Ketkä dokailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

122 posts, 7 pages, 30,392 views

Chatte

#61 • • Chatte Team Teknolipat :)
No ei tulis mieleenkään.
Tää menee mulla kyllä siihen ”mitä et ole tehnyt koskaan” -listaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

stimbeh

#62 • • stimbeh Moriheimoreilee.

ALIEN:
juoppoja kaikki! *grr*

Otetaan sille! *känni*

--
Flow with the go.

milessi

#63 • • milessi Jai
välillä on kausia että tulee hieman juopoteltua kotona.. muttei liian usein. ja tänäänki baariin joten ei tätä lasketa *känni*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Claquesous

#64 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Juhgu:

Päivittäin? *ding*

Alkoholismin merkki...

--
32. of December

nemo

#65 • • nemo Wanha kettu
Viikossa menee 1-2 sikspäkkiä yleensä saunomisen yhteydessä. Ja joskus ilman saunaakin. *nauru* Olen oikeasti aika hyvä kalsarikännäilijä. Olen hyvää seuraa itselleni joten mikäs siinä on istuskellessa hyvässä seurassa olutta nauttien. *iloinen*

--
Tää on mun sigu

Individual

#66 • • Individual HYPNO!
Tottakai!
Pullo pontikkaa ( omia tuotoksia tietty ) naamaan ja sitten juoppohulluuskohtaus ja illan päätteeksi saa taas ajaa perheen haulikolla lumihankeen kesät talvet.
#67 • • ALIEN Guest

stimbe:
---
ALIEN:
juoppoja kaikki! *grr*

---

Otetaan sille! *känni*

*nauru*
#68 • • Edited astaroth Guest
Jos nyt jotkut tuolla nyt kerran jorailee, nii ketäs täällä sitten dokailee? ^___^
Claquesous

#69 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Individual:

Tottakai!
Pullo pontikkaa ( omia tuotoksia tietty ) naamaan ja sitten juoppohulluuskohtaus ja illan päätteeksi saa taas ajaa perheen haulikolla lumihankeen kesät talvet.

Which is nice.. mut mite voi ajaa perheen lumihankeen kesällä? Oletko hankkinut jonkinlaisen lumettajan sinne maillesi?

--
32. of December

[Ripe]

#70 • • [Ripe]
Ei sitä aina jaksa dokaa himas yksin mut sillon tällän tulee sitäkin harrastettuu *hih*
Oliwer

#71 • • Oliwer
Eipä yksin tulle "dokattua" paljoa, kyllä se seurustelujomana mulla menee, eli pitää olla muita ja muut kans *känni*
Jonku yhden-kaks-kolme *iihhih* yömyssyä voi huitasta jos ei nukkumattia kuulu.. *hih*
joun

#72 • • joun People want to be needed
Ei oo tullu yksin kotona dokattua, välil saattanu ottaa parin drinksun mut ei kyl mitään *känni* Heh, eihän kukaan ny semmosta tee!? *nauru*

--
Im happy only when Im busy

Sefes

#73 • • Sefes Ihan hukassa...
Njoo, jos nyt kerran on tylsää eikä autol tarvii lähtee minnekkään ni mikä jottei...*iloinen*
Cloud

#74 • • Cloud Game Freak
Yksin.. ei ei ei ei tulkaa sieltä himasta kalsarikännejä ottamasta Baariiin/Bupiin tai muualle ihmisten ilmoille.. niin ne kaikki muutkin tekee *vink* .

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

alphamagic

#75 • • alphamagic
En sentääs jokapäivä ja harvemmin ihan yksin mut kalsarikännit jonkun ihanan ystäväisen kanssa on parasta... *sydän*
Hillitöntä paskan jauhamista ja fiilistelyä hyvän musiikin mukana, uijui... ois jo ens perjantai *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

micqo

#76 • • micqo
No en kyl päivittäin...mut tällähetkellä pienet kalsarikännit tässä käynnissä. *iihhih*
soulsaw

#77 • • Edited soulsaw 1.0
Dokaileminen yksinään kotona on harvinaisen hauska harrastus mielestäni *hymy* *lmao*

Tosin harvemmin sitä nykyään on tullut tehtyä, enkä ennenkään ole harrastanut kuin about 1-2krt/kkteen *ding*

Joskus myös 1 paras kaveri tod. arvostettu *hymy* ei mene niin jumittamiseksi *vink*

--
_____

Flip

#78 • • Flip shitmat
Ensimmäiset kännit join viskipullon parissa, aluksi se maistui ihan hirveeltä mutta loppua myöten sitä pystyi juomaan ihan huoletta, kunnes join liikaa ja oksensin roskikseen, siitä lähtien oon inhonnu viskiä, rommia ja konjakkia. Mutta kyllä välillä tulee juotua kalsarikännit, se on ihan kivaa :)(:

--
fuck'em and their law

ee102

#79 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Emmää niin juoppo oo. *justjoo*
aleksisi

#80 • • aleksisi
kai sitä saa kotona juoa ilman että se edes on kalsarikänni??
jos ei kiinnosta ketään kattella ni kotona juo vaikka punkkupullon, kuuntelee hyvää musiikkia ja menee nukkumaan..
täydellistä..

--
siellä missä jatkot..