Miten meni juhannus 2004

144 posts, 8 pages, 31,682 views

Hyzenthlay

#101 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, perinteinen reivileiri pihlajasaaressa *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

#103 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
tässä jotain kuvia mitä on otettu pihliksessä.. mun irc-galleriassa.....
toi auringonlasku...*sydän*

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=UnityF

ja lisää kuvia tulossa lähipäivinä...*joo*

Ai luoja, noi auringonlaskut... *sydän*... Ehdottomasti ens kesänä uudelleen, tai mieluummin jo sitä ennen! *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aidan

#104 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Itis:
---
MaSari:
http://personal.lelux.fi/~koratcat/ploplop.AVI

Siinä pieni näyte meikäläisten meiningeistä ^____^

---

Toi näyttää epäilyttävästi Flaikulta *nauru* älyttömän hassua *hih* mut hyvä meisinki *jiihaa*

Onhan se joo *nauru*

--
Hammer Zeit!

martina

#105 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
siinä se meni.... loppujen lopuks oli ihan kivaa, sain uusia kavereita. *hali*
mut... viina ei kyl TODELLAKAAN sovi kaikille.... JEZUZH, ottappas piiiikkasen vähemmän ens kerralla eiks vaan. *vink*

[muokattu 28.6.2004 17:20]
Maximum

#106 • • Maximum digital boy
hangossa metsä/rantabileissä ”pikkusekiksissä”*justjoo* mut oli todella hauskaa, vaikka tammisaareen piti mennä, mut yx yö leirintä-alueella olis ollut 35e + autosta lisämaksu*dissaa*

--
....matkailu avartaa.....

MaSari

#107 • • MaSari space jammer

flaikku:
---
Mizfir:
---
Toi näyttää epäilyttävästi Flaikulta älyttömän hassua mut hyvä meisinki
---

Todellakin oli hubaa*nauru* plopplop!!! Isä pojalleen: ”kuuntele, se yrittää puhua sulle”*aplodit*

---

hoplolop :)

.m

PLUSSAPISTEITÄ EUROLLA! *sydän* Olitte kaikki niin *plur* *sydän* *hali* Kiitos ja kumarrus jokaikiselle Taraa, Batmania ja Doorista unohtamatta ^_______^

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Maihku

#108 • • Maihku neiti hankala
Juuh,minäkin sit olin siellä Pihlajasaaressa käymässä ja tulihan siellä hauskaa pidettyä*plur*Kiits kaikille kivasta jussista*sydän*
BB_turone

#109 • • BB_turone live and let live
Juhannus meni erittäin hyvin. Kaipa sitä voisi sanoa perinteiseksi suomalaiseksi juhannukseksi. Sauna, grilli ja alkoholi *nauru* ja ei ollut hetkeäkään tylsää...

--
Some things in life just can`t be explained!

murhis

#110 • • murhis team hullut
Jussit meni Espoossa Henttaan suunnalla ”Trancelvania” teznopippalois. Ei kyllä yhtää harmita että dissas jussitapahtumia. Meno voitti iha 100-0 siel *jiihaa* Toivottavasti tulee lisää samanlaisia. *hymy*
daisy

#111 • • daisy
Oikein mukavasti meni, vaikkei ollukaan mitään odotuksia (tai ehkä just sen takia)*hihu* aattona oltii rannalla kattoo auringonlaskua ja hyttysten syötävänä, ja eksyttii aidanraosta pummilla festareille..nii ja lauantaina hietsussa. Oli kyllä kivaa vaikka olikin ihan erilainen juhannus mitä olin aatellu *hymy*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

Progress

#112 • • Progress
Ensin oman kullan kaa arskanotossa, sit Jammailijan mökillä Ilomantsissa, sit kullan kaverin luona ja viimesex porukoitte luo Polviljärvelle. Saunontaa, pientä juomista. *hymy*
Ja tuli tehtyy juhannustaikojaki...kerättii 7 erilaista kukkaa ja pantii tyynyn alle.*hih*
Ja ylläri, tuli molemmil nähtyy unta OMASTA rakkaasta, eli toisistamme. *iloinen* *sydän* *sydän* *sydän*

Kaikenkaikkiaan AIVAN mahtava jussi! Ja ku kelitki tääl Pohjois-Karjalassa oli TÄYDELLISET, niin eipä paljon parempi jussi ois voinu olla!!! *jiihaa*
Ja mikä tärkeintä, sai olla romanttisesti rauhassa, oman rakkaan kanssa! Se jos mikä on IHANAA!!!!! *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jonne

#113 • • Jonne Member of Private Trainer Association

Pablo:
---
mayah:
---
PuuhaOsku:
Ihan jees vaikka olin selvinpäin.
---

Ja tämän todistaminen oli yksi elämäni järisyttävimmistä kokemuksista *nauru*

---

Juuh. Kumma juttu että seurueen levottomin kaveri oli porukan ainoa selvinpäin oleva. *nauru*

Nimen omaan ja sehän on KUSKI ku joutuu olee selvinpäin..ni kai siin pää sekoo vähemmästäkin*nauru* Siin kohtaa ku joku sano ett on kiire matkalla Nummirokkiin ni refleksi pisti nilkan suoraks ja sillos turbo vinkus ja kierroksii moottori otti kunnes tuli rajoitin vastaan..*pahis* Siin vaihees jengi yritti pysyy penkeil ja sano ett \”tuli erehdys eikä meil ole kiire, aja ihan rauhas vaa!\” *hih* No en mä niit sit enää kuunnellu ku kerran innostuttiin..*vink*
Hyzenthlay

#114 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

UnityF:
tässä jotain kuvia mitä on otettu pihliksessä.. mun irc-galleriassa.....
toi auringonlasku...*sydän*

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=UnityF

ja lisää kuvia tulossa lähipäivinä...*joo*

hö.. olinks mä siellä leirillä just kun toi ryhmäkuva otettiin.. *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Armin

#115 • • Armin surffitukka
Kivaa oli, neljä päivää kännissä (pakko olla ettei ehdi tulemaan krapulaa välissä) raumanmeren juhannuksessa riehumassa, missasin melkein kaikki bändit mitä olisin halunnut nähdä (Outlandish oli vaiks kui hyvä, aikuisten oikeesti) mutta oli pirun kivaa. Mutta luulen että ensi vuosi jää väliin, taidan olla hiukan liian vanha, seuraava selittänee:
Nyt jälkimainingit ovat pihisevä ääni, mustelmia ja ruhjeita (paljon), kipeet paika (totaalisesti romuna) kahden päivän krapula, soivat korvat jne eli saldo on ihan hyvä
Sparkling

#116 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Oltiin kaverin mökillä ja olin porukan ainoo muija, khehe.. Ilmat oli täydelliset, otettiin vaan arskaa ja oli ihanan lämmin. Kolme päivää tuli kiskottuu ja oltuu enemmän ja vähemmän humalassa. Saldona ihme ruhjeita ja mustelmia ja 1000000000 hyttysen puremaa ja pattia. Nilkat niin syöty että hyvä kun pystyy kävelee. Sänky hajos. *ding**iloinen* Ja muuta pientä tavaraa koki kans kohtalonsa. Oli kyl iha jees reissu *aplodit*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Sinza

#117 • • Sinza
Oltiin kaveriporukalla RMJ:ssä pe-su. Oli ihan loistava reissu *iloinen*! Ilmat suosi, hyviä esiintyjiä, kaikillä oli hyvä fiilis *jiihaa*! Oli paljon kavereita ja tuttuja liikkeellä *hali* ja tutustuttiin myös moniin uusiin ihmisiin *plur*. Ennen kaikkea sai nauraa ihan hemmetisti *muhaha*! Kiitti kavereille tähänastisista parhaasta juhannuksesta, tästä on enää vaikea parantaa *iloinen*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

#118 • • Jonulih Guest
Töissä meni molemmat päivät.. :| perjantai meni sairaalassa äiteetä kattomassa.
Tosi ”aktiivinen” juhannus kyl.
WuZuul

#119 • • WuZuul
Eka hyrysysyä korjaamassa, sitten hesassa kamujen kaa bilettämässä. Aika nappiin meni *hymy* Vaikka sinkkubileistä ei ketään kainaloon löytynytkään *nauru*

--
Wannabe bilekone.

nomic

#120 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
ei enään voi muistaa... kai se meni kivasti *hymy*