Mikä sinua kiehtoo ihmisissä?

30 posts, 2 pages, 6,860 views

Avatar
#1 • • CryOniC Guest
Mikä siis kiehtoo ihmisissä?Mitkä piirteet ihastuttavat/vihastuttavat?
mihin kiinnität erityistä huomiota?Kun meitä kumminkin on joka lähtöön...
technetium

Posts: 170

#2 • • technetium
Se ettei koskaan tiedä milloin ihminen on tekemässä jotain uskomattoman tyhmää!!
Saara

Posts: 1,954

#3 • • Saara #2970
Luonne ehkäpä eniten. On mielenkiintosta huomata kuinka moniluontoisia eri ihmiset ovat. Toinen on käyttäytyminen, jossa yleensä luonne myös kuvastuu.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Roger Roger

Posts: 3,372

#4 • • Roger Roger Kentti
Se että niistä voi pitää.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Cassu

Posts: 634

#5 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Ihmisen syvällisyys.....eli se mihin asti hänellä todella riittää ajatus....se on musta yx tärkein piirre mitä arvostan....mulla itselläni on aina ollut arvostus ihmisen sisäiseen kauneuteen ja monimuotoisuuteen.....en minä kovin paljoa saa mistään yleisen paskan jauhannasta.....ei mulla yleensä ole paljoa sanomista sellaseen läpän heittoon....kun voisi käyttää aikaa toisen ihmisen tutustumiseen, saada selville millasia arvoja ja periaatteita toisella on.....joku tuntee paljon ihmisiä muttei tunne heitä ja sit esim mä tunnen vähän ihmisiä mut tunnen heitä sit sitäkin paremmin....se on niin kiehtovaa olla jossain kahdestaan ja saada se luottamus syntymään että toinen uskaltaakin avautua omasta itsestään kertoa yksityisiäkin asioita....sillee ajan mittaan enemmän......

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Uhuu

Posts: 844

#6 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
Ihmismielen synkkä puoli on äärimmäisen kiehtova juttu...
Pohtinut jopa kriminaalipsykologian opiskelua ja alaa vankimielisairaalassa...
mutta eipä minusta ehkä olisi siihen... luisuisin vaan hiljalleen itsekin pimeyteen..

-juhannuskriminaaliuhuu

[muokattu 24.6.2004 09:02]

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#7 • • djmg Guest
Ihmisten tavat toimia ja ajatella...
lostgone

Posts: 2,493

#8 • • lostgone
Mua kiehtoo ihminen yli kaiken*joo*
Muun muassa seuraan kovasti ihmisten käyttäytymistä ja toimintamalleja. Löytyykö mitään säännönmukaisuuksia ja mitkä tekijät vaikuttavat ihmisen toimintaan mitenkin.*vink*
Seuraan myös miten yksilö näkee asemansa/roolinsa ja se kuinka hän asian ilmaisee esim. puheessa. Mikä on ihmiselle totuutta missäkin tilanteessa ja erilaisia yksilön syvyyksiä.*joo*
Tilanteen luku, paineensietokyky, reagointi ja arviointi yksilötason kaaos-tilanteissa ja tietenkin ihmisen sairaan kaunis mieli*justjoo*

Yksilöitä ja aitoja vs. malleja ja lavastettua*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

efo

Posts: 1,908

#9 • • efo Laserpoint
Ihmiset lähinnä ärsyttää ja etoo mua, siis lajina.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Roger Roger

Posts: 3,372

#10 • • Roger Roger Kentti

efo:
Ihmiset lähinnä ärsyttää ja etoo mua, siis lajina.


miksi näin?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

silencio

Posts: 401

#11 • • silencio el
Ihmisissä kiehtoo se mitä löytyy roolin takaa, se eksyksissä oleva olento, minkä olemassaoloa moni ei myönnä edes itselleen...

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

äm

Posts: 2,376

#12 • • äm
Laumakäyttäytyminen, typerien virheiden toistaminen, tekemisten ennakoitavuus, roolien vetäminen, omien vikojen kieltäminen, hulluuden rajalla tasapainoileminen, muiden kustannuksella päteminen, taidokas valehteleminen, kaksoiselämän eläminen, tunteettomuus, ääripäiden tunnelataukset, kahden välinen kemia, sanaton yhteys, kateellisuus, kohtuuton palvonta, yksinkertaisuus, pahan kieltäminen, sanattomuus.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

ezzy

Posts: 8,060

#14 • • ezzy Droid-pappa

Roger Roger:
---
efo:
Ihmiset lähinnä ärsyttää ja etoo mua, siis lajina.
---
miksi näin?



pitää kysyäkin vielä?
Roger Roger

Posts: 3,372

#15 • • Roger Roger Kentti

ezzy:
---
Roger Roger:
---
efo:
Ihmiset lähinnä ärsyttää ja etoo mua, siis lajina.
---
miksi näin?

---


pitää kysyäkin vielä?


tuntu vaan siltä. its all about love. alku ja loppu, mutta loppu ei ole lähimainkaan vielä. saan viettää vielä paljon aikaa ystävieni ja kultani kanssa. tiedän sen. niinkuin tekin. tule sisään.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Dementation

Posts: 2,892

#16 • • Dementation wednesday?
- Silmät.
- Lajikäyttäytyminen.
- Suhtautumistavat ja reaktiot.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Claquesous

Posts: 3,206

#17 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ihmisten hyvät ja huonot puolet. Kyky suorittaa pyhimysmäisiä laupeudentekoja ja toisaalta ihminen voi suorittaa jotain käsittämättömän pahaa (jopa sama henkilö).

--
32. of December

T0mbstone

Posts: 728

#18 • • T0mbstone The Process.
Ihmisten monimuotoisuus.

Hieman yksinkertaisemmissa yksilöissä kiehtoo joukko/kulttuurisidonnainen käyttäytyminen, sosiaaliset mallit ja käyttäytymisen ennustettavuus.
Usein mitä vähemmän ihmisellä on kulttuuri ja massakäyttäytymismalleja, tekee ihmisestä mielenkiintoisemman.

Fiksummissa yksilöissä kiehtoo älykkyys ja ajatusmallien ja logiikan rakenne.

Jos joku pystyy käyttäytymään täysin oletusten ja joskus järjenkin vastaisesti sekä yllättämään ja perustelemaan toimintansa on varsin kiehtovaa *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

nomic

Posts: 4,120

#19 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

äm:
Laumakäyttäytyminen, typerien virheiden toistaminen, tekemisten ennakoitavuus, roolien vetäminen, omien vikojen kieltäminen, hulluuden rajalla tasapainoileminen, muiden kustannuksella päteminen, taidokas valehteleminen, kaksoiselämän eläminen, tunteettomuus, ääripäiden tunnelataukset, kahden välinen kemia, sanaton yhteys, kateellisuus, kohtuuton palvonta, yksinkertaisuus, pahan kieltäminen, sanattomuus.



olen kaikkea tätä :D *pahis* tervetuloa järjestämään real-tv show:ta *lmao*

mutta omasta mielestäni ihmisissä kiehtoo just se että kun on niin paljon erilaisia ihmisiä, sama kuin musiikissa, ei ole toista samanlaista vaikka kloonaisit yhden ihmisen ei se klooni ole täysin samanlainen, siihenkin vaikuttaa ympäristö ja kaikki muu roina... *hymy*

*piis*

*karvalakki päähän ja takaisin luolastoon häpeämään maailman kauneutta*

[muokattu 25.6.2004 04:14]
m_a

Posts: 1,017

#20 • • m_a

Lene:
vihastuttaa arvaamattomuus.


Jos tarkoitetaan parisuhdetta niin selvä,
mutta ystävällä arvaamattomuus on pikemminkin suotavaa*ding*
nimim. tylsistyvä

[muokattu 25.6.2004 04:07]