Illusions Productions 15.8.2004 @ Helsinki

99 posts, 5 pages, 10,956 views

UnityF

#41 • • UnityF joo just se

keisha:
Tällä kertaa soittakaa mulle aamulla ja varmistakaa että herään, kahdet illut missasin jo keväällä kun nukuin pommiin :P

okooooo *juonittel*
ja oisko herätys siinä klo 04 aikaa bueno?
anthocyan

#42 • • anthocyan Kohti valoa...

UnityF:
---
esther:
08-10 DJ TAB & Super8

---

mulla on selkee kiksukausi meneillään.. tabi ja superi vain 2h *nyyh*
nooh mut sasha f & Marko Laine ei varmaan jätä myöskään kylmäksi.. *hymy*

ei voi muuta saanoo kuin että tätä aamua on odotettu monta monta kuukautta.. toivottavasti on niin kaunis aamu että tabin ja superin soittaessa aukeaisi katto... *kuolaa*

*super* *sydän* ILLUUUUUUUUUUUUUUT*sydän* *super*

[muokattu 11.8.2004 22:49]

Niinpä!!!! *plur* *jiihaa* Katto auki ja kiksutteluu!!! Aah!!! *sydän* Mulki on niin kiksukausi menos!!! Huh huh! *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

keisha

#43 • • keisha bullet with butterfly wings

UnityF:
---
keisha:
Tällä kertaa soittakaa mulle aamulla ja varmistakaa että herään, kahdet illut missasin jo keväällä kun nukuin pommiin :P

---

okooooo *juonittel*
ja oisko herätys siinä klo 04 aikaa bueno?

Kuulostaa hyvältä! *nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Blues

#44 • • Blues Koning van Afrika

esther:
Soittoajat:

05-08 Jori Hulkkonen & J-P Parikka
08-10 DJ TAB & Super8
10-> Marko Laine & Sasha F - playing techno with four decks

Täytyy siis olla heti alusta asti paikalla ja lähteä vasta kun loppuu *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Peikkotyttö

#45 • • Peikkotyttö
Toivottavsti ois viel energiaa tänne kahden päivän Koneisto-biletyksen jälkeen..lippukin löytyy..

--
Groove is in the Heart

tomppelin

#46 • • tomppelin Lauma
Nyt pitää kyllä lähtee viettämään pelkkää sunnuntaita! ILLUT piiitkästä aikaa!!! *jiihaa*

--
It is not easy to live with Spiderman.

MaSari

#47 • • MaSari space jammer
Saaks ovelta lippuja..? *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Uhuu

#48 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mä oisin halunnut tänne niiiiiiiiiiin paljon... lippu on ja kaikkea (tai siis jäänyt viime kerrasta sellainen muoviennakko ja kaipa se kävis nytkin)
mut mä en pääse... vaviskaa sit, kun seuraavat illut koittaa!!

-sunnuntainasataaainauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

UnityF

#49 • • UnityF joo just se

MaSari:
Saaks ovelta lippuja..? *ding*

aina niitä on saanu tosin ne on ollu aika kalliita verrattuna ennakkoon... Mut uskon että saa jos tulee ajoissa.. *hymy* Harvemmin illut on ihan täysin loppuunmyytyjä.. tosin nyt on koneisto vkl.. *ding*
sapeli

#50 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli:
no massi... no illu... *nyyh* sit ens kerralla... *uuh*

Taidanpa sittenkin päästä tulemaan *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#51 • • ikj Guest
ai että mitkä illut:) ei voi hehkuttaa tarpeeks*sydän*
ehdottomasti parhaimpii illuja mis olen ollut..

Hulkkonen<3
Chare

#52 • • Chare kiltti tyttö
*grr* oisin niin halunnu tulla tänne mut pakko oli koneistost häipyy kotiin yödösäl ku ei ollu tarpeeks rahaa illuihin! grr... *sydän* ILLUT *sydän*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Veivi

#53 • • Veivi Pablo
Nää oli kyllä poikkeuksellisen hyvät bileet, jopa illuiks!!! *super*

Positiivisimpana yllätyksenä oli hulkkosen setti. Vika tunti oli kyllä ihan täyttä tavaraa... viimeiset 30min olinkin jo aivan transsissa. *sydän*

TAB ja Super8 rokkas katosta, seinistä ja lattiasta läpi. Mistä vaan läpi pääs... *nauru*

Niin... ja sashan 4 levarin tesno setti... aijjaij... *kuolaa*

Uudet/päivitetyt laserit oli todella hienot. Ihmisiä oli paikalla kiitettävän paljon ja varustettu sillä \”hyvälläaamujatkomeiningillä\”.

Kiitokset kaikille teille jotka jälleen teitte tämän mahdolliseksi!!! *aplodit*
sapeli

#54 • • sapeli jokukukamikä?
Ekat illut ja ihan hyvä kokemus - oli vaan tosi väsy kun oli kaikkea muuta mahdollista tehnyt pari päivää *iloinen* valot oli kyllä todella hienot, ja musiikkikin oli loppua kohden varsin maukasta (aluksi tosin ehkä liian jotenkin lounge-chilli-housahtavaa mun makuun siihen aikaan aamusta)

Mut en usko että nää jää viimeisiksi... Siellä tapas myös muutamaa ihmistä jotka ei käy muissa bileissä missä mä yleensä käyn, joten se oli virkistävää *hihu* (Ja sitten toisaalta moni kaveri jota on tottunut näkemään kaikissa bileissä taas puuttui täältä *uuh*)

Ja kiitos sille yhdelle joka ilmaantui yllättäen paikalle ja piristi läsnäolollaan niin paljon mun oloa ihan vaan olemalla siinä *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kovas

#55 • • kovas Kristo
taisin tipahtaa siskoksen sohvalle :o
sts

#56 • • sts Sama pyynti aitta!
Oli kivaa kiitos, vaikka olikin jalat vähän liian rikki tanssimiseen :)
Hotblood

#57 • • Hotblood
Loistaat Illut. Alkuun musiikkipuoli vähän liian löysää kun tuoreena hyppäsi omasta sängystä mukaan viikonloppuun, mutta loppua kohden parani huomattavasti. Halit kaikille tutuille joita oli talo tulvillaan, te saatte aikaan sen parhaan plur-fiiliksen ja tietysti erityisesti oma kulta *plur*

--
&quot;Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu.&quot;

Duris

#58 • • Duris lil L
ajoittaisesta väsymyksestä ja vähäisestä ihmismäärästä huolimatta oli erittäin hauskaa ja tuli kyl tanssittua iha tarpeeks.

ja hyvää musaaki tuli :D

kiitos pojille ku raahas mut tanssilattialle :D

danke schön

--
*pupu*

m_a

#59 • • m_a
hards, tutulta kuulostaa.. must on tulossa vanhus *uuh*
-P

#60 • • -P
taisin tipahdella eri puolille nosturia väsyn takia :(. koneisto kyl vei kaikki voimat jaloista joten tyydyin vain istuskelemaan ja kuuntelemaan musaakkia. ihan hyvää olikin :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell