Juhannus Helsingissä

56 posts, 3 pages, 32,104 views

Verano

Posts: 4,649

#41 • • Verano Merituuli
Juhannus stadissa on ollut mulle pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Osaks sen takia, et aikoinaan olin joitakin jusseja osittain duunis, mut pääasias sen takia, et juhannukset kaupungissa on vaan aina olleet niin huippuja. Yleensä on tullut oltua piknikillä/ puistoissa hengaamassa ja sit baareis/ nostamas jalkaa. Aikoinaan Sun juhannussunnuntaina vanhassa Mamassa kruunasi aina juhannuksen.
Viime jussiaatto sujui Suokis ja DTM:ssä ja juhannuspäivä pitkälle aamuun Hietsus.
Tänä vuonna onkin sit poikkeuksellisesti edessä mökkireissu n. 30 hengen voimin =)
jont-fu

Posts: 229

#42 • • jont-fu Kyny Prinssi
Tässä alustavaa aikataulua Hietsun soitteluista! Kyse on siis perjantaista. Infot epävirallisia ja kaikilla varauksilla!

15.00-17.00 Lauri Soini (diskoa & jatsia)
17.00-18.30 Kolina (tribal/deep house/prog. house)
18.30-20.00 Bobby Speed (smash)
20.00-21.30 Toni Aalto
21.30-23.00 Wendy (elektro)
23.00-01.00 Indigo (tekno)
01.00-02.30 Dixon
02.30-04.00 Nuance (junkha)
04.00-06.00 Mosaik (prog. trance / prog. house)
UnityF

Posts: 15,721

#43 • • Edited UnityF joo just se

UnityF, 30.5.2005 22:19:


Juhannus ryhmiksestäni:

*sydän* PIHLAJASAAREEN..! *sydän*

Tänäkin vuonna olis tarkoitus mennä jonnekkin ja miksi ei menis sinne missä viihty viime vuonnakin aivan upeasti eli Pihjalasaareen. Tämä paikka on oikeen kultainen kaivos. Siitä kiitokset Jupelle & Peralle että he kertoivat tästä paikasta ja niin voidaan viettää aivan upea juhannus.

plussia:

+ Lähellä keskustaaa niin ei tarvii alkaa matkaamaan toiselle puolelle suomee
+ Edullinen vaihtoehto jos lompakossa ei oo ylimääräistä
+ Telttailua ja makkaran paistoo..
+ Kokko merenrannalla
+ Uintimahollisuus
+ Kivoja ulkopelejä
+ musiikkia mankoista viime vuonna oli "polkka mankka & kiksu mankka" :D
+ upeaa tuijottaa auringon nousuu kallion reunalla
+ paatteja kulkee aika usein niin pääsee pois / tulla takaisin ym helposti.
jne jne jne....

vähän infoo:

telttailu maksaa 5e / vrk / teltta

ja se botski matka maksaa 4,5e menopaluu.

http://www.pihlajasaari.net/ <--- tuolta löytyy mm. kuvia ja kaikki tiedot saaresta ja miten ravintola on siellä auki jne jne jne...

tässä on viime vuoden ryhmäkuva josta puuttuu kyl miltei puolet *hih*
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnityF&image_id=10563182

ja tässä millainen auringonlasku oli kauneimillaan:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnityF&image_id=2736247


joten tänne tänne tänne tänne *jiihaa*
Tervetuloa mukaan *joo*

Viime vuonna me mentiin jo aikasin sinne joskus klo 10-11 pintaan aamulla niin kerkesi laittaa rauhassa teltan pystyyn ja valikoimaan hyvän telttapaikan. sitten grillattiin ruokaa ja pelattiin mm. petanquetta ja kaikkia muita kivoja pelejä mitä oltiin tuotu sinne. Kokkoa käytiin ihastelemaassa ja mä kävin jopa pulahtamassakin meressä *hih* Mut kivaa oli ei ihan heti unohu toi matka. Tänä vuonna uusiksi *joo*



*sydän* Pihlis *sydän*



KYSYMYKSIÄ JA TÄSSÄ VASTAUKSIA....:

eli alkuun ne pihliksen omat sivut SAA lukea tarkkaan koska siellä on melkein kaikki tieto jo.

eli toi 5e/vrk on: Telttailu ja keittomahdollisuudet

Itäisessä Pihlajasaaressa on maksullinen telttailumahdollisuus viikonloppuisin perjantaista klo 12.00 maanantaihin klo 12.00 asti. Telttamaksu on 5 euroa/teltta/vuorokausi. Keittokatoksia on kaksi.

Pihlajasaaren isäntä asuu Vadelmakumpu-nimisessä saaressa punaisessa talossa. Alueelle ei saa mennä luvatta. Puhelin 09 - 630 065, 09 - 671 042, GSM 0500 - 602 045. Saaren isäntä kerää telttamaksun paikan päällä, joten hänelle ei tarvitse erikseen soittaa, ellei halua varata telttapaikkaa etukäteen.


mitä mukaan:

- teltta jos jää yöksi ja teltan päälle muovi jos vaikka tihuttaa vettä.
- lämmin makuupussi ja alusta (puhalettava alusta on mukavampi)
- lämpimiä vaatteita / uikkari / pyyhe
- allergialääkkeet / hyttyssprayta
- ruokaa ja juomaa
- erillasia pelejä
- mankka ja levyjä + pattereita
- viltti jonka päällä voi istuu esim rannalla
ja kaikkee muuta mitä vain tahtoo. *hymy*


Eikö tästä nyt infota vähän liian aikasin:

No imo mun mielestä ei.
Koska jo osa niinkuin näkyy niillä on jo juhannus suunitelmat valmiina ja mitä aikasemmin alkaa pohjustaa sitä paremmin saadaan kaikille tieto ja enemmän porukkaa päättä tulla tänne. Kun jos tän laittais esim 1kk ennen jussii niin 95% porukasta olis jo muita suunitelmia... joten nyt on heitetty jo tämä suunitelma ilmaan ja nyt kaikki ainakin tietää että tällä on tapahtuma joka ainakin viime vuonna onnistu täydellisen hyvin.

Ja onhan RMJ:stakin alettu mainostaa niin miksi ei myös tätä vaihtista. *vink*


Saiskos sinne jostain virtaskaa, ni vois harkita soittimien roudaamista mukaan...?

Se ei tule onnistumaan. Se ukko joka siellä asuu niin ei anna lupaa ja se tais olla maanomistaja tjsp..
Koetettin jo sitä viime vuonna joten tänäkin vuonna meillä on vain mankkoja käytössä . Viime vuonna oli tosiaan kiksumankka ja polkka mankka ja ne oli aika käteviä kun lähettiin esim rannalle pelamaan petanquetta tai kiertelemään saarta tai grillamaan katokseen niin niitä aiva roudattiin mukana. Kun taas levareissa ym ym niin pitäis aina jonkun jäädä vahtimaan niitä..




*jiihaa* Tehhään tästä kiva Juhannus *jiihaa*



eli tälläistä on suuniteltu ryhmäviestien puolella... *iloinen*
Kaikki on tervetulleita tänne ja sanaa SAA levittää. *hymy*



Eli tämä edelleen voimassa ja näyttää että paikalle on tulossa tosi kivasti porukkaa.
moni on kysyny monen aikaa sinne mennää.. nooh itte koitan olla jo klo13-14 aikaa saarella.
Jos tuntuu että paikalle on tullu ja ketään klubbarilaista otusta ei näy niin mulle voi soittaa niin infoon missä ollaan silläkin hetkellä: 041-7097999 -maria-
Mut jotenkin uskon et telttailualue on se kova sana ja sitten se lähimaasto. *hymy*

niih ja mä oon ottamassa mukaan petanquen & yatsinopat ainakin et muutki ottakaa ulkoilmapelejä ym ym *joo*
Fyrisch

Posts: 4,525

#44 • • Fyrisch
Kauanko porukka meinaa olla tuol pihjalasaarel?
Lauantain suunnitelmat puuttuu viel..
UnityF

Posts: 15,721

#45 • • UnityF joo just se

Fyraett, 23.6.2005 15:44:
Kauanko porukka meinaa olla tuol pihjalasaarel?
Lauantain suunnitelmat puuttuu viel..



osa on puhunu olevansa su asti... jos on kaunis sää niin itte oon la iltaan asti... soittele vaikka ja kysele mikä on meno la aamupäivällä *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#46 • • Fyrisch

UnityF, 23.6.2005 15:54:
osa on puhunu olevansa su asti... jos on kaunis sää niin itte oon la iltaan asti... soittele vaikka ja kysele mikä on meno la aamupäivällä *hymy*



Heti kun ja jos selviydytään kotiin edellisestä paikasta *joo*

Pitäs saada soutuvene nii vois soutaa sinne :)
Illustrator

Posts: 3,171

#47 • • Illustrator
Blim bläm. Juhannus Helsingissä = Ei mitään. Oishan tässä kaikenlaista, mutta ku vituttaa ja väsyttää, ni en taida tehdä mitään. Ois juhannus ollu vaikka viikon päästä...
hallucinogen

Posts: 8,190

#48 • • Edited hallucinogen Edain
Vietän juhannusta ensimmäistä kertaa Helsingissä ja tää on perseestä, ainakin tähän asti. Jos joku tulee valittaa mun partsilla grillailusta se päätyy paloiteltuna pallogrilliin *pahis* No ei tää pahempaa oo kun vuoden 2002 juhannus jolloin oli tähän asti viimeiset lsss:ät ja mitä minä teen? Olen intissä suunnistamassa rankkasateessa *igor*

--
pikku-*possu*

sapeli

Posts: 11,768

#49 • • sapeli jokukukamikä?
Huom: Pihlajasaaren lautat kulkevat 15 min välein aamukahteen saakka! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#50 • • innae PaskaJätkä
Jos joku ei ole vieläkään keksinyt juhannussuunnitelmia, niin mua voi tulla moikkaan töihin.
Nimim. pe, la ja su illat/yöt töissä :S

--
PaskaJätkä

UnityF

Posts: 15,721

#51 • • UnityF joo just se
*sydän* PIHLAJASAARI*sydän*

Ekana mä EN KOSKAAN enää ota niin paljon tavaroita mukaan.. mä oisin pärjänny vain repulla kun mä en ollu avannu tota vaate-laukkuu kertakaan. + kaikki muu pikkusälä jää kyl kotiin. *grr*

plussat:

+ ystävät
+ uusia tuttavuuksia
+ kännäily 24h
+ grillausta
+ yatsin peluuta
+ petanqueta rannnalla
+ unityf-hiekkakakku rannalla
+ aurinkonlasku @rantai että kun tein kaikista vaikeista valinnoista hyvän päätöksen ja tulin sittenkin tänne*sydän*
+ kävelyä yöllä pitkin saarta
+ auringon-nousuu kallioilla marco v:n soidessa
+ tyranoidin mankka <3 loisto musaa kokoajan.
+ aamulla aivan liian känässä edellee kun juodessani viiniä tarjoten kaikille "ottakaa huikka se on hyvää valkkarii" niin kuin yli puolet pullosta on jo menny mulle vihjastiin"hei se on punkkuu"... *nauru*
+ todella hyvä sää la iltapäivään saakka
+ erittäin hyvä mieli
+ sormien alalajit ;))
+ ne tuhat muuta juttuu jota en nyt muista tähän hätää (krapula edellee painaa)
+ tosi paljon porukkaa paikalla ainakin mun laskujen mukaan varmasti oli mukana ainakin
50 klubbari otusta!


~yhteiskuva josta yli puolet puuttu

miinukset:
-ötökät
-liikaa tavaraa mukana
-allergia lääkkeiden unohtuminen kotii niin ennen lääkistystä kerkesin tulla täynee näppyjä ja silmät vähän turposi.
-kammottava se vessan haju

Eli plussia oli reeilusti enemmän kuin miinuksia. *hymy*
poliisisedät kun kävi niin mun mielestä ne oli ainakin ihan jees...
toinen valaisi mulle taskulampulla valoo että sain tehrtyy drinkin *känni* ja toiselle sanoi että jos hän viittis kattoo kun kaverilla oli hävinny 50e maahan et jos taskulampulla näkyis sitä jossain ja hän katteli mut ei löytyny. :(

Nyt voidaan paljastaa sekin että poliisi kun vei xxxx pois niin hän oli muutenkin lähössä just pois (oli kattonu ja millä lautalla hän lähtee) ja hän oli leikkipainimassa hänen kaverin kanssa kun poliisi just tuli siihen ja sanoi että xxxx on liian kännissä ja hänen pitää poistuu saarelta ja niin hän lähti. Minä olin siinä vieressä kun oltiin just syöty salaattia & pastaa. Että turhaan alkaa nyt uskoo huhuja jossa xxxx olisi ollu oikeessa tappelussa tai että poliisit tuli juuri häntä varten paikanpäälle kovan riehumisen ym takia. Se ei pidä paikkansa. joten turhaa mustamaalaa toista.

Vaikka telttaa ei ollu niin ai että kun pärjäsin silti oikeen hyvin.. *joo* Tavarat pysy kaikki tallessa ja hauskaa on ollu niin paljon että huh huh. Myös erittäin mielenkiintoisia keskusteluja oon käyny ja oon tavannu uusia ihania otuksia ja vanhojakaan unohtamatta oi että kun nautin...*sydän* ja huh huh mitä läppää mun suusta on tullu.*justjoo* ... Nooh nyt krapula on kyl sen mukainen että en liiku varmaan viikkoon minnekkään kun on paikat vähän jumis.*poks*


Kuvia on tulossa mut niissä menee pieni hetki kun säädetään ne mun kaverin koneelta mun koneelle josta sitten katon minne kotisivuille saadaan ne julkaistuu *hymy*


Kiitos kaikille tästä juhannuksesta!!! *hali*
Ensi vuonna avain varmasti uudelleen.

t:
-Raita-Varvas-sukka peikkonen-
*piis* *plur* *piis*
UnityF

Posts: 15,721

#52 • • UnityF joo just se
Tää on viime vuoden postaukseni mut laiskana en jaksa kirjoittaa uutta koska tänäkin vuonna olis tarkoitus tullä edes käymää pihliksessa ja tässä on hyvä idea niille jotka ei viellä oo päättäny mitä tekee jussina + edullinen. Itse tulen käymää kullan kanssa päivemällä kääntymässä mut raskauden takia niin mua ei kauheesti innosta teltassa nukkuminen joten suuntaan illalla takaisin kotiin.



UnityF, 30.5.2005 22:19:
---
Bedrock, 30.5.2005 22:01:
Nostetaas aihe ylös. Eli onko tänä juhannuksena Helsingissä jotain järjestettyä ohjelmaa?

---




*sydän* PIHLAJASAAREEN..! *sydän*

Tänäkin vuonna olis tarkoitus mennä jonnekkin ja miksi ei menis sinne missä viihty viime vuonnakin aivan upeasti eli Pihjalasaareen. Tämä paikka on oikeen kultainen kaivos. Siitä kiitokset Jupelle & Peralle että he kertoivat tästä paikasta ja niin voidaan viettää aivan upea juhannus.

plussia:

+ Lähellä keskustaaa niin ei tarvii alkaa matkaamaan toiselle puolelle suomee
+ Edullinen vaihtoehto jos lompakossa ei oo ylimääräistä
+ Telttailua ja makkaran paistoo..
+ Kokko merenrannalla
+ Uintimahollisuus
+ Kivoja ulkopelejä
+ musiikkia mankoista viime vuonna oli "polkka mankka & kiksu mankka" :D
+ upeaa tuijottaa auringon nousuu kallion reunalla
+ paatteja kulkee aika usein niin pääsee pois / tulla takaisin ym helposti.
jne jne jne....

vähän infoo:

telttailu maksaa 5e / vrk / teltta

ja se botski matka maksaa 4,5e menopaluu.

http://www.pihlajasaari.net/ <--- tuolta löytyy mm. kuvia ja kaikki tiedot saaresta ja miten ravintola on siellä auki jne jne jne...

tässä on viime vuoden ryhmäkuva josta puuttuu kyl miltei puolet *hih*
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnityF&image_id=10563182

ja tässä millainen auringonlasku oli kauneimillaan:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnityF&image_id=2736247


joten tänne tänne tänne tänne *jiihaa*
Tervetuloa mukaan *joo*

Viime vuonna me mentiin jo aikasin sinne joskus klo 10-11 pintaan aamulla niin kerkesi laittaa rauhassa teltan pystyyn ja valikoimaan hyvän telttapaikan. sitten grillattiin ruokaa ja pelattiin mm. petanquetta ja kaikkia muita kivoja pelejä mitä oltiin tuotu sinne. Kokkoa käytiin ihastelemaassa ja mä kävin jopa pulahtamassakin meressä *hih* Mut kivaa oli ei ihan heti unohu toi matka. Tänä vuonna uusiksi *joo*



*sydän* Pihlis *sydän*



KYSYMYKSIÄ JA TÄSSÄ VASTAUKSIA....:

eli alkuun ne pihliksen omat sivut SAA lukea tarkkaan koska siellä on melkein kaikki tieto jo.

eli toi 5e/vrk on: Telttailu ja keittomahdollisuudet

Itäisessä Pihlajasaaressa on maksullinen telttailumahdollisuus viikonloppuisin perjantaista klo 12.00 maanantaihin klo 12.00 asti. Telttamaksu on 5 euroa/teltta/vuorokausi. Keittokatoksia on kaksi.

Pihlajasaaren isäntä asuu Vadelmakumpu-nimisessä saaressa punaisessa talossa. Alueelle ei saa mennä luvatta. Puhelin 09 - 630 065, 09 - 671 042, GSM 0500 - 602 045. Saaren isäntä kerää telttamaksun paikan päällä, joten hänelle ei tarvitse erikseen soittaa, ellei halua varata telttapaikkaa etukäteen.


mitä mukaan:

- teltta jos jää yöksi ja teltan päälle muovi jos vaikka tihuttaa vettä.
- lämmin makuupussi ja alusta (puhalettava alusta on mukavampi)
- lämpimiä vaatteita / uikkari / pyyhe
- allergialääkkeet / hyttyssprayta
- ruokaa ja juomaa
- erillasia pelejä
- mankka ja levyjä + pattereita
- viltti jonka päällä voi istuu esim rannalla
ja kaikkee muuta mitä vain tahtoo. *hymy*


Eikö tästä nyt infota vähän liian aikasin:

No imo mun mielestä ei.
Koska jo osa niinkuin näkyy niillä on jo juhannus suunitelmat valmiina ja mitä aikasemmin alkaa pohjustaa sitä paremmin saadaan kaikille tieto ja enemmän porukkaa päättä tulla tänne. Kun jos tän laittais esim 1kk ennen jussii niin 95% porukasta olis jo muita suunitelmia... joten nyt on heitetty jo tämä suunitelma ilmaan ja nyt kaikki ainakin tietää että tällä on tapahtuma joka ainakin viime vuonna onnistu täydellisen hyvin.

Ja onhan RMJ:stakin alettu mainostaa niin miksi ei myös tätä vaihtista. *vink*


Saiskos sinne jostain virtaskaa, ni vois harkita soittimien roudaamista mukaan...?

Se ei tule onnistumaan. Se ukko joka siellä asuu niin ei anna lupaa ja se tais olla maanomistaja tjsp..
Koetettin jo sitä viime vuonna joten tänäkin vuonna meillä on vain mankkoja käytössä . Viime vuonna oli tosiaan kiksumankka ja polkka mankka ja ne oli aika käteviä kun lähettiin esim rannalle pelamaan petanquetta tai kiertelemään saarta tai grillamaan katokseen niin niitä aiva roudattiin mukana. Kun taas levareissa ym ym niin pitäis aina jonkun jäädä vahtimaan niitä..




*jiihaa* Tehhään tästä kiva Juhannus *jiihaa*




Kaikki on tervetulleita tänne ja sanaa SAA levittää. *hymy*

¡ Previous post about a year ago !
stoj

Posts: 1

#53 • • stoj
Nostetaanpas tämä ylös. Eli onko mitään mainittavaan Helsingissä jussina?
¡ Previous post a few years ago !
lopez

Posts: 1,972

#54 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
No, mikä jottei! Kuluva viikko paljastanee miten tämän suhteen edetään. Vantaa kyllä riittää tähän toilailuun jälleen enemmän kuin kattavasti, mutta olemma avarakatseisia myös pääkaupungin tarjonnan osilta.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

GERTY

Posts: 411

#55 • • GERTY
moonkin ihmetellyt et eiks kukaan järkkää juhannukseks mitään helsingissä =)
tuplanopeusveijo

Posts: 76

#56 • • tuplanopeusveijo

Replying to Juhannus Helsingissä:

moonkin ihmetellyt et eiks kukaan järkkää juhannukseks mitään helsingissä =)



samma här, ois eka helsingin cityjuhannus ees *känni*

--
brain lag, I has it