Galrav - Between Heaven & Hell (hardhouse,freeform,hard-nrg mixtape)

64 posts, 4 pages, 11,858 views

display23

Posts: 3,069

#1 • • display23
Galrav - Between Heaven & Hell
OFFLINE,OFFLINE,OFFLINE
http://personal.inet.fi/musiikki/orfeus/galrav_-_between_heaven_&_hell.jpg

Time: 79:40 min
Size: 91.2 MB
Tempo: 160 bpm - 193 bpm + encore
Format: Mp3
Equipment: Pioneer cdj-800 x 2 & pioneer djm-300
Quality: 160 kbs/44.1 khz

Toinen mixaus.
Alku ei ole niin rankka kuin viimeks, mutta silti nopeaa.
Mixi sisältää sekä vanhaa, että uutta ja pääpaino on harhousessa ja nrg:ssä.
Mokia on, kuten aina löytyy jonkun verran, mutta ei omaan korvaan haittaavaa.
Palautetta olisi mukava saada, kehuja ja krittiikkiä.

Tämän saa multa cd:lla, jossa on todella hienot kannet (kiitos nü stürist artsille).
Kansissa on myös biisilista ja samalla tavalla kun viimeksi eli saa sponssaa jos haluaa, mutta hintaa mixille ei ole.
OFFLINE,OFFLINE,OFFLINE
1. Intro
2. Cj Bolland - The prophet
3. Phenomenia - Who is elvis ( Mellow Trax remix )
4. RR Fierce - Just begun
5. Dark By Desing - Dirty acid
6. Fea - Unsatisfied
7. Dig Bounce - God 2004
8. A.M.G. - Sonic
9. A.M.G. - I´m from another planet
10. Rudi - Tuff as nails
11. Nomic - You have a dream
12. Epyx - Messiah ( Dig Bounce remix )
13. Pain On Creation - Pain control
14. SamHard - Cyber shock
15. Alek Szãhala - Unicorn grove
16 Nomic & Blender - Battle of dawn
17. Epyx - Leave none alive
18. Alek Szãhala - Flesh to machines 2004

[muokattu 30.6.2004 17:28]

[muokattu 10.8.2004 23:30]
Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Orfeus
Tää on taas tuttua Janne tyyliä ja toimii kivasti! Setti rakentuu hyvin, mixaus tasaista ja kuuntelukelpoista ja iso plussa kikoista joita oli muutamia mahtunut sekaan! Biisi selektio ei ehkä ihan kokonaan mua sytytä mutta maku kysymys sekin! IMO loppu on mixin parasta antia joskin viimenen piisi menee hiukka överi pitchatuksi!

Tästä on taas hyvä jatkaa eteenpäin!
8,5/10 lahnamerkkiä*plur*
NextAce

Posts: 2,505

#3 • • NextAce Alienated
Jaahas pistetääs imuun ja palaute myöhemmin.

--
-Alienation-

-----

Kriss G

Posts: 1,492

#4 • • Kriss G Wir brauchen bass
On taas pistäny Galrav parastaan kun tätä settiä on kasannut. Helposti yksi parhaita hard settejä mitä on kuultu! Ainut miinus puoli edelliseen verrattuna, minkä löysin tätä kuunnellessa oli gabberin puuttuminen lopusta. Muuten ihan kunkku settiä!

+Rakenne toimii aikaista paremmin
+Paljon vähän tuntemattomampia biisejä
+Alun NRG klassikot *sydän*

-Gabberin puuttuminen (Ei käytännössä haittaa, mutta se oli vähän odotuksessa)
-Osa biiseistä vähän liian melodisia mun makuun

Mutta lopputulos on tärkein ja se on loistava. Ei varmasit tule jättämään ketään kylmäksi.

--
DESTROY ALL HIPPIES

blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU
eka mixaus muute jees mut volataso nous siitä syystä et toinen biisi on paremmin kompuroitu ..

tästä eteenpäin meneekin jo mallikkaasti..
alun biisit iski oikeastaan tosi hyvin... oli niin klassikko sampletkin :)

Dark by Design: Rakenne vaihtu just sopivassa kohdassa menevämmäksi ettei tylsistyny.. mut silti oisin toivonut soljuvampaa mixausta tähän kohtaan, enemmän biittimixausta ja pitempään juuri sen takia kun rakenne edistyy paljon ettei ihan seinään lopu entinen ”biitti” tähän asti biisivalinnat ollut pääosin hyviä... enempi mun makuun ku sun aikasemmat setteilyt..

sitten tulikin tähän mennessä nätein vaihto :) Ja Fea biisi meni muuten hyvin täs setissä mut sais olla vähä ”purempi” tuo melo ääni joka teki tästä biisist pikkasen sopimattoman tähän väliin... ainakin edellisessä biisis oli paljon enempi menoa... sit seuraava biisi tuleeki turhan nopeeta sisään, mut silti tahdissa, ei siin mitää tähä mennes ollu kokonaisuudessaa iha hyvii vaihtoi tokaksi promoksi *hymy*

GOd 2004 maistuu kyllä... erittäin hyvin, tästä tulikin iha hyvät fiilikset tästä keskiosasta...vaikka en aikasemmin dig bouncelta ole kuullut oikeen omaan makuun miellyttävää..tosin sais olla potkivampi kick tuoho meloon.. nyt se o vähä tollanen ”tups” .. tähän mennes huomannu jtn volyme hyppelyitä mut enivei ei mitää kovin pahoi... seuraava vaihto mallikkaampi kuin edellinen, voisiko sanoa jopa erityisen hyvä perusvaihto... mut taas kitisen volyymeistä, niiden kohdalla sulla ois tekniikassa parantemista ja varmaan negatiivinen palaute on tervetullutta efon sanoja lainatakseni ...

sit musta tuo rr fierce ois sopinu paremmin enne näitä A.M.G biisei kun god 2004... ja amg:n jälkee sit rudia tietty... rakenteessa on pikkuisen vielä hakemista mut kyl o jo parempi ku viimeks...

nomicin biisi tähä mennessä paras mitä tästä nyt on tullu kuunneltua, aika raskas rakenteen vaihto kylläkin.. ja joutu rudiaki pitchaa aika paljon *nauru*
seuraava mixi on aika sopivan sulava, ja nyt mennään rakenteessa oikeeseen suuntaan... tosin itse biisis on nytte vähä sellasia ”kuivii” juttui... mut esim toi biitti toimii kivasti väliin... noi fruity jutut on muuteki nii läpinäkyvii... ja varsinki mikä ero kun pain on creation seuraavana, näitä promoja kannattaa käyttää harkiten, että tää saundi näissäkin ehkä ylsi samalle tasolle levytettyjen kohdal vaa god 2004 ja samhardin mainio biisi mun mielest... siis tähä mennes ( + lopusta toki aleksit)

Tää rakenne toimii paremmin täällä loppupuolella ja nää melodiat on siin mieles hyvii ku monis tulee tota tahallista riitasointua joka yhdistää biisei... sit sattu semmonen hauska juttu paistaa tosta tracklistist et nomicit on muita edellä *nauru* niin ja tuossa onki se typo eli battle of dawn jos nyt jonnekki menee niin nimet on toisi päi mut ei sil nii väliä nyt ole *hymy*

sit aleksi -> battle of dawn vaihdosta: itseä hieman häiritsee tuo bassotaso siin... eli bassoa vaa rohkeasti kovemmalle jos ei yllä toisen biisin kans samaan... ja seuraava biisi latisti pitkälti tunnelmia ku alko hanuri soimaan, ymmärrän kyllä jos haluat kaveriasi promota mut silti! ei tässä kokonaisuudessa iske ollenkaan, tää tiputtaa jo pisteitä puolella.. ja seuraavaanki biisiin nähden on todella suuri kontrasti... viimenen biisi on taas taas liian hiljasella.. aika lelun kuulonen muutenki tolla pitchil


Summasummanrum: Viel Sais karsia lisää biisei... ja volii saa harjotella pysymään aisoissa, mut ehkä tää oli kumminki parempi ku sun edellinen, nyt oli vaa 2-3 biisii jotka ois voinu heivaa suoraan ja ehkä rakennettakin viilaa pikkuisen,

mut livenä nää jutut ei oo nii justiisa, kyl mä diggaan tämmösestä saundista niiku ”overall” joten siitä pisteitä 8 kouluarvosanoilla, siihe nähde et tää on sun toinen promo ja 18:sta biisist meni kumminki 15 :) ja sen lisäksi rakenne oli jo parempi ku edellisessä mut silti oisin toivonu viel pikku viilausta, ehkä olisi yltänyt ysiin mutta ei voi mitää ku leave none alive latisti tunnelmaa rajusti..

(ehkä nää jutut ois voinu sanoa lyhyemminki)

*piis*
display23

Posts: 3,069

#7 • • display23
Kiitoksi kommenteista.

Onhan tossa paljon parantamista vielä, mutta eipä kauhean kauaa oo tullu soiteltua ja mä en harrasta myöskään mitään masterointeja, että se lisäksi tohon volan heittoon. Toki sitä myös muokkaa kun mixaa.

Tracklistia ei varmaankaan tule, että levyn hankkineilla olisi jotain intoa kanssa.
Avatar
#8 • • Dig Bounce Guest
setti on tuttua ja turvallista jannea... :D Vaik sen messiahin ois ainaki voinu jättää laittamat*kivatsulle* miksaukset menee oikeinki sujuvasti, mut mulki vähän pisti korvaa toi volyymin hyppely. Sen korjaamiseen ku kiinnittää enemmän huomioo ni on otettu taas askel lähemmäks superdj:tä*hih* Mutta kokonaisuudesaan erittäin kunneltava pakkaus!*plur*

Ai nii ja isot rispektit joukolle noist kansist!
BuBu

Posts: 509

#9 • • BuBu
Kyllä uppooo meitsille! *jiihaa*
Muutama aaivan ihaana biisi eksyny joukkoon *pahis*
Kannet on loistavat, go jouko!
Eipä tässä kai muuta, hyvä on...

*piis**nauru**piis*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Optik

Posts: 1,691

#10 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Hyvin potkii ja naapurit hakkaa seinään..

Kyllä tästä pitää antaa leppäpilkkeet savustuspönttöön ihan saletisti *nauru*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jone

Posts: 8,258

#11 • • Jone Archibald Haddock
Pikkasen alta 19 minuutin on joku häiritsevä pykäisy ja johtuneekohan mun mikkihiiri-skobeistani, vai onko bassot skidisti hukassa? Toka ”pykäisy” näköjään 22 minuutin kieppeillä tjsp, noi on vähän häiritseviä.

Kuullostaa kyllä jo tähän mennessä huikean huomattavasti paremmalta kuin se edellinen miksaus. Tän julkaisuun kun olisit malttanut odottaa ja laittanut tän ekana miksauksenasi webiin, niin sitähän olis perkele ollut ihan ihmeissään. *vink*

[muokattu 23.6.2004 18:12]
display23

Posts: 3,069

#12 • • display23

Jone:
Pikkasen alta 19 minuutin on joku häiritsevä pykäisy ja johtuneekohan mun mikkihiiri-skobeistani, vai onko bassot skidisti hukassa?



Joo mulla kusi nauhotus just tossa kohtaa ja on siellä muistaakseni myös toinen nykäsy.

Voi olla, että toi creative ei ole paras nauhuri tai sitten vois lopettaa klubituksessa käymisen siksi aikaa kun nauhottaa promoa :)
Orfeus

Posts: 5,872

#13 • • Orfeus

Galrav:
tai sitten vois lopettaa klubituksessa käymisen siksi aikaa kun nauhottaa promoa :)


*lmao*
nomic

Posts: 4,120

#14 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
nätti on tuo kansi-juttu systeemi :)))
pidän!
settiä en vielä arvostele kun en ole kerinnyt imee mitää vielä...
ja mitähän mun biisejä siellä seassa taas on? mutta edellisten kommenttien perusteella hyvä setti luvassa ja kritiikkiä heti kun saan tän koneelle

varoitus! mä tuun tuomitsemaan sua vielä siitä miten soitat mun biisejä :D jotenkin aina kuulostaa omat biisit huonolta kun just ennen omaa / oman jälkeen tulee joku hyvä biisi, en kyllä tiedä miten tällä kertaa käy, se jää nähtäväksi / kuultavaksi, toivottavasti olen tyytyväinen niin saisi nauttia setistä kunnolla sitten :)

mutta mikä juttu tää on että ei ole gabberia :( noh, onneksi edellinen korvaa sen sekä efon gapperi-setti on aina olemassa pieneen gabber-hätään :)
*piis* koitan yöllä alkaa imee ja katotaan aamulla uudestaan :)

*piis x 2 niinq da ja angelit sekä muut jeesukset mukaa*
blender

Posts: 2,552

#15 • • blender Arcade | KAIKU

nomic:

varoitus! mä tuun tuomitsemaan sua vielä siitä miten soitat mun biisejä :D jotenkin aina kuulostaa omat biisit huonolta kun just ennen omaa / oman jälkeen tulee joku hyvä biisi, en kyllä tiedä miten tällä kertaa käy, se jää nähtäväksi / kuultavaksi, toivottavasti olen tyytyväinen niin saisi nauttia setistä kunnolla sitten :)



hehe! Niin no mitä nyt meidä battle of dawn heti aleksin jälkeen :/ ...*nauru*

[muokattu 25.6.2004 05:39]
nomic

Posts: 4,120

#16 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
tämähän oli loistava! biisit toimivat :) (blenderin ja mun biisi toimi kivasti ja jopa tuo oma tekele kuulosti siltä että ei tarvinnut kelata sitä kun toisella kertaa kuuntelin) plussaa kikoista! :)
vika biisi menee kyl jo multa vähän yli, luulot pois! ;)
vähäsen on kyllä hakemista vaihdoissa mutta suotakoon se anteeksi :) ainut korvaan instaloituva miinus taitaa olla tuo että biisien volat keskenään ei oikein toimi, tai no en tiiä, jos ihan koomassa kuuntelis niin kyllä siinä pikkasen hätkähtää kun yhtäkkiä sieltä hyökkää toinen biisi vähän kovemmalla ;)

tää on tämmönen herättäjä-setti :) toimii muhun paljon paremmin kuin edellinen, ainut miinuspuoli vielä (off topikkii) että tää täytyy hakee vielä omalle kovalevylle :/, menee taas se muutama hassu tunti :( tai sitten pitää inssaa oma kovo tähän koneeseen kiinni... :]
mutta kuunteluun jää, pidin... en osaa antaa parempaa palautetta... kuuntelen vielä ja koitan spottaa vielä lisää kaikkee mistä kitisen *hymy*
tää on hyvää aamu-musiikkia, ainut vaan että olisin halunnut gappersonia tähänkin, mutta eihän sitä joka settiin tarviikkaan laittaa :]
*piis*
Avatar
#17 • • . Guest
Lähtee imutukseen ja palautetta muutaman kuuntelun jälkeen*joo*
Avatar
#18 • • . Guest
Oli tosi menevä setti kyllä!! Paljon yhtenäisempi kun sun eka setti*joo*
Bpm:ää oli reilusti mutta ei setissä sinänsä huono juttu...
livenä ainakaan mun fysiikka ei ois kestäny montaa biisiä tolla
temmolla*iloinen* Mainio mixtape*joo*
display23

Posts: 3,069

#19 • • display23
Kiitoksia kommenteista jälleen kerran.

Ja lisäsin gallupin tähän.
dHb

Posts: 23

#20 • • dHb
Mahtava setti! Täynnä hyviä biisejä just mun makuun *jiihaa* Teknisestä puolesta en osaa sanoa, mutta hyvältä kuulostaa *hymy*