todella hienot bileet 
oli ihanaa nähdä tuttuja joita ei ollut nähny piitkäään aikaan ja oli ihana nähdä myös niitä joita näkee useimminkin
kriss g ja efon setti olikin ainut minkä kokonaan ehti nähdä ja kuulla ja pojat pisti kyllä niin uskomatonta settiä
muuten ilta menikin narikassa tai seurustelussa, mutta se mitä ehti välillä tanssilattian puolella käymään oli kyllä olemisen arvoista
kiitos kaikille
seuraavaa kertaa odottaen

oli ihanaa nähdä tuttuja joita ei ollut nähny piitkäään aikaan ja oli ihana nähdä myös niitä joita näkee useimminkin

kriss g ja efon setti olikin ainut minkä kokonaan ehti nähdä ja kuulla ja pojat pisti kyllä niin uskomatonta settiä

muuten ilta menikin narikassa tai seurustelussa, mutta se mitä ehti välillä tanssilattian puolella käymään oli kyllä olemisen arvoista

kiitos kaikille

seuraavaa kertaa odottaen
naama siniseks ja baanalle!
videopätkän änkäsen jonneki kuha jaksan. Tanssilattialla oli iha mukavasti porukkaa ja ne tanssitytöt oli iha kivoja
Kiitos järkkärit!!!
vaik olin ihan sairaan väsynyt ym ym ym .. kiva oli tapailla tuttuja ja vähän tanssahdellakkin

ei voi minkään enään... marialle propsit ku jaksoi olla koko illan lipunmyynnissä
allekirjoittanu oli toista iltaa liikenteessä, ei meinannu jostaan syystä maistua vaik kuihn kovin yritti... noh, just ennen settiä 2 lonkeroa ja pari bissee väkisin alas ennen omaa settiä nin ei sitäkään ongelmaa ollu sitten loppuillasta.. :) oli NIIIIIN kivaa vaihtelua soittaa jotain muuta musatyyliä kun mitä normaalisti tulee paukutettua, prodigy taisi maistua aika suurelle osaa tanssilattialla oleviin ihmisiin. juomaa oli riittävästi ja itse tapahtuma niin
Ketä se oli, ketä mun nimen ties siel vessajonos?