Asioita, joita et osaa tehdä

430 posts, 22 pages, 169,607 views

Winde

#221 • • Winde Tuuli
Suunnistaa.. eksyn aina kun siihen on mahdollisuus *nauru* Jään bussista väärällä pysäkillä, ajan autolla useasti risteyksen ohi. Reitit jotka olen aikaisemmin kulkenut eivät painu mieleeni kuin vasta ehkä kolmannella kerralla *ding* Olen tullut tulokseen, että olen syntynyt ilman suuntavaistoa *nauru*
yonia

#222 • • yonia
Hoitaa virastohelvettiasioita ajoissa. Heittää hyvää läppää ku oon niin kyyninen *iloinen*
sapeli

#223 • • sapeli jokukukamikä?
Kun tätä kysymystä funtsii niin tulee ensin mieleen asioita joihin ei pysty - esim. en "osaa" synnyttää lapsia tai lentää. Sitten tulee mieleen asioita jotka ei oikeastaan ole tekemistä - esim. en osaa olla olematta allerginen kissoille, tai en osaa pitää madoista. Ja sitten vielä tulee asioita joissa en ole hyvä - esim. en ole hyvä leipomaan tai pitämään vain huolta omista asioistani. *hih*

Mut kyl se niin taitaa olla että mikä tahansa asia mihin fyysisesti pystyy niin kyllä se jotenkin onnistuu jos oikein on tarvis, vaikkei siinä hyvä oliskaan. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

xl8r

#224 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Soittaa mitään soitinta... *nyyh*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Lyylikki

#225 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä en osaa olla kovin murheellinen. Ainakaan yli kolmea minuuttia. En osaa mököttää montaa päivää. Välillä tämmönen yltiöpositiivisuus rupeaa ihmetyttämään, oon varmaan omalla tavallani vähän tunnevammanen.
efo

#226 • • efo Laserpoint
Hoitaa asioita

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

lellukka

#227 • • lellukka pieni ellu
en osaa vinkata silmää...*uuh*
(tai siis omasta mielestäni osaan ihan vallan mainiosti mutta kaveri sanoi että näytän siltä kun olisin juuri saanut sähköshokkihoitoa kasvojen toiselle puolelle ja toinen puoli on vääntynyt vain siitä aiheutuneesta tuskasta...*hihu*)
#228 • • Cera Guest
mäkään en osaa vinkata silmää :(
tweety

#229 • • tweety tsirptsirp
en osaa olla optimisti *uuh*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

egg

#230 • • egg tamago desu.
Juoda kahvia pahvimukista.

--
Faster than the Fast people @-@

äm

#231 • • äm
Mä en osaa kohdata ihmisiä yhdellä tietyllä duunin käytävällä.
Pitkä, kapea käytävä, jossa ei ole ikkunoita tai mitään virikkeitä, joihin voisi kohdistaa katseensa ja leikkiä poissaolevaa.
Lähden liikkeelle käytävän päästä A ja suuntaan päähän B. Joku työkaveri (tai siis minulle henk.koht. tuntematon saman firman työntekijä) lähtee samaan aikaan Beestä Aahan.
Tuijotanko tätä tyyppiä koko matkan? Tuijotanko maahan? Alanko räplätä puhelinta? Kaivella olevinaan tärkeänä jotain papereita taskusta ja selailla niitä? Kirjoitella niihin jopa jotain hepreaa tärkeän ja keskittyneen näköisenä? Tuijottaa seiniä? Missä vaiheessa moikkaan? Moikkaanko ollenkaan? Ollaanko jo tavattu tänään ja moikattu? Jos, niin pitääkö moikata uudestaan? Missä vaiheessa saa tai pitää katsoa toista? Voiko katsoa moikkamatta? Hymyilenkö? Pitäiskö sanoa jotain vaikkei ole mitään sanottavaa? Kuka toi ees on?

Tyhmintä.

Ja se on ihan vaan sen yhden tietyn käytävän vika.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

e-nergique

#232 • • e-nergique STT
en osaa avata olut/siideripulloa sytkällä tai muulla esineellä niin että se korkki lentää siitä pitkälle ja kuuluu poks *uuh*

mulla se aukee vaan aina äänettä ja se korkki jää nätisti käteen, tylsää!!! PLÄÄH

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Bio

#233 • • Bio The Bullies / Pinky

tweety, 19.2.2005 14:48:
en osaa olla optimisti *uuh*

en mäkään.. tai siis olen kaappi-optimisti, aina kun uskaltaisin tulee kaapista ulos niin sitten tapahtuu jotain scheissee ja pessimismi vie voiton.
starlars

#234 • • starlars ihana
mä en osaa laittaa kieltä rullalle sillee niinku alaspäin. melkein kaikki osaa tehdä ) kielellä mutta harva osaa tehdä (

get it?

--
a homo stabbed joey greco

Fyrisch

#235 • • Edited Fyrisch

e-nergique, 29.7.2005 13:05:
en osaa avata olut/siideripulloa sytkällä tai muulla esineellä niin että se korkki lentää siitä pitkälle ja kuuluu poks *uuh*

mulla se aukee vaan aina äänettä ja se korkki jää nätisti käteen, tylsää!!! PLÄÄH

Sun pitää puristaa pulloo lujaa, ilman et sormet osuu korkkiin, sitten sujautat stenkun käden ja korkin välii, ja väännät voimalla yhdellä kertaa, nii se posahtaa!

Sitku oot sen oppinu nii voit alkaa harjottelee aukasee muilla esineil, toimii kyl!

Mut kannattaa varoo mihin sihtaa, kyl siin silmän voi menettää jos omaan naamarii osuu!

edit: kannattaa harjotella lämpimil bisseil!
e-nergique

#236 • • e-nergique STT

Fyraett, 29.7.2005 13:10:

Sun pitää puristaa pulloo lujaa, ilman et sormet osuu korkkiin, sitten sujautat stenkun käden ja korkin välii, ja väännät voimalla yhdellä kertaa, nii se posahtaa!

Sitku oot sen oppinu nii voit alkaa harjottelee aukasee muilla esineil, toimii kyl!

Mut kannattaa varoo mihin sihtaa, kyl siin silmän voi menettää jos omaan naamarii osuu!

edit: kannattaa harjotella lämpimil bisseil!

hei kiitti tipseistä!!! taidankin kokeilla heti tänä iltana *juonittel*

oon kuvitellu että toi tekniikka on ollut jotenkin hallussa, mutta mun käsi on ehkä tosiaan ollut liian lähellä sitä korkkia *joo*

niin ja sit vielä :D

--

Miksan

#237 • • Miksan
Ja se sytkäri pitää laittaa vielä rystysiä vasten et saa parhaan tuloksen!
Fyrisch

#238 • • Fyrisch

e-nergique, 29.7.2005 13:14:
---
Fyraett, 29.7.2005 13:10:

hei kiitti tipseistä!!! taidankin kokeilla heti tänä iltana *juonittel*

oon kuvitellu että toi tekniikka on ollut jotenkin hallussa, mutta mun käsi on ehkä tosiaan ollut liian lähellä sitä korkkia *joo*

niin ja sit vielä :D

Ja yks tapa joka alus helpottaa, on se että poikittaen avaat stenkul, silleen et korkin ja käden välille jää se 2.5cm (jos coltilla avaa) se pitää huolen siitä ettei käsi jarruta korkkia *joo*

12-pac kaupasta ja onnea harjotuksiin, haaste kasvaa illan aikana :D
1ncarnation

#239 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
en osaa tehdä ruokaa... *justjoo*
siis keittää ees perunoita kunnol *ding*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

e-nergique

#240 • • e-nergique STT

Fyraett, 29.7.2005 13:24:

12-pac kaupasta ja onnea harjotuksiin, haaste kasvaa illan aikana :D

haasteet on kivoja *iloinen*

mut täällä saksassa ei myydä 12-packeja *nyyh*

--