloinen*

*sydän*ai lav juu ool*sydän*

ihanaa ku etelän ystäväisemmekin pääsivät tulemaan*hymy* ..ja muutenki oli iha kivasti uusia naamoja*joo* ..harmi vaa et jotkut erehty luulemaa tanssilattiaa makuuhuoneeks ja veivät tanssi tilaa muilta*hmph* ja jotkut nyt oli vaa vähä liian *känni* ..vaikka tunnustan iteki joskus sortuneeni samaan*blush*,harvemmin kuitenkaa bileissä.

mut siis niin ku MAHTAVAA*jiihaa*
karkki

Posts: 241

#85 • • karkki
ainii, seki vähä harmittaa ku missasin osan arin setistä*uuh*
...ku sitä pitää olla tällanen nainen ja se lähteminen aina kestää ja kestää*grr*

[muokattu 27.7.2004 17:58]
karkki

Posts: 241

#86 • • karkki

breakaholic:
---
sts:


Kiitos teille erittäin loistavista bileistä ja jatkoista.
Sittenkin suomessa on vielä bileitä jossa homma perustuu hauskan pitämiseen ja musiikkiin, ilman turhia sceneilyjä :)

Olin erittäin positiivisesti otettu ja yllättynyt, jatkakaa siellä samaa rataa :)

ps. jos yksi kappale läppärin latureita löytyy jatkopaikalta sen sitten allekirjoittaneen :)

[muokattu 26.7.2004 16:11]

---


Laturi tallessa, laitetaan vissiin postissa nessin vaatekerraston mukana, mies haluaa ilmeisesti tulla kohta taas uudestaan P-Karjalaan kun jätti tänne paidan, takin ja kengät*nauru*



nessi vissii tykkää säilyttää tavaroitaan joensuussa ku viimekski jäi paita ja housut, joita sain sit kuskailla ympäri suomea*nauru*

[muokattu 27.7.2004 18:01]
Elmiira

Posts: 1,446

#87 • • Elmiira

karkki:
..harmi vaa et jotkut erehty luulemaa tanssilattiaa makuuhuoneeks ja veivät tanssi tilaa muilta*hmph*



...jos nyt on kyse edes samoista ihmisistä, niin kyllä hiukan ärsytti *grr*
Sanoinkin kaverilleni et eikä tuota voi tehdä muualla...

No ärsytys nousi huippuunsa vastaa siinä vaiheessa, kun herran X oli ensin pidemmän aikaa kiehnännyt neidin A kanssa takanani, jonka jälkeen neiti A poistui ja herra X alkoi lääppiä minua *kivatsulle* Meinas kyllä hävitä bile fiilis täysin kun tämä herra X ei millään meinannut tajuta, ettei mua nyt todellakaan kiinnosta!!!

Joo, pakko oli purkaa sydäntä *joo*
Kaikki päättyi kuitenkin hyvin,kun herra X tajusi häipyä ja pystyin jatkamaan bilettämistä rauhassa *jiihaa*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

COBALT

Posts: 1,407

#88 • • COBALT akitaattori

breakaholic:
---
sts:


Kiitos teille erittäin loistavista bileistä ja jatkoista.
Sittenkin suomessa on vielä bileitä jossa homma perustuu hauskan pitämiseen ja musiikkiin, ilman turhia sceneilyjä :)

Olin erittäin positiivisesti otettu ja yllättynyt, jatkakaa siellä samaa rataa :)

ps. jos yksi kappale läppärin latureita löytyy jatkopaikalta sen sitten allekirjoittaneen :)

[muokattu 26.7.2004 16:11]

---


Laturi tallessa, laitetaan vissiin postissa nessin vaatekerraston mukana, mies haluaa ilmeisesti tulla kohta taas uudestaan P-Karjalaan kun jätti tänne paidan, takin ja kengät*nauru*



ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRGH!!!!!!!!
Olihan se tiedossa, et laatukekkerit on tulossa, mut palautteesta päätellen olen missannut JOTAIN, PRKL! ***Nojaa nyrkkiinsä ja murjottaa!***
Kunkkuidis: Mä voisin lähettää teille sinne P-Karjalaan ihan etukäteen pari-kolme vaatekertaa niinku tilillepanona... (tulevia lukuisia keikkoja varten!?) ...eerh! Tuntuu olevan muodissa...! ***Hehee...!!!***

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#89 • • Peikkotyttö
Olen hämmentynyt!!!meno oli kyl ihan bueno niin bileissä kuin jatkoillakin!!enpä ole kotipuolessa koskaa eksynyt niin loistaville jatkoille kuin tuolla*jiihaa*oli oikein mukavaa tutustua teihin ja mesta oli mahtava ja siideri hyvää!!Kiitos!*plur*
Erityis kiitos ja respect Jerelle joka jaksoi kovasta väsymyksestä huolimatta ajaa koko 600 km matkan takaisin kotiin..ens kerralla joku muu ajaa!! Mietin täs muuten sellasta että miten paljon skenepisteitä saa siitä että on nähnyt Chocin alasti?*ding**justjoo**nauru*

--
Groove is in the Heart

-Santtu-

Posts: 1,965

#90 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

peikkotyttö:
Mietin täs muuten sellasta että miten paljon skenepisteitä saa siitä että on nähnyt Chocin alasti?*ding**justjoo**nauru*



*reps* *nauru**nauru**nauru* *reps*

...kyllä nyt kaikilla nousee pisteet ihan maksimiin... *hihu*


Eikä ollu muuten herra Ness ainut joka pulikoi vaatteet päällä.. Mulla oli bonuksena vielä kumisaappaat kokoa MIES jalassa... *pelle*

Ja lisäänpä vielä itse bileistä että oli kyllä best softcore ever!! Fiilis oli ihan upea. *plur*

Ainut miinus oli ne känninuspuskuolaajahoippujat ja liiankännissäriehujat siellä ennestäänkin ahtaalla tanssilattialla.. *grr*

Toivottavasti nähdään taas pian, kaikki mussut.. *hali*

[muokattu 28.7.2004 15:55]
Nina*

Posts: 20

#91 • • Nina* johtajatar
Juup minäkin vihdoinkin pääsin koneelle kommentoimaan viime kertaisista softcore bileistä. Pippalot olivat yhdet parhaimmista softcoreista mitä on ollut!!!!!!!!!! *aplodit* Tai menävät ainakin ihan kärki päähän!!!!
MINULLA OLI IHAN HUIPPU KIVAA ja niin näytti olevan monella muullakin ainakin ilmeistä ja fiiliksestä päätellen.

Jatkoa odotellaan innolla*joo*

kuuma kesä kesä kuuma
*heiii*



*enkeli*