430 posts, 22 pages, 169,572 views
Bellezaaa, 26.2.2007 20:42:
Laudalla lasku ja kiitäminen rulliksil on vähä heikon puoleista...
Hmmm....voisin tarvita henkilökohtasen opettajan lautailun ja rullaluistelun perusteellisempaan opetteluun*hihu*
unibia, 30.3.2006 15:49:
- en todellakaan osaa mitään, jos olen väsynyt.
(Esim. kaupassakäynti voi sisältää ylitsepääsemättömiä surmanloukkuja, kuten kadunylityksen, ovien avaamisen, tavaroiden valitsemisen ja maksamisen rahojen laskemisineen, jne. Kyllä mä tiedän, ettei kukaan ole väsyneenä terävimmillään, mutta että noin pahasti voi olla koomassa . Varsinkin ovet ovat toimintalogiikoineen aika petollisia)
- en osaa soittaa levyjä vaikka kuinka haluaisin
- en osaa ylläpitää ihmissuhteita
- en osaa olla yhtään looginen, kun sitä tarvittais
- en osaa olla säätämättä jokaisen mahdollisen asian (varsinkin rahankäyttöön liittyvän) kanssa itseäni väsyksiin. Tilaan, perun, ilmoittaudun, perun, ostan, vaihdan ja lopulta palautankin
- enkä ylipäätään osaa käyttäytyä yhtään niin kuin mielikuvieni järkevät ihmiset käyttäytyvät
Mellu-, 4.7.2004 23:45:
oukei...
Mä olen maailman huonoin kokki, en osaa edes keittää riisei/makaroonia ilman et ne palais pohjaan
En osaa olla paikallani bileis taino oikeestaan missään, pitää aina liikkua vaikkakin välil ihan vähän vaan
En osaa tehä krakasolmua...
En osaa pitää turpaani ikinä kiinni
larzizi, 1.10.2007 14:04:
En osaa ruotsia.
En osaa kertotauluista tiettyjä kohtia kunnolla (yleensä niihin kohtiin liittyvät kasit, seiskat ja kutoset).
Mellu-, 1.10.2007 14:08:
kohtalotoveri