[reiv:] @ Wäiski 23.7.2004 @ Helsinki

96 posts, 5 pages, 8,081 views

antero

#61 • • antero
ja kiitos vaan siitä kouma. oli kiva kuulla sua pitkästä aikaa :) reiv:eissä näkee miltei aina sekä vanhoja että uusia naamoja, meininki on maukasta. musiikki näissäkin kuten edellisissä erittäin mielyttävää, kiitosta erityisesti voimakaksikolle ja tietty lennartille <3 samoja parkkipaikan varjobileistä tuttuja raitoja :) sinänsä itse paikasta en kauheasti diggaillut, eka kerta wäiskissä. kaikesta huolimatta maanmainiot reiv:it ja samalla synttäribileet, unohdin itseni ihan niinkuin silloin joskus. ISO kiitti lauruul ja tototo!

<3

--
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.

Sinza

#62 • • Sinza
Oli todella hauskaa *jiihaa*! Paljon yksityiskohtaisemmin en osaa kommentoida, koska humalatila oli jälleen suht korkea *poks*...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

#63 • • niomic Guest
Reivien huippu oli kyllä:

”Mä mä oon käyny 24 vuotta reiveissä, nyt pitää mennä tsoki soittaa, tsoki on tosi hyvä jätkä...”
”sain tsokilta vipit, arvaappa paljo myytiin bissee viime vuonna, arvaappa paljo oli kate, arvaappa mitä ens vuonna tapahtuu, arvaappa monta konetta mulla on kotona”

Monta, paljon, palkankorotus, _monta_ =DD
ella_

#64 • • ella_

niomic:

”Mä mä oon käyny 24 vuotta reiveissä, nyt pitää mennä tsoki soittaa, tsoki on tosi hyvä jätkä...”

toi tyyppi oli kyl ihan huippu :D

--
Elementary, my dear.

JsL

#65 • • JsL

niomic:

”sain tsokilta vipit, arvaappa paljo myytiin bissee viime vuonna, arvaappa paljo oli kate, arvaappa mitä ens vuonna tapahtuu, arvaappa monta konetta mulla on kotona”

Kuultiin ihan samat jutut.*nauru*

Kivaa oli, kiitos!
juGis

#66 • • juGis
Oli kyl aika loistelias ilta, vaikka pitikin lähteä hieman ennen viimesiä hitaita. ;) Paljon tuttuja ja loistavaa settii joka kerroksessa. Lisää tälläistä. ^___^

Oli mukava ilta viettää syndejä, ainakin silleen epävirallisesti. ;)

- JP (27v. nykyään)
kap-pu

#67 • • kap-pu the amazing suction cup boy
oli kyl kivaa siihen 1.30 asti, kun piti lähteä kotiin. tiettävästi reivasinkin vähän! ja kivat tytöt piti seuraa! ja pojatkin! ja ”hei oon reivannu 24 vuotta!”

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Lenita

#68 • • Lenita

KarriN:
tiettävästi reivasinkin vähän!

Joo mä näin!

--
^_____________^

Hyzenthlay

#69 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Reiv ei pettänyt taaskaan *sydän*

Wäiski on kyllä ihan loisto bilepaatti, ei mikään iso, mutta reivin kaltaisille tapahtumille todella hyvä! Dekoihin oli nähty yllättävän paljon vaivaa, onnittelut siitä. Musiikki oli todellakin mun makuun. Eliot Ness ja Choci soitti setin alkuosassa varsin maistuvaa mitälie olikaan (en muista *nauru*) ja sitten kun alkoi biitti nopenemaan, pystyi siirtymään alakertaan jammaamaan ihanaa oldskool breaksia *jiihaa* Kuuma oli yläkerran tanssilattialla, mutta tuuletus pelasti ainakin sen yhden nurkan *hymy*

*pihkassa* yhdet mosson aurinkolasit *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Apo

#70 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

niomic:

Hauska tyyppi mutta aloin huolestua siinä vaiheessa kun heitti että ”haluutko viskipaukun, mulla ois Mellunmäessä kämpillä viskiä”. Onneks pelastus tilanteesta tuli melkein heti ton jälkeen. *aplodit* ja kiitos pelastajalle *nauru*
#71 • • niomic Guest

Apo:
Hauska tyyppi mutta aloin huolestua siinä vaiheessa kun heitti että ”haluutko viskipaukun, mulla ois Mellunmäessä kämpillä viskiä”.

Ai viskiäkin? Mulle se sano, että sillä on 12 litraa vodkaa kylmänä kämpillä, tosin pyys muakin sinne jatkoille =D
[reiv:]

#72 • • [reiv:]
Eliot Ness & Dj Choci live @ [reiv;] Helsinki 23.7.2004

tracklist

_____choci:
jaydee - plastic dreams_bootleg
ride the rhythm
cubic 22
playing with knives
xxx xxx
awex - it’s our future_carl cox rmx
misjah - keep your love
pump panel - xxx

_____ness:
emmanuel top - xxx
josh wink - how’s your evening so far
robert armani - circus bells
dj esp - xxx
phuture will survive
push - legacy
dj crasshopper - -xxx
richie hawtin_+8 red vinyl promo

_____choci:
armand van helden - xxx
xxx xxx (soma label)
cherrymoon trax - house of house
xxx xxx
pump panel - confusion rmx_bootleg
xxx xxx
prodigy - out of space_bootleg
sarah mclaughlin - silence

_____ness:
derrick may - strings of life_bootleg

_____choci:
xxx xxx

_____ness:
barber’s adagio for strings / ferry corsten
human resource - dominator_bootleg

_____choci:
wink - higher state of ...ness_original
mr. oizo - flat beat
xxx xxx
joey beltram - mentasm
dj scott project - U
xxx xxx
xxx xxx
xxx xxx
xxx xxx
xxx xxx
xxx xxx

_____ness:
dj rush - xxx xxx
push - strange world_remake
inside & stephenson_bonzai
members of mayday - endspurt
abba - super trouper
dominator_joey beltram rmx
jungle brothers & richie rich - i’ll house you
dj funk - untitled

_____choci:
everything but the girl - missing_hard remake
sarah mclaughlin - silence_hard rmx

_____ness:
joey beltram - energy flash
daft punk - xxx

_____ness & choci:
nirvana - smells like teen spirit_original
yazoo - don’t go
nirvana - smells like teen spirit_original

[muokattu 26.7.2004 12:28]
Anime

#73 • • Anime Retrostööpeli

niomic:

Ei helvetti, meinas kyl käämi palaa ton tyypin kans.. *hmph* ”Mä en oo vetäny huumeita pitkään aikaan, tilataan tänne paikan päälle huumetesti ni varmasti uskotte! Mul on 24 litraa vodkaa himas, mennään tän jälkeen mun luo dokaa”

Ihan salee oon messis! *justjoo*

Bileet oli ihan loistavat, ihania ihmisiä, loistomusaa (niin paljon kuin ständiltä sitä pääsin kuuntelee). Toivottavasti Wäiski natsaa ens kerrallaki!

Kiitos kaikille, tullaan myymään toistekin *plur*

--
-K

Maximum

#74 • • Maximum digital boy
huh huh.olihan melkoiset reivit*jiihaa* meinas läkähtyä ennen kuin löysin sen viileän nurkkauksen,mikä taisi olla ainoa paikka missä ilmanvaihto toimi..hauskaa oli,mutta jatkoilla oli vielä hauskempaa*vink*

--
....matkailu avartaa.....

#75 • • [reiv:]
Olipas reivit taas.

Pienistä vastoinkäymisistä huolimatta voi sanoa että ensimmäiset [reiv:]it
uudessa paikassa menivät kohtuu nappiin. Tunnelma varsinkin pääsalissa
oli kuin Kermassa parhaimmillaan (eli paljon ;) Varsin mainio reivipaatti.

Suurkiitokset kaikille auttelijoille, erityisesti Barely Legalin loistojengille,
Sinisen kollektiolle sekä ihastuttavalle Koumalle. Ja tietysti ainoana loppuun
asti venyneelle Johannekselle, kiitos!

Saitille www.reiv.be tulee piakkoin runsain mitoin
kuvia Wäiskiltä sekä elokuun 28. päivänä pidettävien
seuraavien kestien infot.

Wert

#76 • • Wert Varapalkkaliukuja

Anime:
---
niomic:

---

Ei helvetti, meinas kyl käämi palaa ton tyypin kans.. *hmph* ”Mä en oo vetäny huumeita pitkään aikaan, tilataan tänne paikan päälle huumetesti ni varmasti uskotte! Mul on 24 litraa vodkaa himas, mennään tän jälkeen mun luo dokaa”

Bileet oli ihan loistavat, ihania ihmisiä, loistomusaa (niin paljon kuin ständiltä sitä pääsin kuuntelee). Toivottavasti Wäiski natsaa ens kerrallaki!

offtopic:

oliko äijä? *nauru*
Aidan

#77 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Wert:
---
Anime:
---
niomic:

---

---

offtopic:

oliko äijä? *nauru*

Äijä *grr*

--
Hammer Zeit!

-P

#78 • • -P
äijähän se oli. saakeli et oli rasittava tapaus

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#79 • • greenie Guest

Angelus:
äijähän se oli. saakeli et oli rasittava tapaus

Kyllä!

Muistan, kun se joskus vuonna 2000 (olisko ollut vappubileet tms?) Valssaamossa tuli avautumaan aivan samalla tavalla kuin nyt. Silloin DJ:t oli vaan eri. ”Mulla on tässä kutsuja, sain Urmazelta!!!”, ”Mulla on viinaa himassa..”

Äijä ei ole häröilijä kyllä erityisen positiivisessa mielessä :/
Jusuplussa

#80 • • Jusuplussa UG-///
Jos en ihan väärin muista, nii toi sama äijä oli kaapelilla reactor ignitionissa..lyöttäyty mun seuraa, ku olin matkalla jatkoille..siellä sit eksytin sen. Yhtä levotonta juttua ainakin siltä lähti sillon, kun nyt perjantaina wäiskissä ;D

Mutta bileet oli kyllä r0x

[muokattu 26.7.2004 22:32]