Varsinkin Orkidea ja Nessi veti naaman näkkärille, niin multa kuin monelta muultakin, huomasin. Mulle ei ollu todellakan pettymys, päinvastoin!
76 posts, 4 pages, 10,756 views
Varsinkin Orkidea ja Nessi veti naaman näkkärille, niin multa kuin monelta muultakin, huomasin. Mulle ei ollu todellakan pettymys, päinvastoin!
Hyzenthlay:
humanoid/paranoid (mikäs sen nimi oikeasti olikaan..)
lineup toimi musiikillisesti loistavasti ja oli vaikea pysytellä poissa tanssilattialta.. kaiu & sakura toimi erinomaisesti njassan paikkaajana, ja js16 yllätti todella positiivisesti.. orkidea sitten viimeistään räjäytty koko potin ja oli pakko siirtää kotiinmenoaikaa seuraavan työpäivän kustannuksella.. :) paras reivi tähän mennessä! *taputapu*
a:
---
Hyzenthlay:
Alkuillan musiikki ei oikein sytyttänyt eikä JS16 vakuttanut
---
helmii sioille .)
mutta ei noista 4 tunnin yöunista olis enää kamalasti viittinyt tinkiä

a:
mut mitä muuhun tulee ni reiv o oldschool-kekkeri ja jos sä oot imeny viel mamman tissii sillon ku ne biisit on tehty ni ihmekös jos ei napannu.
oldskooliahan nimenomaan tulin sinne kuuntelemaan. Tuskin olisin muualle keskiviikkona keskellä työviikkoa viitsinyt lähteä. Orkidean vanha trance oli todella hyvää, mutta mieluummin olisi kuitenkin kuullut jotain hyvää oldskool breaksia
mun tietääkseni sillä ei ole merkitystä, etten ole 5-vuotiaana missään reiveissä juossutkaan (
), olenpahan nyt uudella vuosituhannella löytönyt noi vanhat jutut.
..vähän kyl aina hesarilla sama juttu, pitäs ottaa tavaks vetää kaatokännit sinne et pystyis rentoutuu. Sinä lyhyenä aikana kun olin tanssilattian puolella ehin saada röökistä niskaani, housuille ja kengille aimoläjän viinaa, oikee käsi raavittii punaseks ja useempi tyyppi muuten vaa tanssi syliin kaatokännipäissää. tossa tilanteessa ei meinaa ees järjettömän hyvä musa riittää fiiliksen pitämiseks
Orkidea
DJ Orkidea @ [:reiv] 23.06.2004