mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?

535 posts, 27 pages, 258,143 views

¡ Previous post about a year ago !
Claquesous

#502 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kulmilt.

--
32. of December

[Siru]

#504 • • [Siru]
Jossain vaiheessa unohtuu aina mitä piti etsiä...

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Mai

#505 • • Edited Mai Villikisu
5 vuotta sitten City.fi:stä. *nauru* *blush*
yertle

#506 • • yertle
Tieston 2007 Bankin keikalta. Siellä tosin kaikki ujoilu ja kukaan ei saanu mitään yhteystietoja aikaan. Mutta onneks piirit on pienet, niin tapasimme sitten Säteen Trance Generatorsin keikalla uudestaan, ja sillon sitten vaihtui yhteystiedot. Ja sitten mutkien kautta päädyimme seurustelemaan kun missattiin Hallmarkin Lucky Seven bileet. Jee.

Ja nyt siitäki on jo melkeen 3 vuotta *ding*
Nasutin

#507 • • Nasutin
Mayhemin bileistä Turussa pari vuotta takaperin kun oltiin kavereiden kanssa mun synttäreitä juhlimassa. Sit myöhemmin löysin sen mun luota ja sinne se oikeastaan jäikin! *hymy* Hyvä niin!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Tiinuliinu81

#508 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Baarista miehen kotipaikkakunnalla, missä olin kesälomalla ystäväni luona. Silloin se "löytyy", kun vähiten etsii*sydän*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

MRC

#509 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?:

yertle, 6.10.2009 11:17:
Tieston 2007 Bankin keikalta. Siellä tosin kaikki ujoilu ja kukaan ei saanu mitään yhteystietoja aikaan. Mutta onneks piirit on pienet, niin tapasimme sitten Säteen Trance Generatorsin keikalla uudestaan, ja sillon sitten vaihtui yhteystiedot. Ja sitten mutkien kautta päädyimme seurustelemaan kun missattiin Hallmarkin Lucky Seven bileet. Jee.

Ja nyt siitäki on jo melkeen 3 vuotta *ding*

*sydän**sydän**sydän*
Ja toi Tieston keikka oli 26.11.2006

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

murrinalle

#510 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
Oma rakas vaimoni tuli vastaan entisessä Rosessa joka nykyään tunnetaan playgroundina.

Otti mua poskesta kiinni ja sanoi "älä luule itestäsi liikoja." *hymy*
aiduu

#511 • • aiduu
makasiineilla joskus 2002-03 en muista mitkä kekkerit oisko ollu jotkut twistedin mis joku peru ja jotain :D fractal fishing!*nauru*
dj upi

#512 • • dj upi
Hmm... Nykyinen tyttöystävä oli joskus vuosia sitten mutsin oppilaana (mamma opettaa kaikenlaisia kansansoittimia). Muutaman kerran ne oli käytännönsyistä pitäny soittotuntia meillä kotona musiikkiopiston sijaan ja olin sit sanonu moit ja heit pariin otteeseen.

Olin sit viime talvena Gloriassa soittelemassa kyseisen tytön koulun bileissä. Taideopiskelijoita kun ovat, saatiin Mitjan kanssa paukuttaa soundia elektrosta dubsteppiin. Meillä oli kivaa ja tais olla yleisölläkin kun en ikinä sitä lattiaa niin täynnä ole nähnyt! Tyttö sit supis kavereilleen siellä yläparvella että "missä ihmeessä mä oon ton pojan nähny?" Tätä hän tuli kysymään myös multa ja koska oli kemujen takia niin kova liekitysfiilis, päätin sitten tarttua toimeen ja hienovaraisesti sniikkasin tytön naamakirjasta löytymiseen tarvittavat koordinaatit sillä tekosyyllä että tunnetaan molemmat mun äiti.

Ei-niin-suoraa juttua lensi randomasioista ja päädyinkin soittamaan hänen synttäreilleen ehkä viikkoa myöhemmin. Mitään ei vielä silloinkaan saatu aikaiseksi ja tuli hiukan luuserifiilis. Tappion jo nielleenä lähdin kotiin.

N. viikkoa-paria ja jotakin satunnaista yhteistä lounasta myöhemmin oli Bangkok By Nightissä Miika Kuisman kekkerit joihin kuulin asianomaisen tulevan. Kaveri oli iskenyt synttäreiltä tän tytön serkun ja tiesi kiinnostuksestani. Niinpä kaikki saivat hyvän tekosyyn tulla kemuihin. Nykyinen tyttöystäväni serkkunsa kanssa ja serkku ihastuksensa kanssa.

Serkun kanssa tullut ystäväni oli autolla liikenteessä ja päätti kuskata koko ronkan pilkun aikaan koteihinsa. Koska asun lähimpänä keskustaa, tuli ensimmäiseksi vuoroni hypätä kyydistä. Yllättäen ystäväni kysyikin: "Meetteks jatkoille Upille?" Katseltiin vähän hämmentyneinä toisiamme ja tyttö sanoikin myöntyvästi ja sen jälkeen ei paluuta vanhaan ole ollut. *tanssittel**plur**pihkassa**sydän*
Janisa

#516 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Unity 2008. *vink*

Tulin Suomeen käymään lomallani ja tommoseen piti törmätä. *nauru*
Viime talvena tulin takaisin Suomeen ja tässähän me edelleen rakennetaan tulevaisuutta. *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Banda

#517 • • Edited Banda suloinen rääväsuu
2006 samasta työpaikasta *sydän* Napsin kuormasta *hymy*

EDIT: Ja on kuulema täälläkin ollut joskus 2000-2003 *nauru*

--
*jiihaa*

epicuros

#518 • • epicuros
Täältä about 3v. sitten :)

--
Valid criticism does you a favor.

Vendela

#520 • • Edited Vendela e-ra2co
Eksä soitti levyjä yhessä pikkukaupungin räkälässä joskus 2005. Kävin pyytään siltä jotain trancea, ja se sanoi mulle, että "Mikäs tomera täti se sieltä tuli". Se oli mun mielestä hassua, ku mun perhe on kutsunu mua pienenä siks. Sit se alko pommittaa Galtsus ja käytii bongaas lintuja *ding* Siitä se lähti, vaikka yritin olla ihastumatta (olin eka tapaillu sen kaveria).

Ja tän jälkee ei ookkaa tavannu ketää *nauru* Kai son vähä itestäki kiinni, koska en kuuna päivänä menisi itse iskemään ketään.

E. Siis olen tavannut joo, mutten ketään sellasta jonka kanssa synkkais niin hyvin, että suhteeseen alkaisin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.