Wappu 2002

20 posts, 1 page, 7,730 views

Mice

Posts: 402

#1 • • Mice .: unique :.
..Mitäs on jengillä suunnitelmissa vapuksi?
..ja sen jälkeisille päiville..

Toivottavasti on hyvä sää niin voi lähtee piknikille..
Onkos Pekka Pouta jo antanut sääennusteen?

--
This won\'t hurt, I promise..

kaaputin

Posts: 610

#2 • • kaaputin pällikääliö
aatoksi herra Pouta lupaili tihkutusta ja päivänä ois puolpilvistä.. lämpöö ei paljoo..

Suunnitelmat on varsin avoinna.. Illuun tietty ois kiva suunnata ja sit keskiviikon överi houkuttelis.
Aatto... just.. heheee*pelle*

--
elämä on <3

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#3 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Pekka Pouta lupaili polkkapoutaa;)hih mä suuntasin landellewapuksi lapsenlikaksi;)Viime vk oli niin juhlavoittoinen*nauru**plur*

(muokattu 28.4.2002 21:16:30)

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

|Cronos|

Posts: 1,118

#4 • • |Cronos| the Moose
tässä mietin et vois mennä kaupungille vetämään pussikaljaa ku ei ole sitä tullu tehtya pitkään aikaan.. sitte pitäs keksiä jotain repäsevää mut on ideat loppu.. onks kellää mitään hyviä ideoita?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

scobl

Posts: 755

#5 • • scobl
olisi loistava päästä 3mioon ja jatkoiksi illuisioon kuuntelemaan protskun "trance" settiä *nauru*

--
bred na net

Quu

Posts: 334

#6 • • Quu Mole RAM!
Vappupäivänä lintsille. jonkimmoinen tapaaminen on...

näin olen siis kuullut.
cicca82

Posts: 190

#7 • • cicca82
Jos vappuna sataa, niinkuin vähän kuulin, niin olen kotona ja juon kämppiksen kanssa Baileyspullon pois ja sitten kontataan ympäri huushollia ja örvelletään kilpaa...ja jos vielä jaksetaan, ni sit mennään Raision musiikkiin ja jatketaan sikailuu siellä...*nauraa*
Tämä kaikki sen takia, et kunnon menopäälläolo säästetään 6.5 pippaloille!
Sinne viim. kaikki, ok?*plur*

--
partyparty im here so also party is here

scobl

Posts: 755

#8 • • scobl
Catty muistutas, mikä on 6.5? *hymy*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
mulla oli suunnitelmissa kans lähteä kaupungille vetämään perinteiset teinikännäykset mutta sairauden yllättäessä joudun turvautumaan suunnitelma beehen eli jään luultavatsi suurimmaksi osaksi ajasta kotiin syömään herkkuja *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

freba

Posts: 151

#10 • • freba
3MIO *plur*
patis

Posts: 1,158

#11 • • patis 10
Näillä näkymin mä oon menossa vetää teinikännit stadiin ;)

ja jatkamaan illuihin...
tiipi

Posts: 506

#12 • • tiipi
teinikännit käytössä vielä tän vikan vuoden ajan...=(
*hih*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

scobl

Posts: 755

#14 • • scobl
Oli kiva vappu tälläkin kerralla, alkuilta esplanadilla ja lopuksi vivaan *nauru*
Esplanadilla oli todella mukavaa porukkaa, kaikilla näytti olevan hyvä olo, ja minullakin *iloinen*
Heh vivaa ei oikein pysty vertamaan esim gloriaan *hih* Vivassa on kuitenkin sitä UG rave henkeä, sumua kellarissa *hih* Kellarissa soitettiin trancea ja ylhäällä räppiä ja Shakiraa *nauru*

Miten te muut juhlitte? *vink*

(muokattu 1.5.2002 21:11:49)

--
bred na net

patis

Posts: 1,158

#15 • • patis 10
Mä vedin teinikänät stadissa ja jatkoin illuihin ;)

Oli aivan helvetin hyvät bileet, ei voi muuta sanoa ku huh huh *plur*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#16 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Älkääs nyt yhtään hehkuttako illuja*murrrr*Mä sitten sain jonkinasteen mahataudin...istuin ja venasin 3 h josko laatttais, en sitten antanut itelle lupaa koska tänään oli duunis WUOSISADAN hirvein päivä!!!Enkä ollut ees juonut viinaa päästäkseen ko.olotilaan.....yrjötaudit saks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mutta jo 3 perseellenmenneen vapun johdosta, tein tänä vuona muutaman kaverin kanssa päätöksen:en juhli vappua!Juhlikoot larvannot ja teekkarit ym kommarit yhdessä, mä juhlin sitä ennen ja etenkin sen jälkeen omassa parhaassa kaveriporukassa!!!Motto: omat pileet parhaat pileet!!*nauraa**nauraa**nauraa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

slush

Posts: 685

#17 • • slush
Joo,vappu oli ja meni..
Kouvolassa olin frendillä alkuillan ja aika vauhdilla sitä viinaa kittasin *vink*

..ja kaupungille asti jopa pääsin *hymy*
Mut onneks en ollut ainut joka oli hiukan humalassa..(en mitenkään teitä el.diablo ja bunde tarkota..) *plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#18 • • cosmikki
öö, mun vappu oli ainakin erilainen kun ennen. oikeastaan koko ilta vaan ajeltiin ympäriämpäri ja heiteltiin kavereita paikasta toiseen. siinä sivussa otin tosin jonkun verran alkoholia mutta oikeassa humalassa en ehtinyt missään välissä olemaan mikä sinänsä harmitti.

suurin osa illasta meni itseasiassa saviossa joissain ihme bileistä joista en tuntenut yhtään ketään enkä mitään.. eikä ympärillä ollut muuta kuin metsää *nauru*

..keskustassakaan ei ehtinyt kun ihan pikakääntymisen tekemään joka sinänsä harmitti, sillä olinhan suunnitellut vetäväni perinteiset teinikännit helsinki cityn keskustassa... *hmph*

..joten ei välttämättä mikään vuosisadan vappu mutta ihan kohtis kivaa oli kuitenkin *joo*

*piis*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

milla

Posts: 3,699

#19 • • milla
...joo mun kämpillä oltiin 12h, porukkaa tuli ja meni..sit illuihin.. OLI KIVAA! sit illuist käymää himas suihkus ja kaivariin... everiin ei enää energiat riittäny.. mut juu, ihan jeees oli! ja sit 39astetta kuumetta ollu melkeen tähän päivään asti.. heh..
Avatar
#20 • • -Loyal- Guest
Screenit ja sit perään Illut... Illuissa niin jumissa et huh huh! Ei maittanu kun 8:00 asti ja oli pakko mennä kotiin kun vielä jalat toimi jotenkuten. Noi Juhlajutut tuntuu aina menevän vähän överiks.. Illuissa todella maittavaa musiikkia!! *poks*