Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

476 posts, 24 pages, 148,873 views

Lachesis

Posts: 190

#21 • • Lachesis
Uuh todellakin kypsyttää. En ikinä whinee kesäsin et on liian kuuma, joten kesä saisi olla mielestäni vuoden ympäri!
S-T

Posts: 1,195

#22 • • S-T Pieni
Ei oo huonoja säitä - on vaan huonoja varusteita - vielä kun omistaisi sellaiset varusteet itsekin *hih*

Kyllä parin päivän ajan -10 tuntui taivaalliselta noiden pakkasten jälkeen. jos on nollan ja -10 välillä asteet niin eikun menoksi, meitsi ainakin pitää talvesta. Mäen lasku kaikissa muodoissa rokkaa *iloinen*

Ja lumi on kaunista. Mielummin lunta ja pakkasta kuin loskaa ja kuraa...*igor*

--
Pieni on kaunista.

mukava

Posts: 31

#23 • • mukava
Osaapahan ainakin arvostaa kesää, kun on joutunu tälläsiä pakkasia kestämään *ding*

Mut sais kyl jo hellittää tää siperiameininki *mur*
Avatar
#24 • • hyperventilaatio Guest
Ei valiteta. Talvi on jees. siis pakkastalvi. voiko mikään vituttaa enemmän kun loskakeli? mun puolesta sais olla vaik -50 ja 3 metrii lunta ennemmin kun loskapaskatalvi.
Tapsuli

Posts: 89

#25 • • Tapsuli
Kämpässä +19...ja lisää ei tuu ku noo nilkit säätää lämpöä taloihin jostain muualta *hmph* tahtoo kesän
keisha

Posts: 1,394

#26 • • keisha bullet with butterfly wings
kyllä talvi on kivaa, luistelu ja lumienkelit*joo*
mutta vaikka miten puen päälle niin aina on kylmä, kädet ihan jäässä ja tunnottomat, jopa sisällä. pöh. ehdotan et talvi kestäis yhden kuukauden ja sitten tuliskin jo kevät. kuukaudessa ehtis saada pakkasannoksen niin et arvostais taas kesän lämpöä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Illustrator

Posts: 3,171

#27 • • Illustrator
Joo.. -30 Must siin on jotain fiilistä.
killuska

Posts: 748

#28 • • killuska
Kysytkin vielä..

--
*killuska*

misjah

Posts: 3,373

#29 • • misjah Team Sika
ihanaa ku on joku sata astetta pakkasta.. saa jäätyy oikeen kunnolla...*nuha**nuha**nuha*

--
www.team*possu*.tk

henkka

Posts: 4,973

#30 • • henkka
Ottaa pannuun ku auto ei lähde aina käyntiin ku on niin kylmä.
r0n

Posts: 2,258

#31 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
henkka:

Ottaa pannuun ku auto ei lähde aina käyntiin ku on niin kylmä.




hehee osta mun hieno volvo *nauru*

lähtee meinaan käyntiin ILMAN LOHKOLÄMPPÄRIÄ -40 asteessa, tosin pienen taistelun jälkeen, mut anyway.*nauraa*

--
6er reihe

HzO

Posts: 266

#32 • • HzO 9mm burana auttaa
jeps kyl toi pakkanen vähän tekee lisä jännitystä elämään. Tässä tuumailen mitenkä hesperiaan pääsisi helposti ilman *nuha*. No kyllähän noi pakkaset suomes kestää ku ajattelee mitä ne tekee tuolla rajan takana*suru*.


Mutta anyway pakkanen sucks

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

r0n

Posts: 2,258

#33 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
HzO:

Tässä tuumailen mitenkä hesperiaan pääsisi helposti ilman *nuha*.




Jos espoon suunnalla asut niin kyyti järjestynee joskus kybän aikoihin. Itse oon Masalasta lähössä, meen Lähderannan kautta.

--
6er reihe

[Nuclear]

Posts: 5,855

#34 • • [Nuclear] el aprendiz
Talven ainoa hyvä puoli: lautailu...mutta se on ainutlaatuisen ihanaa, joten talvi on tervetullut. Tosin ei nää yli -10 asteen pakkaset. *igor*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

misjah

Posts: 3,373

#35 • • misjah Team Sika
[Nuclear]:

Talven ainoa hyvä puoli: lautailu...mutta se on ainutlaatuisen ihanaa, joten talvi on tervetullut. Tosin ei nää yli -10 asteen pakkaset. *igor*




tosiaankin LAUTAILU... sekin vaan on keväällä kivempaa ku on jo vähän lämpimämpi ilma.. niin ei tartte palella...

--
www.team*possu*.tk

ATD

Posts: 271

#36 • • ATD
kipee koko viikon.. eikä nää pakkaset varmaan paljon auta.. sais loppuu..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Avatar
#37 • • Kirsikka Guest
Mä tykkään kyllä talvesta, lumesta ja siitä että on pikkupakkanen, mutta kyllä toi kylmyys sais alkaa jo riittää..oon taas ollu ihan kipeenä viime ajat, nytkin kurkku niin kipee ettei pysty melkeen nielasemaan. Ihana flunssa *justjoo* no, jos on ulkona liian kylmä niin saapahan ainakin tekosyyn vaan lojua kotona :)
She

Posts: 717

#38 • • She
Tuolahan on suorastaan lämmin=) Kun Lahessakin auto käynnistyi loooistavsti=)!! Mä kyllä onnellisesti makasin *nuha* sängyssä kylmimmät ajat*heiii*
henkka

Posts: 4,973

#39 • • henkka
clubculture:


hehee osta mun hieno volvo *nauru*

lähtee meinaan käyntiin ILMAN LOHKOLÄMPPÄRIÄ -40 asteessa, tosin pienen taistelun jälkeen, mut anyway.*nauraa*



Onks oikeesti testattu miinus neljäskypäs???...
huhhuh... en kylä uso... geez..

Vaik on traktoreista kuultu hullumpiakin juttui. *nauraa*
Late

Posts: 3,441

#40 • • Late team Lasse
Tämmönen luksus keli sais säilyä loppu talven. (lue: sopivasti lunta ja -2 -> -5)

(Paitsi varuskunta alueilla vois olla veilä 2kk eteenpäin -30) *pahis*