Kolibriscope - Oceanborn

13 posts, 1 page, 3,112 views

_kolibri_

Posts: 1,590

#1 • • Edited _kolibri_ -lintunen-
Tässäpä viimeinkin tämä chilli levy... tehty joskus tammikuussa mut vasta nyt ulkona...

Kolibriscope - Oceanborn


Palautetta on aina kiva saada vaikka miten tyhmää/ kiwaa tahansa... *plur*

EDIT: OFFLINE!
sapeli

Posts: 11,768

#2 • • sapeli jokukukamikä?
Hmm, tästä oon kuullut vaan hyvää - pitää testata. *joo*

Edit: aika laidasta laitaan, vähän etnistä ja vähän fantsua ja vähän konettakin siellä seassa - ihan hyvää mutta ehkä pikkasen sillisalaattia mun makuun. (Mä nyt oonkin chillien suhteen aika nirso... *blush*). 8/10 *hihu*

[muokattu 2.7.2004 17:44]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
*plur* tää on aivan mahtava chilli mixi.. *joo* soinu mun koneella jo monta viikkoo, yleensä iltasin kun on menossa nukkuu tai parvekkeelle lukemaan.. *plur*
tässä on helmikipaleita ja mitä turhaa mä tässä jaarittelen.... tää on top5 listassa mun chilli mixeissä mitä mulla on.. *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se

Kolibriscope:
ja chilli mixejä sul varmaan on vaan 5.... *nauru*
hiihihihihihihihihih *hali*



ainakin 19 mitä nyt pikaseen laskin... *iloinen*
<><

Posts: 227

#6 • • <>< ¤blub¤
mun piti heittää kommenttii jo aikasemminki, mut syystä tai toisesta se on vähän jääny... meitsi diggas soundista, tooosi magee.*joo* ja se lotr pätkä iski kans aika lujaa, vaik siin ois saanu olla joku biitti alla. (en kyl tiiä onko se mahdollista edes toteuttaa, ku en oo sen kummemmin tutustunu mixien tekoon...) mut ihanaa kuunneltavaa on! (thänx for the siidii...)*iloinen*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

_kolibri_

Posts: 1,590

#7 • • _kolibri_ -lintunen-

<><:
mun piti heittää kommenttii jo aikasemminki, mut syystä tai toisesta se on vähän jääny... meitsi diggas soundista, tooosi magee.*joo* ja se lotr pätkä iski kans aika lujaa, vaik siin ois saanu olla joku biitti alla. (en kyl tiiä onko se mahdollista edes toteuttaa, ku en oo sen kummemmin tutustunu mixien tekoon...) mut ihanaa kuunneltavaa on! (thänx for the siidii...)*iloinen*



juuuh, kyllähän siihen lotr:i pätkään olis voinu tehä ite biitin sinne taakse tai sit soittaa toisen levyn samaan aikaan... (voipi olla että joskus tulevaisuudessa sitten)
mut päätöksen tein että halusin sen juuri tolleen, tarinan takia... *hihu*
...vaikkaki siinä tulee se ylimääränen biitti mukaan mikä taas ei pitäis olla siinä *grr*
Hotblood

Posts: 387

#8 • • Hotblood
Chilliä todellakin... Ei pysty sanomaan koko setistä mitään varmaa, koska joka kerran kun aloin tätä lomalla oikein rauhassa ja keskittyen kuuntelemaan, tuli kaiken chillin isä, itse Nukkumatti käymään *nauru*

Siihen asti mitä olen kuullut, tykkäsin paljon *hymy*

--
&quot;Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu.&quot;

_kolibri_

Posts: 1,590

#9 • • _kolibri_ -lintunen-
Kiitoksia palautteesta... *hymy*
Ja kiitoksia myös niillee jotka ovat antaneet palautetta irl *hihu*

Kohta pitäis uudempi chillaus setti saapua mutta ensin intiaan keräämään fiiliksiä... *plur*
Pinx

Posts: 103

#10 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
Hmmm..ehkä hieman sillisalaatti miun makuun..
Mut on kyl rosi ihania biisi valintoja pulusella *sydän*
Ja se "valaan universaali shamaanivaellus" idea on tosi kiva ja toimiva.

Koska saadaan lisää.. *aplodit*

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

Juhgu

Posts: 7,921

#12 • • Juhgu Virnistelijä
Tykkään.

Tuo yksi biisi on muuten Entheogenic - Light ocean blue eikä light blue ocean *pilknus*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

_kolibri_

Posts: 1,590

#13 • • _kolibri_ -lintunen-

Juhgu:
Tykkään.

Tuo yksi biisi on muuten Entheogenic - Light ocean blue eikä light blue ocean *pilknus*



*joo* korjataan...
näin tapahtuu ku lintunen settilistoja tekee...*blush**nauru*