Blender -LIVE- @ loco (online) - tracks from 02 to 04

34 posts, 2 pages, 7,047 views

blender

Posts: 2,552

#1 • • blender Arcade | KAIKU
Elikkäs locon -live- setti löytyypi nyt netistä, 112 kbps mp3sena, koko 60 Mt tjsp...

Nauhotettu kotona jälkeenpäin, paikalla ei nauhotus skulannut...

http://www.hiredcam.com/blender/blender-live-loco.mp3

blender_loco_previkka.jpg

Ja kiitokset taas Ezzylle servutilasta!

Tracklist txt (kiitokset esille paremmin *hymy* ) ja jaottelu ´02, ´03 tai ´04

01 Blender - NRG Underworld (´04)
02 Blender - Mind expander (better version) (´03)
03 Blender & Nomic - Funereal march (´03)
04 Blender & nomic - guardian spirit (´04)
05 Blender - guardian spirit II (aka F.O.attack) (´04)
06 Blender & Alek Száhala - Raver's dream (blender's 2004 remix) (´04)
07 Blender - dreamers of dreams (´02)
08 Blender - Xenophobia II (´03)
09 Blender - Last ravechild 2004 (´04)
10 Nemes & Blender - Inquisition (´02)
11 Darker Intro (´04)
11 Blender & Waily - acid overdose (´04)
12 Blender & Nomic - battle of dawn (´04)
13 Blender - Starvin Marvin (ajatus lähti liikkeelle nomicin midistä *piis**hihu*) (´04)
14 Blender - Darkwar (E6 mix) (´04)
15 Blender & Input C - lapsen surmaaja (unfinished loco version) (´04)

Tämä + säde live saatavana myös wavi laatuna... tai sitten kaikkien settejen kera 192 kbps laatuna mp3-cdssä

[muokattu 21.6.2004 02:02]
Jonne

Posts: 151

#2 • • Jonne Member of Private Trainer Association
Terve! Kannatan ja uskon pitäväni kun en ole tähän mennessäkään sun kykyihin ja tulokseen pettyny! Arvosanoja voi sit heittää paremmin lisäkuuntelun jälkeen.. Halus ny heittää ekan kommentin.. *hih* *jiihaa* Noh.. tietty olen ne kuullut hieman tuiskeessa ja työnmerkeissä,mut antaa tulla lisää!! *aplodit*

[muokattu 21.6.2004 01:01]
blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU

Jonne:
Terve! En oo kuunnellu,mut kannatan! ja uskon pitäväni kun en ole tähän mennessäkään sun kykyihin ja tulokseen pettyny! Arvosanoja voi sit heittää paremmin kuuntelun jälkeen.. Halus ny heittää ekan kommentin.. *hih* *jiihaa*



kuulitha sä tän locois vai lähitkö menee *nauru*
Jonne

Posts: 151

#4 • • Jonne Member of Private Trainer Association
Hehe.. ajatus oli viel peräs tai olin unes tai jotain..anyway en ehtiny korjata ku huomasit heti..*nauru* no mut joo..pää jumis ku rankka työviikko takan.. This was off topic! *vink*
Zimeon

Posts: 310

#5 • • Zimeon
Muistan miten äijä soitti ja hyvää settiä oli :)

Noni, mukavasti tuli 800kb/s :p eiku kuuntelemaan taaskerran :D

[muokattu 21.6.2004 01:06]
blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU
TÄMÄ on muute myös OFFICIAL promo 2004!!!

siinä mielessä vaan harhaan johtava että saundi on muuttunut psykedeelisemmäksi... saa nyt nähä jos millon buukkauksia tulee et mitähän sitä on saanut aikaan...

________

en nyt tie onko turha Informaatio et jonkun ääni muuttu shitti kohdasta tuoho toisiks alinpaan, sitä vaan jos sitä kys. henkilö ihmettelee.. äänimanipulaatiota *hahjust*
tää johtuu siitä et lisäsin yhden kohdan lisää galluppiin...

[muokattu 21.6.2004 01:51]
antonsonin

Posts: 2,712

#7 • • antonsonin laserpoint.

blender:
15 Blender & Input C - lapsen surmaaja (unfinished loco version) (´04)



KYLLÄ !!!!!!!!! *joo*
Displacer

Posts: 1,828

#8 • • Displacer
Aah, hyvältä kuullostaa, taattua laatua.

blender:
TÄMÄ on muute myös OFFICIAL promo 2004!!!

siinä mielessä vaan harhaan johtava että saundi on muuttunut psykedeelisemmäksi... saa nyt nähä jos millon buukkauksia tulee et mitähän sitä on saanut aikaan...

[muokattu 21.6.2004 01:51]



Joo, keikkaa tälle miehelle. Mä ainakin tuun kuuntelee *piis*
Diverse System

Posts: 692

#9 • • Diverse System Ithaqua
Perskeles. Aika mellevää mättöä. Rokkaa kyllä täysillä. Joo joo enemmän vaan liveä!*aplodit*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

display23

Posts: 3,069

#10 • • display23
tota noin...

ei kyllä oikein uppoa kokonainen setti kylläkään. En tiedä sitten, mutta muhun ei vain iske.

Onhan blendulla hyviäkin biisejä, mutta kokonainen live-setti ei muhun hirveesti iske.
Yonna

Posts: 372

#11 • • Yonna
Ei voi olla totta! Onks tää ilmanen?
display23

Posts: 3,069

#12 • • display23

Yonna:
Ei voi olla totta! Onks tää ilmanen?



*nauraaittensäpenkiltä*
efo

Posts: 1,908

#13 • • efo Laserpoint
kylhän tätä vartin kuunteli ja sit riitti. loput meniki pika kelauksella. yks biisi on hyvä ja se on toi ravers dream 2k4. Muuten tää oliki sitte täyttä manna puuroa. samat synat ja basarit toistaa pahasti itseään ni itse en ainaskaa jaksa kauaa moista meininkiä.

ps: mahtaa niitä vituttaa jotka tästä makso. mua ainaski vituttas.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

blender

Posts: 2,552

#14 • • blender Arcade | KAIKU

Galrav:
tota noin...

ei kyllä oikein uppoa kokonainen setti kylläkään. En tiedä sitten, mutta muhun ei vain iske.

Onhan blendulla hyviäkin biisejä, mutta kokonainen live-setti ei muhun hirveesti iske.



teidän tasan mitä tarkoitat!!!

seuraavaan (mikäli nyt saa biisei sen verra) kelpuutan täst ehkä 2.
itsekritiikin taso on noussu vielä tuosta, tosin kun lupaa tulla keikalle niin pakkohan se sitten on saada se 1:15 mikä on kysytty...

Galrav:
Ei voi olla totta! Onks tää ilmanen?



hehehe!!!! *nauru*

just funtsin sitä edellisessä topicissa sitä aika/laatu juttua, en nyt tiedä sit oliko viisasta laittaa ku tällä hetkellä kaikki biisit ei oo sitä mitä itse soittaisin, no kuunnelkaa nyt vaik tätä ketkä tykkää... seuraavaa ei tule ennen ensi vuotta....

Efo:

kylhän tätä vartin kuunteli ja sit riitti. loput meniki pika kelauksella. yks biisi on hyvä ja se on toi ravers dream 2k4. Muuten tää oliki sitte täyttä manna puuroa. samat synat ja basarit toistaa pahasti itseään ni itse en ainaskaa jaksa kauaa moista meininkiä.

ps: mahtaa niitä vituttaa jotka tästä makso. mua ainaski vituttas.



enpä sitä tiedä, tosin kylkiäisinä tuli paljon muutakin... ja makuhan ei kaikilla ole sama, tällä hetkel tosta hyvälaatusesta versiosta on kyllä tullu iha hyvää palautetta...
eiköhän se oo kaikilla tiedossa mitä mannapuuroa tulee täältä suunnalta, ja dj setithän ovat asia erikseen, jokaiselle jotakin ja yksittäisenä tätä en lähtis ees polttaa cdlle, kyllä niitä levyi pitää olla isompi nippu!
Nemes

Posts: 2,099

#15 • • Nemes Balearium
jos ei ite oo tyytyväinen materiaaliin niin miksei si sano järkkärille et soitat lyhyemmän setin... tai sit et soita ollenkaan vaan venaat et saat oikeesti hyvää matskua.. ;)
blender

Posts: 2,552

#16 • • blender Arcade | KAIKU

Nemes:
jos ei ite oo tyytyväinen materiaaliin niin miksei si sano järkkärille et soitat lyhyemmän setin... tai sit et soita ollenkaan vaan venaat et saat oikeesti hyvää matskua.. ;)



heheh... no kyse on lähinnä nytten olevasta mielipiteestä... kyl mä uskoin saavani sen 1:15 ja sain, ja lähin sillä asenteella että hyvät biisit erottuu paremmi ku o täytebiisei *nauru*

mut siis nyt en laittas ehket tuota kuraa sinne noin paljon...
Nemes

Posts: 2,099

#17 • • Nemes Balearium

blender:
---
Nemes:
jos ei ite oo tyytyväinen materiaaliin niin miksei si sano järkkärille et soitat lyhyemmän setin... tai sit et soita ollenkaan vaan venaat et saat oikeesti hyvää matskua.. ;)

---


heheh... no kyse on lähinnä nytten olevasta mielipiteestä... kyl mä uskoin saavani sen 1:15 ja sain, ja lähin sillä asenteella että hyvät biisit erottuu paremmi ku o täytebiisei *nauru*

mut siis nyt en laittas ehket tuota kuraa sinne noin paljon...



no huh huh... ei noin saa ajatella et setissä on täytebiisejä... ;) esim kattoo carbonin livejä... ei niil oo täytebiisejä tai mitä muuta tahansa artistia...
blender

Posts: 2,552

#18 • • blender Arcade | KAIKU

Nemes:
no huh huh... ei noin saa ajatella et setissä on täytebiisejä... ;) esim kattoo carbonin livejä... ei niil oo täytebiisejä tai mitä muuta tahansa artistia...



tarkotin ”täytebiisii”
en ny iha överisuuntauksella, mut olit itse kuuntelemassa.. miltä kuulosti ne mun ”täytteet” *nauru*

hmm.. tuokin on makuasia mikä on täytebiisi!
blender

Posts: 2,552

#19 • • blender Arcade | KAIKU

Nemes:
no huh huh... ei noin saa ajatella et setissä on täytebiisejä... ;) esim kattoo carbonin livejä... ei niil oo täytebiisejä tai mitä muuta tahansa artistia...



HMM... tässä tulee nyt kysymys sit et ehkä ei ois pitäny ottaa säde/loco keikkaa sit ollenkaa... Luulen että ne kumminki kannatti ottaa, koska oli tosi hyviä kokemuksia ja ensi vuonna sit näkee mitä kokemus on tuonut tullessaan

kiemurtelin vaan niin pirusti et saan pidettyy keikat, itse asias locon keikan kerran peruinki ku oli vähä vaikeuksia mut sit viel kysyin et onko paikka vapaana *vink*
Nemes

Posts: 2,099

#20 • • Nemes Balearium
en keskittyny kuunteleen ollenkaan... oli muuta tekemistä sillon... bileitten loppu meni musiikillisesti vähä ohi...