Joko pakkaset alkaa kypsyttää?

476 posts, 24 pages, 152,638 views

patis

#461 • • patis 10

martina, 7.2.2007 22:23:
sit alkaa kypsyttää, jos huomenaamunakaan auto ei lähe käyntiin...

Hah, muutettiin viikko sitten taloyhtiöön missä on autohalli. So no more that shit for me.
#462 • • Gini Guest
Nyt kyl alkaa..

Aikasemmin oon ollu ihan eri mieltä mut nyt meni hermot. Ja huomiselle luvassa pahempaa...*grr* Tervetuloa vaan ilmastonmuutos, tänne vaan ja äkkiä!! *vink**vink**vink**vink**vink*

ps. Toivottavasti viisi *vink* merkkiä riittää vai mahtaakohan joku vielä vetää herneet nenään.. luultavasti.
ZoneX

#463 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
Ensiviikolla lappiin kuvailemaan maisemia...

jos ei täällä etelässä kypsytä, niin sitten ainakin tuolla korkealla.
#464 • • Fuzzy Guest
*nauru* joutu nauraa vähä paljo.
Mul oli noi löysät housut päällä ja kun ulkona tuuli, nii lahkeet tietty sojotti taakseppäin ja oli viäl jäätyny siihen asentoon*nauru* minkä näköset housut oli*tirsk*
Mut joo... tuntuu et keuhkot jäätyy ulkon*eiei* ihan tyhmä sää
Dacey

#465 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
on sitä pallero olo ku tuolla liikkuu.. iha tyhmistä ku ei vaatteet riitä pitämään tarpeeks lämpimpänä..vaik on toppatakin alla kahta pitkää paitaa, pitkiä lämpimiä kalsareita *tirsk* sekä kahdet tumput pipot huput ja kaulaliinat. mut toisaalta on sitä aika sissi olo silti kun tossa ilmassa käy ulkona *hihu*
mut tjoo, kaunista tuol on mut voitas me nostaa lämpötilaa
Jago

#466 • • Jago un-trained monkee
ei ne oo missään vaiheessa ollut mukavia.. kypsytti siis ihan ekasta miinusasteesta alkaen(21v sitten*hihu*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sankari

#467 • • Sankari
Ei todellakaan.. herääpähän kunnolla ku menee ulos *hih*
kovas

#468 • • kovas Kristo
yksi kevät, kiitos. ei jäitä.
UzU

#469 • • UzU [33100]
jo.
TuuliT

#470 • • TuuliT

FS, 7.2.2007 23:46:
Nää pakkaset on kivoja... vaihteluu... huomannu vaan että eipäs oo paljoa talvivaatteita tullu ostettua. Mut jep nyt on lämmin ja pakkasii lisää. tuuli vaan vitutta

kiitti *nauru*
paupau

#471 • • paupau Tuhma Bambi
Kyllä kypsyttää ku ei pääse juoksee. Tai kai jotkut hc-urheilijat meneekin, mutta mulla pakkasraja on
joku miinus 5 C. Pitkikset on kyl muuten suojannu ihan hienosti kalsalta =)
WiljamiDzay

#472 • • WiljamiDzay Nyypiö

Haitok, 7.2.2007 07:06:
NO EI TODELLAKAAN! -28 ei tunnu missään. Kymmennen astetta lisää, niin suostun napittaa tän hawaii-paidan kiinni.

No sun ryijyllä kestää kovemmatkin pakkaset vaik nudena.. mites me muut? *hih*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Keijo Hujanen

#473 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

WiljamiDzay, 9.2.2007 08:33:
---
NO EI TODELLAKAAN! -28 ei tunnu missään. Kymmennen astetta lisää, niin suostun napittaa tän hawaii-paidan kiinni.

---

ensi hätään mä lainaan nää mun bermuda shortsit sulle ja kainaloon otat lainelaudan... mietitään sitten jatkotoimenpiteitä, jos liian kuumaa tulee rannalla

--
suomen virallinen totuus

WiljamiDzay

#474 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö

Haitok, 9.2.2007 08:38:
---
WiljamiDzay, 9.2.2007 08:33:
---

---

---

ensi hätään mä lainaan nää mun bermuda shortsit sulle ja kainaloon otat lainelaudan... mietitään sitten jatkotoimenpiteitä, jos liian kuumaa tulee rannalla

jeps... aavan järvimaiseman äärellä hivelee tuulonen kivasti pallukoita *joo**slurps*
edit. niin siis etenkin näillä keleillä *hymy*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

¡ Previous post a few years ago !
Takyon

#476 • • Takyon Möwkö
Onneks ne on kohta takas <3

Mut nautitaan nyt tulevasta kesästä ensin ^___^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.