Pulsar 1st Year Summer Birthday Party 16.7.2004 @ Helsinki

114 posts, 6 pages, 14,829 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#81 • • Roger Roger Kentti
siis tämä näin

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#82 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ää.. näyttää siltä, että mä jätän sittenkin väliin. Liian väsy & ei ole kaveria kenen kanssa mennä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Roger Roger

Posts: 3,372

#83 • • Roger Roger Kentti
kyllä siellä aina joku tuttu on, yleensä vähän useampikin. niin ja jos ei oo, niin sanomalla jotain jollekkin. siitä joko tullee juttuun tai sitten ei. eniten se harmittaa, jos ei edes kokeile. voi mennä paras hetki huti

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Twilight

Posts: 42

#84 • • Twilight
hmm, pitäsköhän tänne nyt yksin lähtee... ainakin olis suht lähellä kämppää... mut yksin..*eiei*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#85 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Roger Roger:
kyllä siellä aina joku tuttu on, yleensä vähän useampikin.



no nyt on sellanen olo, että ei viitsi edes astua ovesta ulos yksin :(

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Wert

Posts: 3,386

#86 • • Wert Varapalkkaliukuja
huhhuh... tulipas kuuma...
aluks ku tulin paikalle nii ei nii paljo ollu jengiä mutta pikkuhiljaa sitä sit alko valuun sinne.. *hih* lari zwek ja phaze soitteli kyl helvetin hyvää rauhallista trancee josta sit pääsin ite jatkamaan. hiukan äänentoisto pätki välillä mutta pääasia että omista kuulokkeista kuulu senki edestä :) ei enää kyennyt jäämään kuulemaan luminescentin ja nomicin settiä mutta tuleehan näitä bileitä.. *hymy*
kivaa oli kyl ja wäiski on kyl V*tun kuuma!

*piis*
Saara

Posts: 1,954

#87 • • Saara #2970
Oli pirun kivat bileet. Wäiskissä oli saatanan kuuma, mut ei se menoo tuntunu haittaavan :)
Kaikki oli ihan jees, ainoo mikä harmittaa on se etten päässy kunnolla käymään alakerrassa, mut se oliki oma vika, mitäs en itse ”kerenny”.
Kiitos Pulsarin järjestäjille ja dj:eille ja artisteille.
Maistu hyvälle :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

nomic

Posts: 4,120

#88 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
juuh, kivaa oli! *hymy*
pääasiassa oleskelin vain trance-areenalla ja terassilla :)
mutta nytten palautetta, aluksi negatiiviset:
-kolibriscope ei soittanutkaan jota olin odottanut ja jota olisin mennyt katsomaan psyke-puolelle :(
-trance-areenan pa hoiti homman vasemman käden kautta, en oiken saanut selkoa että missä se vika oli mutta ylä-ääniä katos, bassoa katos, keski-ääniä katos jne...
ja lopuksi vielä että oma kone alkoi temppuilemaan, se huomattiin heti kun yritti ekaa vaihtoa niin siellä oli jotain pahasti vialla joka jäi harmittamaan paljon, kun tullut treenattua liveä paljon ja sit joutuikin tekemään kaiken ihan toisin kuin olin suunnitellut, no noihin pitää jatkossa näköjään varautua :D

mutta sitten positiivista palautetta:
+ varsinkin wertin setti kolahti, erittäin mukavaa soitteli poika ja luminescent oli toinen joka kolahti alusta lähtien ihan täysii, ja muuteskin porukoilla näytti olevan iha mukava meininki *hymy* ja se kuumuus, ainaskin omassa livessä toimi, tuskaah! :D

mutta sitten vielä kiitosta:
*kaikki jotka oli järkkäämässä ja yleensäkin koko pulsarin porukka
*mika joka toimi kuskina ja mukavana seurana aamusta lähtien *piis*
*kaikille kiitosta vaan, ei pää toimi, eli kaikki jotka on kiitosta ansainnut niin niille *hymy*
antonsonin

Posts: 2,712

#89 • • antonsonin laserpoint.
OOOOLIIII AIVAN YYBERKIVAA !!!!! nomic oli *sydän* wert oli *sydän* ja seura oli *sydän* todella loistavat bileet oli !!!!!!!! *hih* aamujatkot mäkinedessä oli kans ihan *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#90 • • sapeli jokukukamikä?

ant1:
OOOOLIIII AIVAN YYBERKIVAA !!!!! nomic oli *sydän* wert oli *sydän* ja seura oli *sydän* todella loistavat bileet oli !!!!!!!! *hih* aamujatkot mäkinedessä oli kans ihan *plur*



*nauru* Oikeastaan, aika täsmälleen samat sanat *joo* plus:

- kolibriscopen setti ois ollu kiva kuulla *uuh*
- tuli vähän häröiltyä paikan päällä *blush*
- hirveästi ihania ihmisiä... harvoin on ollut niin *plur* fiilikset (taisin jossain vaiheessa halailla kaikkia jotka oli parin metrin säteellä *blush* mut just sillä hetkellä mä kyl tosissaan meinasin sitä *joo**sydän*)
- kiitos erittäin ymmärtäväisille pokeille (*ding*) jotka antoi mun rampata narikassa hakeen laukusta sitä sun tätä... hieno henkilökunta kyllä antoi erittäin positiivisen vaikutelman
- kaikki uudet ihmiset joihin tutustuin ja kaikki vanhat tutut joita näin *sydän* tiedätte (toivottavasti) keitä olette *plur*

nyt nuqquu... *nukkuu*

PS: ai niin... mulla on vieläkin jonkun hampaanjäljet käsivarressa... *vink*

PPS: kiitos muuten kaikille jotka (taas) vahti mun laukkua... *blush* unohdin nääs ”pariin” otteeseen että mulla oli ees laukku mukana *iloinen* kivaa rehellistä klubikansaa *joo*

[muokattu 17.7.2004 10:20]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Texx

Posts: 650

#91 • • Texx ^_^
hihuu. Oon vielki hereillä ihan uber pirteenä, mut ehk täs koht pääsis nukkumaan tms (:
Oli ihan loistoo, tosin jouduin viettämään suurimmanosan ajasta lipunmyynnissä, ku meit oli siin pääsääntösesti vaan kolme. Kiitti Jannelle joka kyl tosin tuuras meit aina vähänväliä *sydän*
Mutjoo, musiikkia kuulin vaan snadisti lemon slidea ja luminescenttii (kirjotinkoha oikein :o) koska meinasin ainakin alkaalla ollessani pyörtyä ni en sit kauheesti jaksanu tanssahdella.
Kiitti loistokkaast musast wcdj:t *sydän**sydän*
Mutjoo, päällisin puolin jäi tosi kivat fiilarit ja, ens kerral sit uudestaan *hymy*

--
*piis*

Individual

Posts: 10,942

#92 • • Individual HYPNO!
Haussikansi tosi jees, vaikkei sitä Tim Deluxea löytynytkään. *vink*
Venematka bileisiin jees, ruokatarjoilu jees...
Muusta en tässä viitsi mainita, mutta ehkäpä se / ne henkilöt tietää mistä puhun...
Avatar
#93 • • Cera Guest
Voi htto et oli kyl ihan älyttömän loistoa!

Ensinnäkin siellä meritorilla. Oli niin älyttömän loistava ilma ja hyvää musiikkia tuli
hmm. no melkein kokoajan.. (x
damdidam <3<3

sitten kun saavuttiin ize wäiskiin.. niin huh.
siellä ylhäälläkin tuli oltua alkuvaiheessa vähän heilumassa ja ah olipas ihanaa. aurinkokin jatkoi paistoaan.. ja ii oli niin ihanaa.
namnam miten herkkua boolia. X)
Enmä päässyt kyllä kovin useesti siitä wc:n kohdalta pois kun aaaaaaaaaaaigh miten ihanaa musaa jäbät soitteli! ::)) *plur*
suosikkini mainitakseni: boogie pimps - some body to love *nuotti* *sydän*
ja mä kuvittelisin saaneeni jammailu seuraa ainakin westbamin celebration generationin ajaksi :D <3! huooh.
niinja. mm. hmm. no ei mulla muuta.
Kiitti bileist! PUSUI!
terkkui murulle! oli miellyttävä laivamatka kahdestaan :)(:
Vivo

Posts: 178

#94 • • Vivo
Joskus vähän jälkeen ysin joku miespuolinen sankari kompuroi viimeisillä voimillaan naistenvessaan ja riisui kaikki vaatteensa. Hetken aikaa sekoiltuaan ja yritettyään kiipeillä vessakopin seiniä pitkin lysähti kyseinen henkilö lähes elottomana maahan odottamaan ambulanssia.

Muuten oli kyl ihan kivaa.

[muokattu 17.7.2004 11:28]

--
one foot in the rave

Nitta

Posts: 5,021

#95 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Jees, oli lämmintä, kivoja kavereita ja menoa ja menininkiä, mut happi meinasi loppua kesken *justjoo* Aurinkokansi meni etuajassa kiinni, kiitos rauhaa rakastavien naapurien *taputapu*

Mut kiitos siis järkkäreille, soittajille ja kanssabilettäjille *hymy*
Avatar
#96 • • HRDance Guest

ant1:
OOOOLIIII AIVAN YYBERKIVAA !!!!! nomic oli *sydän* wert oli *sydän* ja seura oli *sydän* todella loistavat bileet oli !!!!!!!! *hih* aamujatkot mäkinedessä oli kans ihan *plur*


Veit sanat suustani! taas oli niin mahtavaa seuraa, että voi elämä *sydän*
Ja tuli siellä pikkusen kuvattua, joten laitanhan linkin tänne, että pääsette tekin nauttimaan niistä *aplodit* linkki
UnityF

Posts: 15,721

#97 • • UnityF joo just se
No niiiiiiin nyt hereillä hyvien yö-unien jälkeen.. *hymy*


Paikalla oltiin jo hyvissä ajoin ja käytiin pyörähtämässä meritorillakin.. *hih* ilma oli mitä hienoin.. *plur*
Alkujärjestelyt meni vähän takkuilen eteenpäin mut hyvin niistä takuistakin selkes..
ainoo vain että mun suurin psykepuolen odottaja Kolibriscope pääsi soittaa vain yhen biisin koska pari hikistä piuhaa puuttu tjsp ja kukaan ei viittiny tehhä asialle mitään, ok kiire oli kaikkialla muuallakin mut jos ne pari piuhaa olis viittity heti alkuun ettii niin olisi ollu edes yksi sali kanssa ajoissa aloittanu eikä niinkuin nytten 1,20h myöhässä tästä iso miinus.
Trance arena kanssa oli myöhässä mutta Zwek ja pHaze kutisti vähänsen omaa soittoaikaa ja niin avalonkin sai soittaa pikkasen.. Hatunnosto pojille siitä *hymy*.
avalon soitti ihanan aloituskappaleen. mikä sen nimi oikeen on??

wert sitten räjäytti pankin heti jo ekalla biisillä huoh mitä saundii.. menojalka vipatti jo valmiiksi kun Zwek ja pHaze oli soittanu loppua kohti niin hyvää että fiilis oli niin katossa että tanssin mun jalat haavoille..paljain jaloin kun pompin niin pomppasin suoraan sen ainoan rikkinäisen tuopin päälle.. *nauru* ja wert kiitos biisistä F&W - You will understand *sydän*
Luminescent live oli tosi mielenkiintoinen ekaa kertaa kuulin äijän soittava ja tykästyin todella paljon.. se aloitusbiisi oli aiva loistava.. *plur* lisää !!!*hih*
ja sitten lopussa aloitti mun rakas pikkuveli Nomic.. *sydän*
Kone temppuili ja vaihdot ei sen takia sujuneet niinkuin piti mut huoh.. kyllä noi broidin biisit uppoo meikäläiseen oikeen kunnolla ja siinä välissä se sammakobiisi jossa ne laulo korkeelta niin oli kyllä semmoinen kiva ylläri et *hih**jiihaa* Ja larille ja timolle ja kumppaneille kiitos kun avustitte laittaa sen liven kasaan ja larille kiitos savusta *plur*

kiitos kaikille kavereille jotka olivat paikalla.. fiilis oli mahtava ja oli oikeen ihanaa nähä teitä. Mikään ei piristä niin paljon kun ystävän hali huoh.. mä mietin täällä kotona että mä tunnen aivan mahtavia ihmisiä.. huoh.. olette tosi rakkaita.. *sydän*

*kiitoskiitos**kiitoskiitos*

ps. karkille: uv- lakka kunniaan.. *vink* *hih*
Karvinen

Posts: 699

#98 • • Karvinen SekaiSin MariSta
nohuhhuh!!! *sydän**sydän* oli mielettömän kivaa siellä!! se oli kyl kuuma mesta.
\”i\'m loving it\” *aplodit* mahtavaa seuraa täytyy kyl ekana kiittää! emmi ja ellu, uudet tutut, oli kiva tutustuu *hali* ja vanhat korstot *pus* ihana musiikki kyllä kruunasi illan!! *nuotti*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

UnityF

Posts: 15,721

#99 • • UnityF joo just se

HRDance:
.... joten laitanhan linkin tänne, että pääsette tekin nauttimaan niistä *aplodit* linkki



Aivan sika kivoja kuvia bileistä monipuolisesti otettuja että ei oo vain samat naamat.. mii laiki !!!! *jiihaa**plur*



ai niin ja piti sanno viel kiitos ketä soittikaan vessan eessä sen kipaleen:
The Horrorist - One Night In New York City*pahis**sydän*
Tää on vain niiiiiiin loistava kipale.. *joo*
hAllimAlli

Posts: 28

#100 • • hAllimAlli
Jeps kivat bileet oli *jiihaa*

Aika meni nopsaa, vaiks pikkanen väsy alko tulla jo loppuvaiheessa, koska olihan sitä tullu herättyä jo aikasin aamulla, meritoria varten *hymy*

Kuviakin tuli räpsittyä, eli olkaapa hyvät:

http://photos.yahoo.com/hallimalli6969

[muokattu 17.7.2004 17:04]

--
..baby just come to me, be what you wanna be
using your fantasy, I need your soul to see..