Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)

357 posts, 18 pages, 105,529 views

#21 • • astaroth Guest
Eräs tuttavani on ollut nyt vuoden ilman seksiä, ihan vain oman itsekurinsa takia. Nyt syksyllä hän on aikeissa jatkaa vielä pidemmälle: masturbaatiokin pois puoleksi vuodeksi, ja vielä enemmäksi, jos siltä tuntuu. Itse pidin häntä aluksi hulluna, mutta hän antoi minulle pienen pohdinnan arvoisen lausahduksen pilke silmäkulmassaan:
”Jos satut hengailemaan naisseurassa ja sanot olleesi jo pitkän aikaa täydellisessä selibaatissa pelkästään itsesi vuoksi, niin naiset alkavat pikkuhiljaa kummasti saamaan päähänsä ilkeitä ajatuksia putkesi katkaisemisesta...”*vink*

[muokattu 11.6.2004 16:43]
#23 • • Mr. Jenkins Guest
tota, eiks toi selibaatti ole joku kirkonväen juttu.. *justjoo**igor*

[muokattu 11.6.2004 17:29]
Snowie

#24 • • Snowie Ihku Hiutale
Musta tulisi varmaan heti nisti tai sitten söisin itseni 20 kg lihavammaksi ihan vaan sen takia että etsisin jotain seksiä korvaavaa.. Eli ihan vaan terveyteni kannalta ei. *vink*
Zyklonius

#25 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Vai ainoastaan kuukauden? Pöh, one month is for pus... wussies. Pistetään samantien 2 kuukautta. Kuka lähtee mukaan? Anyone?

*voijeesusnäitäaiheita*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

DJ Rx

#26 • • DJ Rx FINRG Recordings
ei kyl onnistu... *blush* hyvä jos viikon kestäis... *joo*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Chatte

#27 • • Chatte Team Teknolipat :)

Astaroth:
Itse pidin häntä aluksi hulluna, mutta hän antoi minulle pienen pohdinnan arvoisen lausahduksen pilke silmäkulmassaan:
”Jos satut hengailemaan naisseurassa ja sanot olleesi jo pitkän aikaa täydellisessä selibaatissa pelkästään itsesi vuoksi, niin naiset alkavat pikkuhiljaa kummasti saamaan päähänsä ilkeitä ajatuksia putkesi katkaisemisesta...”*vink*

Ja pyh. Ihan muunlaisia ajatuksia kyllä tulee kummasti päähän tuollaisesta.

En oikeasti taida tajuta selibaatin ideaa; eihän se ole keneltäkään mitenkään pois, jos harrastaa seksiä, ennemminkin päinvastoin. Tietysti sinkku, joka ei löydä sellaista seuraa, että seksi maittaisi, on asia erikseen, mutta kieltäytyminen seksistä ihan kieltäytymisen vuoksi... *eiei*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dementation

#28 • • Dementation wednesday?
Joopa joo... Kyllä mä olen joskus ollut pidemmänkin aikaa ilman seksiä, mutta en tiedä miksi tekisin sen uudestaan?

Mitä taas tulee tuohon kieltäytymiseen, niin tämän kevään ja alkukesän aikana olen kieltäytynyt 99% seksiehdotuksista ja ihan vain oman mielenterveyteni takia. Oli jossain kohtaa vähän turhan paljon menoa pitkin poikin kaikille ja kaikkialla. Halusin rauhoittaa tilanteen. Nyt on paljon parempi olla.

Mutta masturbaatio silloin tällöin on ihan pop.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jammailija

#29 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä kokeilin joskus tätä kuukauden täysselibaattia... Ekax se kosahti jo 2 päivän jälkeen, mut sit se alkoi sujumaan.

Aamulla seisoi, illalla seisoi... Pikkuhiljaa alkoi seisoa pitkin päivää. Ja sit ku mimmit kuuli tästä ni nehän vasta alkoi kiusaamaan*poks*. Olin lastentarhassa töissä ja pitkin päivää sateli toooosi pervoja viestejä ja yritäpä siinä pysyä sit asiallisena*nauru*.

Baarissa ei voinu tanssia hitaita ku alkoi mieletön stondis ja jossain välis piti hakata päätä tyynyyn ku panetti niin perkeleesti*slurps*.

Mut sit ku oli enää viikko jäljellä ni sit rupes tuntuu hyvältä*joo*. Sit alkoikin kisa, että kukas hoitelee meitsin tään kaiken tuskan jälkeen. No, mähän rupesin sit pihtaamaan ku halusin tehdä sen jollain spesiaalilla tavalla, eikä vain normipanolla. Selibaatti venyikin reilusti yli sen kuukauden - enhän mä halunnu päästää jaloa pitkään kypsytettyä tavaraa kenelle vain, ja millä tavalla vain*nauru*.

Mut sit ku sai....
Voi härregud!!!!!!!!*jiihaa*
Se sattui ja tuntui ihan pirun hyvältä yhtä aikaa, ja se vaa jatkui ja jatkui....
Oli kyl semmonen orgasmi, että pää meinas poksahtaa irti, huuuuh*hikoil*!
En rupee kyl koskaan enää tohon hommaan. Myöhemmin koitettuani, ei niist tullu mitään. What the hell, ku panettaa ni pitää panna jos se hyvälle tuntuu*aplodit*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

W

#30 • • W
Ei newer ever! ei edes sinkkuna....*iihhih*

Olen koittanut joskus (en muista miksi) pari viikkoa, ja aivan sekopäiseksi sitä tuli,
ei osannut enää mitään muuta kuin seksiä ajatella!
Unet oli tosin plussaa tuolloin.....*slurps* *iloinen* *heiii*

aaa, lisäys: ajatelkaa hyvät ihmiset millaiset pippalot tuli esim uunisaaressa, kun kaikki olisivat ollleet kuukauden juuri selibaatissa! voi sitä.....eihän tanssilattialla näkyisi ketään.....*iihhih*

[muokattu 12.6.2004 11:28]
ezzy

#32 • • ezzy Droid-pappa
eipä tuo tuota vaikeuksia...draivi ei vaan ole enää sitä luokkaa mitä ennen :) tosin parisuhdetta pitää ylläpitää, joten ei tule ainakaan tietoisesti kuukautta pidettyä taukoa, vaikka joskus stressin takia tuleekin otettua rauhallisemmin tuolla saralla...
#33 • • Jegguh Guest
Äijäni sanoi, että hänestä tuntuu siltä kuin istuisi golfpallon päällä. *täh*

Olisi muuten kiva tietää tuloksia niiden osalta, jotka aloittivat kuukauden selibaatin tämän gallupin perustella.*iihhih* Kuis panee, eiku sujuu.

[muokattu 12.6.2004 14:58]
W

#34 • • W
Lisään tänne viellä tosiseikan; miehen pallit ovat kuin lehmän utareet....niitä täytyy lypsää tasaisin väliajoin....muuten tulee terveydellisiä haittavaikutuksia....*iloinen*

Jotkut tuntemani ihmiset muuten kyllä ovat NIIN seksuaallisesti passiivisia, että kyllä heiltä nyt tollanen varmaan onnistuis ihan miten vaan.....
Jone

#35 • • Jone Archibald Haddock

William-78:
Lisään tänne viellä tosiseikan; miehen pallit ovat kuin lehmän utareet....niitä täytyy lypsää tasaisin väliajoin....muuten tulee terveydellisiä haittavaikutuksia....*iloinen*

Lähde?
W

#36 • • W

Jone:
---
William-78:

---

Lähde?

Omat kokemukset! *iloinen*

Mutta eikö muuten ihan oikeasti? olen joskus ainakin ollut lukevanani jostain että pitkä aikainen selibaatti kuten jollain uskon miehillä, vaikuttaisi eturauhasen ja kiveksien syöpien mahdollisuuksiin voimistavasti, eli lisäisi tuota riskimahdollisuutta?

En kyllä ihan oikeasti tiedä....muistan vain jotain tälläistä hämärästi....ei tosiaankaan faktaa....

Tänne nyt joku lääkäri kertomaan onko totta!?

[muokattu 12.6.2004 18:35]
JPA

#37 • • JPA aka Sting Ray

Jone:
---
William-78:

---

Lähde?

Lähde
Cloudberry

#39 • • Cloudberry
Tekevälle sattuu jne. *iihhih* Erään fiaskon jälkeen sitten päätin alkaa totaali-selibaattiin, monestakin syystä, ja uskoin oikeasti jotain saavuttavani moisella.
Ei kyllä ollut helppoa! Ehkä koska oli \”pakko\”..
Tavoite oli 10kk, mutta lopulta kestin 8kk 2vk ennen kuin meinasi pää räjähtää.. *poks*
En suosittele kellekään. *eiei*
Nyt on kyllä taas ollut useamman kuukauden tauko, mutta vapaaehtoisesti, ilman tarvetta todistaa itselle/ kenellekään toiselle mitään; ei mitään suorituspaineita..
*hahjust* *dissaa*
Late

#40 • • Late team Lasse
Onnistuu, mutta ei tällä elämän tilanteella. *hihu*