Miten meni juhannus 2004

144 posts, 8 pages, 31,684 views

Cloudberry

#121 • • Cloudberry
Pidennetty viikonloppu Liettuan pääkaupungissa Vilnassa.. EM-jalkapalloa video-screeniltä pubissa, teknoa betonibunkkerissa maan alla, KGB-museota, vanhassa kaupungissa harhailua, ravintolaillalllisia.. ohjelmaa ja menemistä ja tekemistä oli niin ettei nukkumaan kyllä ehtinyt! *nauru*
Ainoa miinus oli perinteinen juhannussää, kylmää ja märkää.. ja join kielloista huolimatta kraanavettä ja sitten sattui masuun. *taputapu*
micqo

#122 • • micqo
Juhannus meni itä-suomessa reissatessa,,,,,,muutama päivä mökki elämää,saunoen,uiden,grillaillen & tietty pitäen nestetasapainon kondiksessa! *nauru*
Aatto meni vanhojen hyvien frendien kans juhlistaessa pikkutunneille,,,,nyt alkaa jo pikkuhiljaa palautuu monen päivän rellestämisestä.*jiihaa*
Kaikinpuolin erinomainen jussi!! *joo*
kativa

#123 • • kativa
Lähdin mökille tyystin masentuneena kun en keksiny mitään muutakaan tekemistä. Olin suht. ranteet auki lauantai-iltaan asti ja sit yhtäkkiä törmäsin keskellä metsikköä vanhaan tuttavuuteen, sydän hyppäs volttia ja lopulta siitä tulikin ihan *super* juhannus. Vieläkin *sydän* hakkaa!
Tripod

#124 • • Tripod salakavala salakka
RMJ:ssä parin kaverin kanssa.
En edes muista millon olis ollu noin kivaa viimeks.. häröiltyä tuli ehkä vähän liikaakin välillä muttei kuitenkaan niin että olis ollu haitaks muille ihmisille *lmao*
En nähnyt ainuttakaan bändia kokonaan kun pörräsin niin ahkerasti mecanolla ja screeni teltassa.
Alkoholia kulu melkosia määriä *slurps* Tuli aloteltua siinä 12 aikoihin torstaina ja viimisiä juotiin vielä 0900 aikoihin sunnuntai aamuna. Krapulakin iski vasta maanantaina töissä.. voi luoja että meinasin kuolla *poks*
Mutta mitään ei mennyt rikki eikä mitään hävinnyt, en saanut ruhjeita eikä mitään muutakaan sattunut. Ainut mikä aiheutti hyvin vähän lisätöitä kotona oli se kun olin ilmeisesti ruiskuttanut puoli purkkia sinappia ATB:n kotelon päälle *ding*

Kaikin puolin loisto jussi *plur* *aplodit*

--
Jag heter Janne, what\'s your heter?

Steven Hoaks

#125 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Aika laihasti meni vaikka oli synttäritkin *uuh*

Yksi syy siihen oli varmaan se että valta osa kavereista unohti synttärini *taputapu*

Yks mikä lohduttaa ja hymyilyttää vieläkin oli tapaus kun, Cera ja Aurinko hoilas mulle täysillä onnittelu laulun keskellä hietsun rantaa *plur*

*hali* teille

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Humppabeibi

#128 • • Humppabeibi Söpöilijä
Meni yllättävän rattoisasti siihen nähden että olin perjantain, lauantain ja sunnuntain töissä. Kerkesin silti savusaunaan ja plutimaan jääkylmään mereen :)

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

kAiStA

#129 • • kAiStA
Paras juhannus tähän mennessä, hyvällä porukalla oltiin Himoksella ja en oo varmaan koskaan 3:ssa päivässä saunonut niin paljoa! Bileet päättyivät hämärään muistikuvaan kaljasodasta terassilla... Hyvä jussi, muuta ei ovi sanoa! paljon ihania ystävällisiä ihmisiä kaikkialla. yhden ainoan tappelun näin mutta siinä kaksi tyttöä vaan huusi toisilleen, muuten kaikki oli ihanaa, ja kesäistä. Jopa ukkoskuuro! *plur**sydän*

--
Let the music be your only God..

Hupsu

#130 • • Hupsu
Perinteisin Jussi mita koskaa ollu. Pohjois-Hollannis mokilla. Uimista, minigolffia, sinappia, sillia, hk:n ploota etc. Suomi-rekvisiittaa. Asiaankuuluvis tauluis tietty.

--
Päivän mietelause?

noena

#131 • • noena first breath after coma
Mulla meni hyvin, oli siskoni ja hänen kavereittensa kanssa hänen kaverinsa mökillä juhlimassa ja juomassa. oli erittäin rattoisaa, harmivaan etten saanut viettää juhannusta oman rakkaani kanssa*igor* mutta muuten meni erittäin mukavasti eikä kukaan hukkunut *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

lemonix

#132 • • lemonix Sitruuna
Oli aivan loistava juhannus (ehkä paras ikinä)

Oltiin mökillä, viettäen erittäin perinteistä juhannusta incl:
- hyvää musaa
- lavatansseja
- vapaa painia
- grillausta
- saunomista
- uimista
- fudista
- betangueta
- frisbiitä
- taxilla ajelua ”aiva turhaan”
- ehkä vähän dokailua *hymy*

Lopuista ei vain muista...

--
- hassi mikä hassi -

Sucy

#133 • • Sucy

Rocca:
Juhannus meni Todella maukkaasti...saunomisella, uimisella, syömisellä sekä veneellä pärtsäilyllä...Sekä hemmetin hyvässä sseurassa oltiin ni ei voikku sanoa *pihkassa*

Seura oli kyllä mitä parhainta!!! Ei ehtiny tulemaan tylsää!!!
Kyllä tuo kaupunkijuhannuksen voitti 6-0!!!
Tyeicha

#135 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
mun juhannus.. meni vähän ohi. *uuh* olin espanjas suomen juhannuksen aikaan ja paikallinen juhannus oli ollu just pv. ennen ku menin sinne, vaik se aiemmin oli ain ollut vast myöhemmin. eli.. missasin siis oikeestaan
2 juhannusta tänä vuonna.

--
-Tyeicha-

~caro~

#136 • • ~caro~
huonosti....*uuh* mult leikattii nielurisat vähä enne jussii... joten oli se meni aikas hiljasis merkeis....*poks*
W

#138 • • W
Mun mielstäni juhannus lemus ihan kunnolla....ei ollut just rahaa lähteä minnekkään poppoo paikkaan, ja mätänin siis helsingissä. Täällä oli autiota ja bileiden sijasta oli aika räkäset laivabileet.....hah. Tavalliset vkloput ovat parempia. Juhannus ihan turha ilmiö. Tosin olen perheetön nuori mies, joten tottakai tunnen itseni yksinäiseksi tällaisina pyhinä....*blush*
Perjantaina oli tosin kiva krillata härkää ja kanaa kilo kaupalla! njam!
kESO

#139 • • kESO pikkuprinssi
RMJ oli mun paras juhannus koskaan. Sinne uudestaan vielä.

--
The harder you try, the dumber you look...

Progress

#140 • • Progress

kESO:
RMJ oli mun paras juhannus koskaan. Sinne uudestaan vielä.

miten joku voi tykätä BILETTÄÄ jussina???!!! Noh, makuasia..kai!!!???
Mun mielestä juhannus on oman rakkaan kanssa oltava ja vitettävä romanttisesti. *hymy*
Ja vaik oisin sinkku, tykkäisin silti olla mieluummin jossai mökillä, kuin BILETTÄMÄSSÄ!!!
Bileitä on muullonki, juhannus vaan kerran vuodessa. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*