Illusions Productions 15.8.2004 @ Helsinki

99 posts, 5 pages, 10,885 views

LoFi

#81 • • LoFi
Lystit juhlat totta tosiaan!

+ Hulkkosen setti oli maukasta musiikkia!
+ Tabi ja Super 8 heittivät kivan melodisen kaksi tuntisen, mikä kolahti ainakin mukavasti tanssijalkaan :)

- Sasha F:n ja Markon setti ei kyllä oikein toiminut. Oli hiukka sellainen tasapaksu setti minun mielestäni.

Yleisesti ottaen oli kyllä ihan mukavaa.

*keep up the good work**aplodit*
anri

#82 • • anri team parempi pitäjä
*sydän*
Saavuttiin paikalle siinä puol 7.
Alkuun istuskeluu. Oli hieman jalat väsyneet..
Tabin ja Super 8 setti tuli tanssittua täysillä!*jiihaa* Sopi niin täydellisesti tohon hetkeen ja nimen omaan aamuihin!*sydän*
Siinä kymmeneltä sitten alkoikin kotiinpaluun miettiminen ja n. klo 11 lähdettiin liukeneen kohti junaa ja Tamperetta.
Oli kivaa, ehdottomasti vaivannäön arvoinen aamu!
(Kävelyä, eksyminen, junan missaaminen...*nauru*)

Kiitos järjestäjille!
Ja Kiitos Ollille loistavasta seurasta!

--
don't go halfway - go all the way

Blues

#83 • • Blues Koning van Afrika
Paras alkoi kymmenen jälkeen kun Sasha F aloitti *jiihaa*
Pitkästä aikaa jatkoilla ja oli sen arvoiset *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

toni

#84 • • toni

jagu:
Homma kuitenkin lähti suht nopeasti käsistä ja biisit olivat sitä perus ~145-150bpm polkkaa.

Hä. Olivat vai?

Voisiko lähes vastaavasti sanoa, että Kaapelilla soitettiin kaksi päivää perusteknomusiikkia?
Jammailija

#85 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Aivan mahtavat bileet! Ja jos tanssilattia on mun kotini, niin nosturi on mun (ja Marian) olohuone*iloinen*!

Hulkkonen laittoi kyl ihanan jyhkeetä soundia!*sydän* Sanoinkin yhdes vaihees kaverille, ettei biitin tartte olla nopeeta, jotta siinä ois MUNAA!*pahis* Nami nams!*sydän*

Tabi laittoi kunnon pluristelu veisuja taas ja se ei menny liian leijumisex vaan siinä oli myös hyvää biittiä takana*hymy*!

Sashan alku oli kyl aivan mahtava! Markon biisit olivat yhtäaikaa liian hitaita ja liian yksitoikkoisia, mutta Sashan biitistä löysin sitä tiettyä kipinää - siin oli sitä jotain! Loppua kohden menikin sit aika hurjaksi, mutta hemmetin hyvin siihen pisteeseen noustiin, vaik normaalisti en tommosesta innostu. Nice*piis*!

Kiitokset myös järkkäreille, jotka oli jälleen ystävällisiä ja hoitivat hommansa hyvin*iihhih*.

*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

UnityF

#86 • • UnityF joo just se

Jammailija:
Aivan mahtavat bileet! Ja jos tanssilattia on mun kotini, niin nosturi on mun (ja Marian) olohuone*iloinen*!

*sydän*

meillä on kyllä hieno olkkari ja siellä on aina mahtavaa musiikkia ja ihania ihmisiä.. ei voi toivoo mitään enempää.. meillä on kaikki... *joo* *sydän*

*piis**plur**piis*
#87 • • ikj Guest

UnityF:
---
Jammailija:

*sydän*

---

meillä on kyllä hieno olkkari ja siellä on aina mahtavaa musiikkia ja ihania ihmisiä.. ei voi toivoo mitään enempää.. meillä on kaikki... *joo* *sydän*

*piis**plur**piis*

voisitte kyl hankkii sinne vähä sohvii jookos?:)
#88 • • Dorka Guest
joo, tyytyväinen olin tarjonnasta *hihu*
Elmiira

#89 • • Elmiira
*jiihaa* *sydän* JEP, JEP *sydän* *jiihaa*

Ensimmäiset Illut ja otin kyllä kaiken ilon irti *iloinen*
Tanssilattialla tuli viihdyttyä lähes koko aika *jiihaa*
Ja myös mukaan raahattu pikku sisko näytti nauttivan olostaan *joo*

Valitettavasti jouduttiin 10 aikaan poistumaan kun kyyti kauas kotiin lähti...
...mutta I´ll be back *nauru* toivottavasti taas mahdollisimman pian *joo*

KIITOS ja *hali* kaikille ihmisille, jotka tekivät aamusta todella onnistuneen *sydän*

[muokattu 16.8.2004 23:56]

[muokattu 16.8.2004 23:56]

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

DenisV

#90 • • DenisV I Love Kiksu
good lord, mikä hipat!!! jammailija ja hippa-hartza eturivissä *jiihaa**aplodit*

liekitys oli oma luokkansa! *nauru*
metsis

#91 • • metsis
j-p parikka ja hulkkonen soittivat loistoraitoja, joskin omaan korvaan vähän epätasaista settiä. voi olla että väsymykselläni oli osaa asiaan. mutta jos mathew jonson - magic through music soi aamun aikana, niin ei voi olla huonot bileet. =)

hyvä lopetus mainiolle viikonlopulle.

--
it's not human
to feel like this
dreamless

AnderS

#92 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
*sydän*Voi v.... mitkä illut*sydän*
Oli kahen vaiheilla että jaksaako sitä lähtee kaapelilta nosturille.
Onneksi lähettiin! Hotellilla pikku välikuolema ja menoksi.
Tabi alotteli just settiään kun tultiin sisälle. Siitä ryntäys
tanssilattialle eikä enää ikuna pois*iloinen*
Väsy alkas vaivata jalka poloisia ja teki mieli
istua alas niin eiköhän Sashan ollut sitte ihan
pakko soittaa sellasta technoa että... *aplodit*
Jalat oli niin puhki että ne protestoi koko ajan
mutta se basso taas potki perseelle ja pakotti jatkamaan.
Ihana loppu mahtavalle viikonlopulle!

Tattis!
UnityF

#93 • • UnityF joo just se

idi:
---
UnityF:
---
Jammailija:

*sydän*

---

*piis**plur**piis*

---

voisitte kyl hankkii sinne vähä sohvii jookos?:)

njaaaaaah... ei meijän olkkarissa löhöillä... siellä TANSSITAAAAAN *jiihaa* *hih*
T-rex

#94 • • T-rex ku(i)va tomaatti
jesh, piti minunkin tulla ylistämään näitä kemuja. Muistin taas, miten uskomattoman mahtavaa se on, kun saa tanssia. Oli oikein jätte mukavaa. Tacks jammailijallle piristävistä visiiteistä tanssimisen välillä *nauru*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

toma

#95 • • Edited toma Tototoototo
Hulkkosen ja Parikan, erityisesti Hulkkosen setti oli jotain niin loistavaa niin
loistavissa puitteissa että se nousi koko Koneisto-viikonlopun kakkoseksi,
kaikki pääesiintyjät nähneenä. Aivan uskomattomia parin minsan
päällekkäin soittoja vaihdoissa ja huh huh mitä biisejä. Eipä jäänyt
Hulkkosen setti ISEAssa paljoa jälkeen myöskään.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jammailija

#96 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

T-rex-orava:
jesh, piti minunkin tulla ylistämään näitä kemuja. Muistin taas, miten uskomattoman mahtavaa se on, kun saa tanssia. Oli oikein jätte mukavaa. Tacks jammailijallle piristävistä visiiteistä tanssimisen välillä *nauru*

Anytime, hani*hali*!
Mulla ku tota juttua tuntuu aina riittävän *nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

T-rex

#97 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Jammailija:
---
T-rex-orava:

---

Anytime, hani*hali*!
Mulla ku tota juttua tuntuu aina riittävän *nauru*

Mitäs puhelias mies luonnolleen voi *nauru**lmao**jiihaa*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Jammailija

#98 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
*blush*

--

Amma

#99 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Aikataulut meni vähän ketaralleen ja missasin Hulkkosen, kun uni tuli simmuun, *uuh* mutta 9 pintaan sain vääntäydyttyä paikalle. Varsinkin 10 eteenpäin tuli ihan mieltsin hyvää musiikkia, vaikka tanssilattia taiskin tyhjentyä aika tehokkaasti. *ding* No, oli ainakin paljon tilaa heilua. *jiihaa* Jossain vaiheessa 10 jälkeen soi joku tosi \\\"viidakkosävytteinen\\\" biisi, joka potki ihan kybällä. *täh* *joo*
Iso kasa ihania ystiksiä paikalla ja mikä parasta, tehokas sunnuntaiaamu*känni*. *aplodit*

--
*etsiskel*