Paarma 7.8.2004 @ Helsinki

122 posts, 7 pages, 18,157 views

UnityF

#101 • • UnityF joo just se
Kiitos kivasta illasta *plur*

mun ilta meni aika paljon zeron- lippuja myydessä mutta kyllä mä kerkesin käydä kääntymässä vähän välii siellä tanssipuolellakin ja silloin näytti upeelta. Jäin aina tuijottamaan valoja ja pari kertaa unohin mitä asiaa mulla olikaan.. *hih*

Nomic paljon onnea viel kerran teini *vink*

Kiitoa kaikille järjestäjille ja tutuille jne jne...
tänne tulen uudestaan *joo*

ps. en ole vähän aikaa kuullu näin hyvää äänentoistoo missään.. siitä isot plussat *piis*
Howdy

#102 • • Howdy Oldie
Jäipä väliin kun olin ottamassa piikkejä selkärankaan *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

sakin

#105 • • sakin
Muutama tunti myöhässä alkuperäisestä pläänistä,
puolen yön jälkeen sisällä ja meininki erinomainen.

Vaikutti ekaks aivan liian valoisalta, onneks sen unohti melkein välittömästi kun oli päässy lattialle, öö jumpehuiti se saundi otti heti vallan ja KUULOSTI HYVÄLTÄ !

Sasa ja Dani pitivät kohtalaisen hauskaa, ihan joka kerta ku nostattivat yleisön fiiliksii en päässy ihan mukaan.. isot propsit yrittämisestä ja kyllähän porukka lämpeni.

Tr3ox, joo tossa vaiheessa oli iso pykälä jo pesässä ja muisti tuppaa hiukan pätkii, biletys maistu ja hauskaa oli eli siinä tärkeimmät.

Yks juttu siellä kyll vähän haittas keskittymistä,
Ne kaikki pinkeet typyt..

Yksinkertaisesti pakko mennä mahdollisimman eteen bilettämään,
ett näkis mahdollisimman vähän..
harvoin mua pääsee tommoset asiat häiritsemäään !!
( on sitä persettä joskus katottu niin et oma rytmi hävii täysin ja biletys loppuu seinään hah haha hah )

Itis:
Baarihenkilökuntaakin joutuu kiittämään mukavasta ja huumorilla varustetusta joustavasta asenteesta.

edit: kirjoitusvirheet

[muokattu 9.8.2004 10:52]

*vink* tarviiks tohon muuta lisätä*vink* Ai no eihän ne poketkaan mitään nipottajii ollu..

Aivan varmasti tulen uudestaan kun pojat järkkää ja duunit ei oo esteenä !

S.
Silphid

#106 • • Silphid
*jiihaa* jee mitkä pileet *aplodit*

ja *sydän* nomic *sydän*

illan ainoa miinus oli rakko varpaaseen *grr**hih*

--
:)

Nitta

#107 • • Nitta Sateenkaaren päässä

ant1:
Kuvia ? *hymy*

HRDance:
Noih. Mulla meni jälleen bileet itsessään vähän ohi, kun olin muuhun täysin keskittynyt *blush* mut mahtavaa oli kyllä!
Vähän pääs toi flunssa vielä vaikuttamaan väsymyksen osalta, mut muuten ei valittamista. Kuvia pääsin räpsimään muutaman ja tässä linkki
Kiitos kaikille kavereille jotka paikalla olivat ja erityiskiitokset saa ehdottomasti paikkansa mun elämästä löytänyt mussukka *sydän*

Rocca

#108 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

sakin:

Yksinkertaisesti pakko mennä mahdollisimman eteen bilettämään,
ett näkis mahdollisimman vähän..
harvoin mua pääsee tommoset asiat häiritsemäään !!
( on sitä persettä joskus katottu niin et oma rytmi hävii täysin ja biletys loppuu seinään hah haha hah )

S.

Joo toi vähän haittas välillä, mutta sitten piti aina ryhdistätyä vaan *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Sucy

#109 • • Sucy

Rocca:
---
sakin:

---

Joo toi vähän haittas välillä, mutta sitten piti aina ryhdistätyä vaan *hymy*

No eipä paljon näyttäny haittaavan*hihu* Jos miettii, et sul oli siihen esitanssijaan 10cm välimatka*muhaha*
nn

#110 • • nn

mikkihiiri:
Juniorilla olikin (minun korvissani) muutama kulunut biisi.
Seuraaviinkiin Paarmoihin ollaan tulossa.

Helmiä sioille, no ei! Tais olla pojalla muutama kulunu vaihtokin, ahhaaahaaa...
Ens kerral sit vois tehä asialle jtn.
Kiitos kaikille olitte loistavii. nomic. trepojkarna.söhö .kaikki. kauniit naiset
Jaska
Andy

#111 • • Andy
..oli muute iha rehellisesti ni aeka helekutin hyvät billeet...

+ ihmiset / fiilis, paikka, järjestely, decot, AV, ARTISTIT!,...voe ettäää =D
..vain valot kusi alussa joku 20min skidisti..sitte se ”ei paluuta meininki” alkokin :)

..voi poijjaat oli ihanaa..audience otti sen minkä anto ja toiste päin..tietää jokanen joka siellä maitolaiturilla taiteili..kiitos PAARMAN porukoille upeista bileistä :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Surreal

#112 • • Surreal Söhö
Kait tassa pitaa munkin kantaa korteni kekoon!

Hauskaahan siella oli sita ei voi kylla kieltaa
Valot mm. rokkas meitsin makuun, eika siel ny niin kuuma ollu kuten ennen pileita ounastelitiin... :)

Mutt joo.. oma setti meni melkein niinku pitikiin... paria kammia lukuun ottamatta, mut tekevalla sattuu...

Jaska,Jaska... joo huva se oli :)

Nomic oli kyl pirtee yllari, ekaa kertaa kuulin vast nytten ja kyl homma toimi...
Vaik pojalla perjaatteena ettei viinaa saa juoda....?

Sasha F ja Dani Jutaa HardStyle on aina HardStyle,
ei siin kai muutaku et propsit Danille Raydenin kipaleesta.

Treoxxiin ei oikein keksittyny (kuvaamisen takia), mut nakeehan senkin nauhalta sit jossain vaihees... intro oli ainakin mun makuun!!

Kiitos viela Kallelle ym. asian omaisille taas hyvasta paarmasta.

P.S. Meno siel oli kyl kohillaan... pitkast aikaa missaan bileis!
Damien

#113 • • Damien [tr3ox]
Niinhän sä luulet, se video mitä kuvattiin oli 90% käsivara/kauheeta paskaa ;) . Kahtotaan jos siitä sais muutaman minuutin flikin rankalla leikkauksella...
anton fine

#114 • • anton fine myspace.com/finethedj
lisää kuvia, yks tahtoo nähdä itteäni ilman paitaa
lellukka

#115 • • lellukka pieni ellu
joo lisää kuvia!!!
nimenomaan niitä ilman paitaa kuvia...*vink*
hmm.. ihan hyvä jos videosta ei juuri selvää saa kun oli jostain syystä kamera jossain vaiheessa suunnattu mun hameen alle....*ding**nauru*
mutta siis niin...
Setä?

#117 • • Setä? Rookie

lellukka:
hmm.. ihan hyvä jos videosta ei juuri selvää saa kun oli jostain syystä kamera jossain vaiheessa suunnattu mun hameen alle....*ding**nauru*
mutta siis niin...

No siis pojathan on poikia, mut ei se väärin oo.. *vink*

Oli kyllä uskomaton ensivaikutelma tän tyylisistä kekkereistä ja takaan että jatkossakin tulen käymään niissä..
Kiitoksia vain kaikille sen aikaan saamiseen vaikuttaneille..
Ja tosiaan oli helvetin rentoa porukkaa siellä töissä esim. baarimikot ei ollu mitään tiukkiksia niinku yleensä ovat.. Iso KIITOS heille!

--
Sisäinen kauneus ratkaisee.. *vink*

nomic

#118 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

scuuga:
Vaik pojalla perjaatteena ettei viinaa saa juoda....?

juuh, ensinäkin kun ei ole ikää ja toiseksi vaikka olisi niin en uskalla laskea sen varaan että osaisin pienessä tuitesissakin hommat hoitaa... muutes siitä tulee just sitä et ”katot tätä” ja viiden minuutin laukka-vaihto loopattuna 60 min *eiei*

*hymy*
mza

#119 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
LISÄÄ NIITÄ KUVIA!
Jos ei muuta niin vaikka sieltä hameen alta kuvattua pätkää jakoon...*vink*

[muokattu 14.8.2004 15:09]
ELÄIN

#120 • • ELÄIN Team 2hero
Täytyy omastakin puolesta kiittää kaikkia paikalle saapuneita klubbailijoita, tekniikkaa hyvin toteutetuista valoista, vitteeoista ja meidän loistavii esiintyjii elikkäs Söhöö, Nomiccii, Danii, Treoxin sällei ja tietty meidän omii Homeboyssejä Jaskaa, Jussii ja Samii!

Tick Tack! / Jake.

Nii ja luulenpa ma että toi Kalle ja Noora on samaa mieltä.