Klabi - 1_Miksaus (deep, tech, tribal, progressive)

30 posts, 2 pages, 4,613 views

Klabi

Posts: 1,423

#21 • • Klabi HUGC

hallaaa:
rokkaa o/



flaikku:
Rokkaa !!

.m



Steven Hoaks:
Toimi kyllä mulla aivan loistavasti... Sopivasti vaihtelua... Perus hyvää miksausta...

Toimiva pakkaus *joo*



Kiitos kommenteista, ja mukavaa että meininki maistuu *nauru*

Kommentointi on edelleenkin tervetullutta!!!
Klabi

Posts: 1,423

#22 • • Klabi HUGC

Mr.Pink:

Eli jos otat ja soitat mixin sata kertaa,ni pääset helpomalla ku teet sen koneella.
Eläväisyys/fiilis tekee mixin. Ei virheettömyys.

*hih*

(no okei... biisienkin sopii olla hyviä)



Itse hieman karsastan juuri konemaisesti soitettuja miksauksia, toivottavasti tämä ei mene siihen kategoriaan.

Allekirjoitan kyllä täysin tuon fiilisjutun.
Oli tekniikka kuinka täydellistä tahansa, sillä ei voi ikinä korvata hyvää fiilistä

Mutta onhan se ihan suotavaa että biiseissä on jotain muutakin yhteistä kuin sama biitti... *nauru*
Avatar
#23 • • astaroth Guest
No mutta p*rkele - Tämähän pistää peban pyörimään!
Biisit eivät ole minulle entuudestaan tuttuja, enkä uskonut että tällaiset genret oikein uppoisi minuun, mutta tässähän minä jammailen hymyssä suin. Setin alkaessa ajattelin, että tämä vois juuri ja juurii mennä chillimusiikkina taustalla, mutta välillä alkaa jalka pikkuisen nykimään...*iloinen*

Vaihdot pelaavat minun korvaani hyvin, en ainakaan amatöörinkorvillani mitään huomiota herättäviä mokia osaa poimia. Sulavasti menee kokonaisuutena eteenpäin. Kokeneemmat huomaavat mahdolliset mokat, mutta mitäs noita murehtimaan, jos eivät kerran haittaa kuunteluelämystä. Ja kuten sanottiin, konemainen miksaus vie tunnelmaa pois.
Setti ei ole vielä aivan finaalissa, mutta tuskinpa minun tarvitsee tähän enää tämän suurempia lisäillä. Editillä tulee, jos jotain päähän pälkähtää.

Final Thought: Hardimman tyylin bilettäjälle loistavaa vaihtelua ja yleisivistävää materiaalia, varmasti tulee soimaan enemmänkin.

Kiitokset onnistuneesta tuotoksesta! :)
Klabi

Posts: 1,423

#24 • • Klabi HUGC

Astaroth:
No mutta p*rkele - Tämähän pistää peban pyörimään!
Biisit eivät ole minulle entuudestaan tuttuja, enkä uskonut että tällaiset genret oikein uppoisi minuun, mutta tässähän minä jammailen hymyssä suin. Setin alkaessa ajattelin, että tämä vois juuri ja juurii mennä chillimusiikkina taustalla, mutta välillä alkaa jalka pikkuisen nykimään...*iloinen*

Vaihdot pelaavat minun korvaani hyvin, en ainakaan amatöörinkorvillani mitään huomiota herättäviä mokia osaa poimia. Sulavasti menee kokonaisuutena eteenpäin. Kokeneemmat huomaavat mahdolliset mokat, mutta mitäs noita murehtimaan, jos eivät kerran haittaa kuunteluelämystä. Ja kuten sanottiin, konemainen miksaus vie tunnelmaa pois.
Setti ei ole vielä aivan finaalissa, mutta tuskinpa minun tarvitsee tähän enää tämän suurempia lisäillä. Editillä tulee, jos jotain päähän pälkähtää.

Final Thought: Hardimman tyylin bilettäjälle loistavaa vaihtelua ja yleisivistävää materiaalia, varmasti tulee soimaan enemmänkin.

Kiitokset onnistuneesta tuotoksesta! :)



Parisen vuotta sitten olin mukana järjestämässä DeepMotion klubia kahden kaverinin kanssa, meillä oli siellä sellainen mukava valomies (nimeä en enää kyllä muista) Hän tykkäsi juuri erittäin paljon hardimmassa / tiukemmasta soundista mitä meillä soitettiin. Saimme kunnian järjestää (jopa) neljät tai viidet kekkerit... Meillä kävi siellä kerran brittilästä Wayne Fountain niminen kaveri soittamassa. (Joka muuten rokkasi katon Scandic Continentaalista!!) Oli todella huvittavaa, siis erittäin hyvällä tavalla, huomata että tiukemmasta musiikista tykkäävä valomiehemme \”kumosi\” genrerajansa ja totesi että \”Perkele meininki oli ollut loistavaa.\”

Tällä pikku tarinalla yritin havainnollistaa, että avoimella mielellä ja ennakkoluullottomuudella voi yllättää itsensä tykkäämästä jostain josta ei aluksi uskonut tykkäävänsä. *nauru*

kielisolmuke

Mukavaa että tykkäsit, ja kiitos hieman syväluotaavammasta kommentista.

*aplodit*
Jaques

Posts: 1,390

#25 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jeesh jeesh mixaus toimiii. *jiihaa* Kuuntelu muutaman kerran ja sanotaan et musa toimii, vaihdot toimii kuten pitäs kertaheitto mixissä, olis kaipanu vähän selkeyttä storylineen mut kyl se uppos mukavasti. *iloinen*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Klabi

Posts: 1,423

#26 • • Klabi HUGC

Dj Jaques:
Jeesh jeesh mixaus toimiii. *jiihaa* Kuuntelu muutaman kerran ja sanotaan et musa toimii, vaihdot toimii kuten pitäs kertaheitto mixissä, olis kaipanu vähän selkeyttä storylineen mut kyl se uppos mukavasti. *iloinen*



No se on hyvä että meno uppoaa.
Pitää yrittää laittaa seuraavaan miksaukseen
selkeempi ”punainen” lanka....
-P

Posts: 4,972

#27 • • -P
no nyt pääs vihdoinkin kuuntelemaan tän (oli suht. pitkät unet :D). Elikkäs, todella maistuvaa, eteenpäin rullaavaa matskua, ja tässä oli tosiaan sitä itseään, eli groovya löytyi ainakin itselleni ja äässi sheikkas joka suuntaan. Hyvin kyllä uppos erityisesti Silver Sonic sekä kuten tomo sanoi: ”vituttaa noi Dr Kucho, Wally Lopez, Chus & Ceballos”, minä: ”kuis?” tomo: ”no kun no espanjalaiset vaan ovat niin vitun hyviä!” elikkä samoilla linjoilla ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Klabi

Posts: 1,423

#28 • • Klabi HUGC

Angelus:
no nyt pääs vihdoinkin kuuntelemaan tän (oli suht. pitkät unet :D). Elikkäs, todella maistuvaa, eteenpäin rullaavaa matskua, ja tässä oli tosiaan sitä itseään, eli groovya löytyi ainakin itselleni ja äässi sheikkas joka suuntaan. Hyvin kyllä uppos erityisesti Silver Sonic sekä kuten tomo sanoi: ”vituttaa noi Dr Kucho, Wally Lopez, Chus & Ceballos”, minä: ”kuis?” tomo: ”no kun no espanjalaiset vaan ovat niin vitun hyviä!” elikkä samoilla linjoilla ;)



Välillä pitää ottaa univelkaa takaisin *iloinen*
Ei voi kyllä väittää vastaan noista Espanjan poijista, ne kyl hallitsee.

Mukavaa kuulla että meininki maistuu!!

BTW. kommentit ovat edelleen erittäin tervetulleita.
Occu

Posts: 2,528

#29 • • Occu

Klabi:
---
Occu:
ei toimi *ding*
vai oonko vain niin käsi?

---


Sun kädellä ja miksauksen toimimisella ei tetääkseni ole minkäänlaista
yhteyttä *nauru*

*piis*



Saatoin olla kirjoittaa jokseenkin epäselvästi, en tarkoittannut että mixissäsi olisi jotain vikaa
vaan minussa ku en saannut imutetuksi settiäsi tuossa jokin aika sitten...
Ku mun mielestä linkki sinne ei toiminnut kunnolla, no nyt toimii ja setti on imutuksessa... =)
Palautetta myöhemmin, kunhan saan kuuneltua setin ekaks...

-M

--
..::MOI::..

Klabi

Posts: 1,423

#30 • • Klabi HUGC

Occu:

Saatoin olla kirjoittaa jokseenkin epäselvästi, en tarkoittannut että mixissäsi olisi jotain vikaa
vaan minussa ku en saannut imutetuksi settiäsi tuossa jokin aika sitten...
Ku mun mielestä linkki sinne ei toiminnut kunnolla, no nyt toimii ja setti on imutuksessa... =)
Palautetta myöhemmin, kunhan saan kuuneltua setin ekaks...

-M



oukkis doukkis
*iloinen*