Request: Neverending Story

2 posts, 1 page, 860 views

sapeli

Posts: 11,768

#1 • • sapeli jokukukamikä?
No niin, nyt saa taas kaikki nauraa mulle. *hih*

Yks mun kaikkien aikojen lempparikappaleista on Limahl:in Neverending Story samannimisestä lasten/nuorten elokuvasta, ja olis tosi hienoa jos siitä olis joku vähän modernimpi konemusiikkiversio - vokaalitrancesta pidän mutta ei se niin tarkkaa ole.

Jos mp3:sta saa jollain ohjelmistolla pois sen nykyisen 80-luvun poppi-biitin niin tässä ois raakamateriaali: Neverending Story mp3... Eli jos joku osais, pystyis, viitsis, ehtis ja jaksais niin mä olisin tosi kiitollinen remixistä! *plur*

(Ei kai tää mahdotonta ole, en oikein tiedä miten tuo edes tehtäis...) *blush*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dementation

Posts: 2,892

#2 • • Dementation wednesday?

sapeli:
No niin, nyt saa taas kaikki nauraa mulle. *hih*

Yks mun kaikkien aikojen lempparikappaleista on Limahl:in Neverending Story samannimisestä lasten/nuorten elokuvasta, ja olis tosi hienoa jos siitä olis joku vähän modernimpi konemusiikkiversio - vokaalitrancesta pidän mutta ei se niin tarkkaa ole.

Jos mp3:sta saa jollain ohjelmistolla pois sen nykyisen 80-luvun poppi-biitin niin tässä ois raakamateriaali: Neverending Story mp3... Eli jos joku osais, pystyis, viitsis, ehtis ja jaksais niin mä olisin tosi kiitollinen remixistä! *plur*

(Ei kai tää mahdotonta ole, en oikein tiedä miten tuo edes tehtäis...) *blush*



Mulla on tosta yksi tekno versio, jos kelpaa... Mulla on myös tuo alkuperäinen, joten ei tossa oo mitään naurettavaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}