Anchors Up! | Summer Club Cruise With Dj Orkidea | Jyväskylä 23.7.2004 @ Jyväskylä

15 posts, 1 page, 3,409 views

dj.creme

#1 • • dj.creme Actionman
huh.15 egee 4 tunnin risteilystä..?ja mitäköhän muuta sisältyy ku pääsy jatkoille blazeen...hyvä idea mut pelkäänpä et taitaa vähä kusta pystyyn.varsinki jkls.
LiLa

#2 • • LiLa
äläs nyt.. Mä ainakin meen, otin vapaatakin töistä.. onhan se kiva päästä laivailemaan.. hirveästi kavereita mukaan vain. Eikä 15 e ole edes paljon.

[muokattu 22.6.2004 06:26]
Amnesia

#3 • • Amnesia
Kyllä mun mielestä voi olla hyvinkin onnistuneet bileet, erityisesti jos sää suosii. Orkidea on perinteisesti vetänyt hyvin väkeä jopa JKL:ssä.
Tikettikin on jo ostettuna *iloinen* Eikä se hinta mitenkään paha ole, kiksunostatukset laivan kannella voi olla aika spesiaalia. Toivottavasti vaan ei ole rajoituksia volyymitason suhteen.
Lyra

#4 • • Lyra
hyvä idea? taitaapa olla lähtöisin jostain muualta kuin jyväskylästä >:|

[muokattu 22.6.2004 15:54]
ezzy

#5 • • ezzy Droid-pappa

iblib:
huh.15 egee 4 tunnin risteilystä..?ja mitäköhän muuta sisältyy ku pääsy jatkoille blazeen...hyvä idea mut pelkäänpä et taitaa vähä kusta pystyyn.varsinki jkls.

luetaanpa se ilmoitus kunnolla. samalla lipulla pääsee 22-03 afterpartyihin myös näemmä.
#6 • • Peach Guest
vapaasti kopioitu idea ;D no ei vaan. kuopiossa samantyylinen tapahtuma 3 viikkoo aiemmin.
happosepi

#7 • • happosepi
Jahans...

Lipunhinnasta:

Laivan vuokraus ei ole ilmaista, ja bilelippujen hinnoissa ei Suomessa muutenkaan ole hirveästi väljää, vaan hinta on useimmiten suorassa suhteessa yleiseen panostukseen ja kuluihin. SItäpaitsi, kun otetaan huomioon, että lipulla pääsee myös jatkoille, itse risteilyn osuudeksi jää pyöreä kymppi. Voin kertoa, että siilä ei pääse Rhealle minkäänlaiselle normiristeilylle.

Olen varma siitä, että risteilyn jälkeen kukaan ei pidä hintaa liian kalliina ;)

Ideasta:

Idea EI ole kopioitu, Kuopion risteily huomattiin vasta jälkeenpäin. Tosin on sisävesillä risteilybileitä ennenkin pidetty, ja tullaan varmasti jatkossakin pitämään. Kenenkään lienee siis turha omia alkuperäistä ideaa. Konseptit ovat kyllä lähes identtiset, mutta kyseessä on puhdas sattuma :) Onneksi eivät kuitenkaan sattuneet liian lähekkäin.

Toivottavasti tämä selventi hieman, ei muuta kuin tervetuloa laivalle! :)

t: Pasi aka Nitro
Dovra Yukas

#8 • • Dovra Yukas
ei tässä mitää syyteltykkään =) ju varmasti tullaa järkkäilee myökin noita ens vuonna taasen tms.

ja kuitenki meillä soipi vähä rankenpi pauke =/ peachin tyyliin.

[muokattu 22.6.2004 17:40]
dj.creme

#9 • • dj.creme Actionman

ezzy: ---luetaanpa se ilmoitus kunnolla. samalla lipulla pääsee 22-03 afterpartyihin myös näemmä

joo.no kuten varmasti fiksuna huomasit niin olin sen kyllä huomioinut.taas tälläst blaablaa kommentointia.*poks* mut anyway...
dj.creme

#10 • • dj.creme Actionman
mutjoo.pahoitteluni skeptisestä asenteesta.on vaa taas vtutus ollu jo jonkun aikaa ku jkl o nii laiska bilemesta nykyää.*prkl* mut pakko tänne o varmaa kyl lähteä.oli orkideakin taas sen verran vakuuttava rmj mecano beachilla. \o/
Mr. Beat

#11 • • Mr. Beat SaloUG
jeps kaikki vaan mukaan!! Jos tollasia järjestetään tääl jkl niin pitää sit olla kannatusta;) Täällä ole muutenkaan tapahtunu liikaa..

Puhukaa nyt hyvät ihmiset kaverit mukaan tonne laivalle niin on sitten jatkossakin mahdollisuuksia saada vastaavia tapahtumia!

--
addicted to music

pupuankka

#12 • • pupuankka poly-wtf?!
Hei onks lippuja vielä jäljellä? Mä palaan täältä Berliinin harmaan taivaan alta vasta tiistaina... Tahtoo mukaan! *jiihaa*
happosepi

#13 • • happosepi

pupuankka:
Hei onks lippuja vielä jäljellä? Mä palaan täältä Berliinin harmaan taivaan alta vasta tiistaina... Tahtoo mukaan! *jiihaa*

On on, jos ei muualla ole niin mä voin säästää sulle yhden :)

edit: typotusta..

[muokattu 14.7.2004 23:32]
happosepi

#14 • • happosepi
Soittoajat:

Trance deck

18.00-19.30 Thomas
19.30-20.30 Ali
20.30-22.00 Orkidea

House deck

18.00-20.00 Liu
20.00-21.00 Toni Aalto
21.00-22.00 Erkko

Jatkot:

23.00-00.30 Nitro
00.30-02.30 Orkidea
happosepi

#15 • • happosepi
Lippujen ennakkomyynti on päättynyt. Ovelle jää myyntiin about 10 lippua samaiseen 15 hintaan, joten mikäli lipun mielii ovelta saada, kannattaa olla hyvissä ajoin ennen klo 18:aa paikalla! :)

PS. Jatkoilla häppäri koko illan.

[muokattu 22.7.2004 16:49]