Huonoin/ärsyttävin mainos?

516 posts, 26 pages, 381,831 views

m1kk3

Posts: 5,560

#461 • • m1kk3 no-life
"Äitien tekemää ruokaa" *justjoo*

voi jeesus...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jokke L

Posts: 1,203

#462 • • Jokke L [GoodMusic]
tääl ei oo vissii sellast "ihanimmat/söpöimmät mainokset" topikkia mut tää menis niihin:

se mis mainostetaan sitä uutta Golffia (en muista mikä malli) mut sit siin on se isä joka "tuhlaa" vettä ja sähköö ja se tyttö ei tykkää siitä. mut sitte kun se auto sammuu liikenne valoihin ni sit se tyttö nyökkää. :)

se tyttö on kyl niin ihana. *hihu* *sydän* jos joskus haluan lapsen ni tollanen ois mun unelma. *tirsk*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

inneah

Posts: 704

#463 • • inneah ...Trust no one...
Bio luvil mis on Laura Malmivaara!
Sen naurua en kestä........ AAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! *dissaa*

--
nahkalakanat

%

Posts: 568

#465 • • %
Gillette, vaihda ne terät joskus mainos. Eeeiih tässä pidetään ihmisiä ihan idiootteina ja joku autopajavertaus mikä ei todellakaan toimi. Hirveetä kuraa, tekis mieli vaihtaa partahöylää, mut on se gillette silti vaan paras.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#466 • • Sunshine^82 Guest

Replying to Huonoin/ärsyttävin mainos?:

jokke_, 28.5.2010 20:57:
tääl ei oo vissii sellast "ihanimmat/söpöimmät mainokset" topikkia mut tää menis niihin:

se mis mainostetaan sitä uutta Golffia (en muista mikä malli) mut sit siin on se isä joka "tuhlaa" vettä ja sähköö ja se tyttö ei tykkää siitä. mut sitte kun se auto sammuu liikenne valoihin ni sit se tyttö nyökkää. :)

se tyttö on kyl niin ihana. *hihu* *sydän* jos joskus haluan lapsen ni tollanen ois mun unelma. *tirsk*



pitää alkaa seuraileen mainoksia.. *hih* *blush*
KeijoK

Posts: 1,495

#467 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Mulle alkaa se biolanin ministeri kukko-hölinä pikku riittämään kiitos vaan!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Zeni-

Posts: 1,104

#468 • • Zeni- Funky Little Man
Nostetaas tätäkin vähän.
Elikkäs, tämä uus golgatemikälie hammastahnamainos, ei jumalauta ku pistää vihaks noi dubatut äänet ja tekonaurut.
PRKL! *toktok*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

tomii

Posts: 3,594

#469 • • tomii kallion herttua
"Polly, ai kun on hyvää, Polly, ai kun on hyvää..." Pistää kohtuu tehokkaasti murhausmielentilan päälle. :D

--
reivaan kunnes kuolen

Decion

Posts: 1,569

#470 • • Decion Koneradio
No totta helvetissä se kokoajan telkkarissa pyörivä Colgate sensitive hammastahnamainos *toktok*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#471 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Replying to Huonoin/ärsyttävin mainos?:

No totta helvetissä se kokoajan telkkarissa pyörivä Colgate sensitive hammastahnamainos *toktok*



Kaveri englannista raportoi, että sama mainos pyörii siellä eikä ole paljoa pekkaa pahempi. Näkeehän sen, että tässä mainoksessa on jo kuvauksissa epäonnistuttu ja järkyttävät dubbaukset on vain piste iin päälle. Huonoin mainos ikinä! *toktok*
Takyon

Posts: 2,945

#472 • • Takyon Möwkö
Radiossa:

"Suomalaiseen kesänärästykseen, Orionilta uusi Panzor.."

Mikä *tun suomalainen kesänärästys? Muutenkin radiomainokset on suurelta osin aivan luokattoman huonoja ja ärsyttäviä. Huonosti ääninäyteltyjä yms..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

fatal_error

Posts: 275

#474 • • fatal_error ........⌘........

Replying to Huonoin/ärsyttävin mainos?:

"Polly, ai kun on hyvää, Polly, ai kun on hyvää..." Pistää kohtuu tehokkaasti murhausmielentilan päälle. :D





V*TTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Hieman stressaava mainos. *hikoil*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

rec

Posts: 2,923

#475 • • rec
Kyllä jos yhdenkin päivän joutuu viettää sattuneista syistä teeveen edessä ja alat tuijottaa sitä mainoshelvettiä, nii en kyllä tiedä mikä mainos ei saisi hysteerisen naurun / raivostumisen partaalle.
Jil

Posts: 682

#476 • • Jil

Replying to Huonoin/ärsyttävin mainos?:

Nostetaas tätäkin vähän.
Elikkäs, tämä uus golgatemikälie hammastahnamainos, ei jumalauta ku pistää vihaks noi dubatut äänet ja tekonaurut.
PRKL! *toktok*



Oon jääny miettimään et onks toi mainos tehty ihan tahalleen noin "huonosti".. Ainakin näköjään jää hyvin ihmisten päähän. Mut kyl mullakin pulssi aina nousee kun toi tulee telkusta. *nauru*
Takyon

Posts: 2,945

#477 • • Takyon Möwkö
Kadunvarsille on ilmestyny Plan:n isoja julisteita joissa ehkä 10v tyttölapsi jostain köyhästä maasta ja tekstinä "Koska olen tyttö olen köyhä". Mistä lähtien ton ikäisillä lapsilla on ollu omaisuutta missään muodossa? Jos tää tyttö joutuu elämään köyhyydessä niin se johtuu siitä että hänen vanhemmat / huoltajat ovat köyhiä, eli sekä isä että äiti. Ihan yhtä lailla perheen poikakin olisi köyhä.

Eli vaikka Plan tekee hyvää työtä niin pistää kyllä ketuttamaan että näin omituisilla lauseilla mainostetaan. Ja jottei kukaan nyt sais sellasta kuvaa että mä olisin joku sovinistisika niin en mä väitä etteikö monissa paikoissa naisten asema ole aivan pohjalla, mua vaan ärsyttää tällanen harhaan johtava mainonta.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ninscu

Posts: 635

#478 • • ninscu candydelic
Spotifys pyörivä Flow drink.. kokonaisvaltainen ärsytys, en kestä. Ne nielemisäänet.. *poks*

--
.. grooving with the eternal now ..

Kriss G

Posts: 1,492

#479 • • Kriss G Wir brauchen bass
tekstaa ciao tai hola numeroon 17211 tekstaa ciao tai hola numeroon 17211
joo eiköhän tää tullu jo ekalla kerralla selväks.

--
DESTROY ALL HIPPIES

peikkolapsi

Posts: 1,180

#480 • • peikkolapsi miisa the maskotti
se dubattu hammastahnamainos... " se toimii heti, he eh ehehe he"
ja fitness "hyvää linjoille!!" -kaikumainos.
ja sit se laura malmivaara pesee pyykkiä -setti. yhyy

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla