mun mielestä sivut ovat hyvät, yksinkertaiset ja samantien löytää mitä haluaakin :)
kun on sitä tavattu sivuja jotka on kunnon hirviöitä, koodissa paljon optimoimisen varaa, käyttäjä-ystävällisyydestä ei tietoakaan jne... eli siinä nämä sivut saavat plussaa, hyvältä näyttää ja selkeät, jopa minä löysin sieltä tietoa
ja mitä tuohon fonttiin tulee niin en menisi mitään superultramegahypergigamiljoonakarva-fonttii laittamaan sivuille, ensinnäkään semmoista ei ole kiva lukea, toiseksi jos käyttäjällä ei ole kyseistä fonttia niin eikös silloin teksti näytetä suoraan jollain standardi-fontilla? esim arialilla/verdanalla?
tai oonhan mä joskus kuullut jostain dynaamisesta fontti-jutusta että olkoon mikä fontti tahansa niin se latautuu sivujen myötä koneelle, en kyllä muista miten toi juttu meni, enkä pahemmin ymmärrä mitään netti-ohjelmoinnistakaan :)
mutta sitten jos nyt pitäisi jotain kitistä tästä kyseisestä sivustosta niin:
jotenkin tuntuu että tuon mustasta punaiseksi muuttuvan taustan olisi ehkä voinut korvata jollakin muulla värillä, punanen on hyvä väri mutta sitä on jotenkin nähty aika paljon (ei kyllä huono asia ja tämäkin on ns. muoti-ilmiö eli ihan sama loppujen lopuksi se että mitä värejä käyttää) mutta itse olisin kokeillut ehkä ennemmin jotain toisia värejä, en tiiä ... itseasiassa en sano mitään, mä kun en osaa parempia tehdä niin ehkä on parempi että oon hiljaa :D
hyvät sivut ja sillä siisti!